quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:31 schreef Xrenity het volgende:
Mario, goedemiddag, ik zou je graag een vraagje willen stellen.
Wat is er naast de nieuwe Zelda nog meer de moeite waard voor de cube?
[afbeelding]
mesa niet weten!
Kansloosquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:53 schreef Chocobo het volgende:
Zelda is wel alles... de rest is poep
idem.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:12 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik denk dat Zelda mijn laatste titel voor de GC gaat worden, dus voor mij is Zelda wel alles
Nee, er is geen 2D Mario spel, het enige dat er een beetje op lijkt is denk ik Wario World, die is 2,5D (3D graphics, maar voornamelijk 2D gameplay). Er is wel een 3D Mario platformer, Mario Sunshine.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:10 schreef superpoedel het volgende:
Weet iemand of er ook zoiets bestaat als Mario World voor de game cube? Zoals bij de snes? Dat vond ik zo'n leuk spel!! Verschillende levels en heel veel leuke vijanden. Heb nu Mario party 4 maar dat is echt totaal iets anders.![]()
IGNquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef Chocobo het volgende:
Geist is het ook niet echt geworden voor Cube !
http://cube.ign.com/articles/641/641641p3.html
Ze worden slechter en slechter daar bij IGN !quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IGNGewoon een kutgame een 78 geven
![]()
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/914965.asp
geeft een beter beeld van de cijfers.
eurogamer isquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ja, ik heb liever Eurogamer wat reviews betreft.
Dat is het m juistquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN heeft een aantal prima dingen als videoreviews en artikelen over gaming life in Japan. Daarom ben ik nog steeds Insider. Maar ja, ik heb liever Eurogamer wat reviews betreft.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:28 schreef gamecube_master het volgende:
ZELDA UITGESTELD NAAR VOLGEND JAAR
http://cube.ign.com/articles/642/642238p1.html
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:28 schreef gamecube_master het volgende:
ZELDA UITGESTELD NAAR VOLGEND JAAR
http://cube.ign.com/articles/642/642238p1.html
Dan moet je deze titel zeeeeeeker halenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:19 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Jammer dat ie uitgesteld is, ik zou best wel eens een Zelda game willen proberen (Nee, nog nooooit gespeeld en wel een Cube, erg he?)
Eerst ergens Donkey Konga met wat trommeltjes in de aanbieding opsporenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:22 schreef gamecube_master het volgende:
Dan moet je deze titel zeeeeeeker halen![]()
Nintendo rushed TP tenminste niet zoals ze wel hebben gedaan bij TWW.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:25 schreef Chocobo het volgende:
Zelda
Ach,... mijn tweede kind wordt geboren rond november dus echt tijd had ik er niet voor. En rond maart ben ik jarig![]()
Wel strakke screens !
Nintendo:![]()
True true !quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo rushed TP tenminste niet zoals ze wel hebben gedaan bij TWW.
Wat neem je het toch weer positief opquote:
Mmmmmmm metroid prime! Ik wou dat ik jou was. Metroid Prime voor het eerst uitspelen is magisch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:34 schreef Oksel het volgende:
Ik heb geen geld voor spellen, ben dus ook mijn backlog aan het wegwerken.. Metroid Prime, Skies of Arcadia Legends..
Nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Mmmmmmm metroid prime! Ik wou dat ik jou was. Metroid Prime voor het eerst uitspelen is magisch.
Ga jij maar pixels aaien. En dan ons proberen te overtuigen dat nintendogs een leuk spel is.quote:
Dat is dus een teken dat ze er een heeeeeel moooi spel van willen makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:09 schreef BMH het volgende:
Als hij volgend jaar uitkomt is hij 3 jaar in ontwikkeling... Een enorm lange tijd als je nagaat dat de engine er al was. Tussen OOT & MM zat maar 2 jaar.
Of zoals Miyamoto ooit zei:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:50 schreef Xrenity het volgende:
Erg jammer, maar ja
Erwin \o/ zegt:
En als ie eind dit jaar uit zou komen
Erwin \o/ zegt:
en met sommige afgeraffelde kutdingen
Erwin \o/ zegt:
Dan zat iedereen te zeiken stel hem dan ffs uit!
Erwin \o/ zegt:
Maar zoals Gabe Newell al ooit zei: 'People will forgive you for not making a release date, but they won't for making a crappy game'
En wel ownende screens
quote:" A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever"
quote:"We've just finished that, but we can make it better! "
Er is een review vanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:21 schreef rockstah het volgende:
Hmm, ik kon me vaag ergens ver voor de launch van dit spel zo'n topic herrineren. Maar de zoekopties zijn nogal beperkt tegenwoordig.
dat zou ik niet eens erg vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:12 schreef King_of_cubes het volgende:Zelda
Zou hij naar de revolution geschoven worden?
Pff, heb helemaal geen tijd om er zelf een in elkaar te flansen want dan moet ik weer stoppen met spelenquote:
Rogue Leader?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:34 schreef Cheiron het volgende:
Godnondeju, vlieg ik recht op "the bridge" van de tweede deathstar af, klaar om hem het genadeschot te geven, wordt ik afgeschoten door twee van die smerige kut-tiefighters!
Stelletje homos..
blijft een vette gamequote:
Uhhuh. Ik trek het niet meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:36 schreef PandorasBox het volgende:
Eerst Final Fantasy XII.
Nu Zelda.
[afbeelding]
Ach, het is mij ooit één keer gelukt de tweede Deathstar binnen te komen, wat een rotmissie is datquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:34 schreef Cheiron het volgende:
Godnondeju, vlieg ik recht op "the bridge" van de tweede deathstar af, klaar om hem het genadeschot te geven, wordt ik afgeschoten door twee van die smerige kut-tiefighters!
Stelletje homos..
Laten we het niet hopen. Jaren wachten op een single player game die saai is en 6 uur duurtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jezus, ze hebben van Starcraft Ghost een Halo 2 kloon gemaakt
Het is een Geweldige game, maar inderdaad aan de pittige kant. Overigens nog steeds niet langs battle for endor..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:17 schreef Retarded het volgende:
[..]
blijft een vette gamemaar soms wel frustrerend! maar dat heb je kennelijk zelf al ondervonden
quote:"In effect, because of the backward compatibility built into Revolution, every GameCube game also will be a Revolution title," she said. "But we feel a commitment to the GameCube owners who've been patiently awaiting this new Zelda title, and don't want to force them to wait and buy a brand new system in order to play the game."
Kaplan dismissed the notion that the delay of Zelda would put Nintendo in a tricky situation as GameCube owners decide whether or not to stick with the system or purchase Microsoft's new console this November.
"I think we are talking two different things here," she said. "Those who love Zelda will be thrilled when it arrives, and we believe will still want to purchase it even though the wait might have been a disappointment."
Een van de redenen dat het wordt uitgesteld is juist om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:30 schreef StarGazer het volgende:
Als Zelda maar groot en goed wordt, dan heb ik er geen probleem mee dat het spel wordt uitgesteld. Anders ben ik bang dat je weer zo'n korte en afgeranseld spel krijgt als TWW
Komen er ook nog Mario games uit?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Zelda is ook niet alles, want er komt nog veel meer interessants aan
[afbeelding]
Natuurlijk is Zelda de grootste titel die 'we' nog krijgen, maar vergeet de rest niet:
Mario Soccer:
DDR met Mario:
Mario Baseball:
Een aantal andere titels die de vermelding waard zijn: , Mario Party 7,
Game On
Zeker eens, maar ik vind die Kaplan zo irritantquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:30 schreef StarGazer het volgende:
Als Zelda maar groot en goed wordt, dan heb ik er geen probleem mee dat het spel wordt uitgesteld. Anders ben ik bang dat je weer zo'n korte en afgeranseld spel krijgt als TWW
Leek mij toch al een kutgamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |