ik heb het gisteren gedronkenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:14 schreef mordradead het volgende:
ik heb net bier gekocht
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:09 schreef Thomper het volgende:
Bernie < www.koffiethee.nl > zegt:
ZO
NU KUN JE TENMINSTE ME BORSTHAAR ZIEN
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:09 schreef Thomper het volgende:
ZO
NU KUN JE TENMINSTE ME BORSTHAAR ZIEN
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
Harmke Pijpers Fantopic!![]()
Harmke Pijpers![]()
zei is vaaaaag serieus, wat doet ze dat in het programma, ze is denk ik best een goede nieuwslezeres, maar niet in dat programma...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
Harmke Pijpers Fantopic!![]()
Harmke Pijpers![]()
Ze kon beter bij de radio blijven, ipv van dat je haar ziet op TV, daargaan de kijkcijfersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:04 schreef capibar het volgende:
[..]
zei is vaaaaag serieus, wat doet ze dat in het programma, ze is denk ik best een goede nieuwslezeres, maar niet in dat programma...
ohoooooo en jij hebt nog wel het fantopic geopentquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze kon beter bij de radio blijven, ipv van dat je haar ziet op TV, daargaan de kijkcijfers
En zij, Shownieuws! Daar is ze echt geen type voor, meer van dat dramatische nieuws, daar is ze gelikt voor (ze ziet er zelf ook uit als een drama)
ssssssssssssssstquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef capibar het volgende:
[..]
ohoooooo en jij hebt nog wel het fantopic geopent![]()
het is groot ipv oudquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:46 schreef peristilius het volgende:
Iedereen heeft hier opeens het bier ontdekt ofzo.
Kleine jongetjes worden oud.
Weet ik, maar groot worden heeft er in dit geval niet zoveel mee te maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:52 schreef capibar het volgende:
[..]
het is groot ipv oud![]()
tering wat ben ik een taalnazi![]()
met ouderdom komt grootte, zowel als in lichaamsomvang, als in intelligentie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Weet ik, maar groot worden heeft er in dit geval niet zoveel mee te maken.Jullie worden niet groot maar oud.
Tenzij je te veel bier drinkt, dan komt alleen een grotere lever en korsakoff.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:26 schreef capibar het volgende:
[..]
met ouderdom komt grootte, zowel als in lichaamsomvang, als in intelligentie.
wordt:quote:Narracott says he's not Fred Faine, but his brother. It may well be. But he bears watching!
quote:Has The eaten the point where "FredFaine he is not? ; ; Story ou the thing Narracott where that est that sibling. _ it être that, empty all rise that it does not know the map which comes. Him? ; ; The width which you see? That increases,! "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |