Zaanstad. Winkels gaan hier 17.30 dicht behalve de Albert Heijn: 20.00quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:55 schreef Camoth het volgende:
[..]
en jij woont waar? Want dan kom ik nog even inslaan![]()
En chocola is ook verkrijgbaar bij de meeste benzinestations, duzzz![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hi
Ik heb net een appelflap, choco-broodje en ham-kaas croissant op..en heb nog honger
ik zag het goed wie je daar quote...... daarom juist!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:22 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kun je lezen? Wie ik daar quote? Juist.
En jouw foto is hassstikke liefDus.
![]()
mm you know me?! waarom verbaast me dat niksquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hm, volgens mij was jij de rechtse?
En kruiden enzo. Ik heb er niet echt lang stil gestaan, ik werd meer getrokken door de lange leren victoriaanse jassen... (er schuilt wel ergens een goth in me), maar ja, ze hadden leuke dingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:56 schreef Camoth het volgende:
[..]
Veel heksen-dingsels? Wel jammer, vind al die athame's altijd zo mooi in die winkels, maar ze zijn zo dúúr. Heb wel een mooie trouwens, maar zonder alle tierelantijnen enzo, helaas![]()
Goed, ik ga even mijn hoofd tegen een muur gooien, wie weet helpt het.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik zag het goed wie je daar quote...... daarom juist!![]()
Omdat die Karate-Ken gast dan waarschijnlijk een heel verhaal begint te vertellen over dat stripwijf, slimpie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:05 schreef Camoth het volgende:
[..]
Goed, ik ga even mijn hoofd tegen een muur gooien, wie weet helpt het.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mm you know me?! waarom verbaast me dat niks![]()
i wish.. maar brulfte is leukerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaan er hier meer mensen vanavond Talpa kijken?
Heb er ook 1tje, maar das nog uit mijn gothic-tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
En kruiden enzo. Ik heb er niet echt lang stil gestaan, ik werd meer getrokken door de lange leren victoriaanse jassen... (er schuilt wel ergens een goth in me), maar ja, ze hadden leuke dingen.
Misschien. Als ik eraan denk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hm, wat valt er eigenlijk op te zien?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
goed kijken je valt door mand daar staat mijn gezicht niet op!! hahahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Volgens mij had ik al een foto gezien van jou bij fokkers sexy en gewaagd ofzo,
Ik had er eentje aan met van die grote manchetten en wijd van onder... ding woog een kilo of tien en was 350 euro, maar MOOI... woei. En ik ben getrouwd in een jurk van Laughing Vampirequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Camoth het volgende:
[..]
Heb er ook 1tje, maar das nog uit mijn gothic-tijdDarn, ik zag er echt belachelijk uit toen
Met die rijen spikes om me nek
![]()
Heb ook nog een "Happy alto"-tijd gehad, had ik hele blije spikes![]()
Dan heb ik jou of je foto toch ergens gezien, maar waar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
goed kijken je valt door mand daar staat mijn gezicht niet op!! hahaha![]()
Heb nog een vleermuiscorset dingsel en een spinnenweg dingetje van Gothic Ravenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had er eentje aan met van die grote manchetten en wijd van onder... ding woog een kilo of tien en was 350 euro, maar MOOI... woei. En ik ben getrouwd in een jurk van Laughing Vampire
Vind het gewoon mooi, dat duistere, romantische... Misschien dat ik ooit nog zo'n rok voor mannen aantrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |