500 HUF ?quote:
yes please !quote:
ooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:24 schreef Cynic het volgende:
ohhhhhh, een hondje!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....
[sijpel/kwijl geluidje]
een hondje.
Ik had eerst het verkeerde email adres opgegeven vandaar ook de dubbel fquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
dat duurde langer dan verwacht.
Erg gaaf echt de über festival beleving van hare krishna tot opeth en van yann tierssen tot the doors coverbandquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:42 schreef SpoilerMan het volgende:
hoe was het daar?
Ohja en vieze dixies dus het bracht de herrinering aan dynamo weer boven .. knakworst en strontgeurquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:42 schreef SpoilerMan het volgende:
hoe was het daar?
goeie shit dus bb!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:45 schreef zampff het volgende:
[..]
Ohja en vieze dixies dus het bracht de herrinering aan dynamo weer boven .. knakworst en strontgeur![]()
haha, en weer uitgerust?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:42 schreef Querk het volgende:
zo weer lekker geslapen
dat heb ik nu al 5 weken niet meer gedaan. lekker mekkelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Geschoren!
Ja, BB vertelde al dat je een stevige baard laat staan, hoe is t daarmee?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:04 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
dat heb ik nu al 5 weken niet meer gedaan. lekker mekkelijk.![]()
nou die is al behoorlijk gegroeid, tja wat kun je er verder over zeggen, tis een baard he! keer wat anders!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, BB vertelde al dat je een stevige baard laat staan, hoe is t daarmee?
Ik ga me tot maandag ofzo niet scherenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Geschoren!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:11 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
nou die is al behoorlijk gegroeid, tja wat kun je er verder over zeggen, tis een baard he! keer wat anders!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |