quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:21 schreef Gamedemon het volgende:
bier
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
BIER
Ben een beetje te laat, zat vannacht op een hockeyveld, was koud. Ga zometeen maar slapen, of KOTOR spelen.quote:
niet zo bitchen, die programma's zijn veel leuker om naar te kijken, als je baggermuziek wilt bekijken kijk je maar naar TMFquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
MTVVroeger toen waren er nog echte muziekzenders die de hele dag alleen maar clips uitzonden.
Bierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:27 schreef mordradead het volgende:
gofter waar zijn de kwaliteitspost gebleven
Lullig leventje heb je dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:14 schreef BMH het volgende:
Wat een heerlijke avond op GAM!. Kep in dagen niet meer zo zitten lachen.
Whehe.quote:
wheee. wat deed ie?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:28 schreef rockstah het volgende:
Hehe, Beau ging net door het lint![]()
gezien?
Ik merk het aan je post.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:42 schreef rockstah het volgende:
Ze waren zo aan het lullen over benzine prijzen en accijns enzo en toen riep hij ineens heel hard:
"JONGENS, MAAK HET NOU NIET NOG INGEWIKKELDER DAN HET AL IS" met die homo stem en toen werd het echt zo helemaal stil en hij zo beschaamd naar beneden kijken. En Jan Joost hem daarna echt zo ongelovig aan en ging toen maar over op het volgende onderwerp. Had je echt moeten zien(beetje raymannl post maar goed)
ik heb net trouwens een glas kapot laten vallen maar heb geen zin om het op te ruimen. Die blijft hier dus waarschijnlijk nog 2 weken liggen. bier.
Op Talpa?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:28 schreef rockstah het volgende:
Hehe, Beau ging net door het lint![]()
gezien?
Je past je al goed aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
Bier
Jammer, ik zal je missenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:31 schreef mordradead het volgende:
ik ga straks een aantal dagen weg, hoezee
Coolquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:45 schreef mordradead het volgende:
maandag, dan ga ik misschien nog even bij iemand logeren dan weer niks en dan nog een keer weg
ik heb het gisteren gedronkenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:14 schreef mordradead het volgende:
ik heb net bier gekocht
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:09 schreef Thomper het volgende:
Bernie < www.koffiethee.nl > zegt:
ZO
NU KUN JE TENMINSTE ME BORSTHAAR ZIEN
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:09 schreef Thomper het volgende:
ZO
NU KUN JE TENMINSTE ME BORSTHAAR ZIEN
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
Harmke Pijpers Fantopic!![]()
Harmke Pijpers![]()
zei is vaaaaag serieus, wat doet ze dat in het programma, ze is denk ik best een goede nieuwslezeres, maar niet in dat programma...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
Harmke Pijpers Fantopic!![]()
Harmke Pijpers![]()
Ze kon beter bij de radio blijven, ipv van dat je haar ziet op TV, daargaan de kijkcijfersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:04 schreef capibar het volgende:
[..]
zei is vaaaaag serieus, wat doet ze dat in het programma, ze is denk ik best een goede nieuwslezeres, maar niet in dat programma...
ohoooooo en jij hebt nog wel het fantopic geopentquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze kon beter bij de radio blijven, ipv van dat je haar ziet op TV, daargaan de kijkcijfers
En zij, Shownieuws! Daar is ze echt geen type voor, meer van dat dramatische nieuws, daar is ze gelikt voor (ze ziet er zelf ook uit als een drama)
ssssssssssssssstquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef capibar het volgende:
[..]
ohoooooo en jij hebt nog wel het fantopic geopent![]()
het is groot ipv oudquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:46 schreef peristilius het volgende:
Iedereen heeft hier opeens het bier ontdekt ofzo.
Kleine jongetjes worden oud.
Weet ik, maar groot worden heeft er in dit geval niet zoveel mee te maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:52 schreef capibar het volgende:
[..]
het is groot ipv oud![]()
tering wat ben ik een taalnazi![]()
met ouderdom komt grootte, zowel als in lichaamsomvang, als in intelligentie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Weet ik, maar groot worden heeft er in dit geval niet zoveel mee te maken.Jullie worden niet groot maar oud.
Tenzij je te veel bier drinkt, dan komt alleen een grotere lever en korsakoff.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:26 schreef capibar het volgende:
[..]
met ouderdom komt grootte, zowel als in lichaamsomvang, als in intelligentie.
wordt:quote:Narracott says he's not Fred Faine, but his brother. It may well be. But he bears watching!
quote:Has The eaten the point where "FredFaine he is not? ; ; Story ou the thing Narracott where that est that sibling. _ it être that, empty all rise that it does not know the map which comes. Him? ; ; The width which you see? That increases,! "
wordt:quote:twaalf belgen vliegen met bier in de hand naar spanje, om vervolgens met paarden en kippen een gigantisch feest te bouwen, ter ere van de overgang van de buurvrouw van de neef van peter, die tevens eigenaar is van een kleine, doch efficiente fietsenhandel
quote:Wanneer Belgische vlucht 12 het bier in de hand in Spanje substitueert, schikt nochtans toen en het paard en polli door de enorme vakantie, de Peter bus van de de buurparagraaf van de neef, dan de eigenaar en het is jong, fietsenhandel is efficiënt
breezerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
waarschijnlijk krijg ik de 300ste post niet dus bij deze :
Kuttopic, slotje
Ben trots op je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:48 schreef capibar het volgende:
ik heb de volgende al klaarstaan btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |