quote:
En?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[[url=http://img262.imageshack.us/img262/2851/uncannyxmen46610244zj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hm, volgens mij was jij de rechtse?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
No matter what you did...
No matter who you are...
No matter where you've come from...
You can always...
Change...
Become a better version of yourself!
"I'm going to tell you a secret."
you never know
![]()
Wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:42 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij kan ik weer te voorschijn komen?
Ik maak zelf kruidenboterquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:42 schreef petre86 het volgende:
*net stokbroodjes met kruidenboter, soep en stokbroodjes met sellerie-salade op heeft
RECEPT!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik maak zelf kruidenboterveel lekkerder dan dat spul in een kuipje.
jahaaa! ik weet het!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik maak zelf kruidenboterveel lekkerder dan dat spul in een kuipje.
Jeej, springkussensquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
jahaaa! ik weet het!! ik wil ook zelfgemaakte kruidenboter! ( naja, met kruiden van een speciale limburgse firma en wat eigen ingredienten..)
en we hebben ookal geen chocolade meer! en de winkel is bijna dicht!
gelukkig morgen in het kinderspeelparadijs aan het werklekker snoepen.. uuhm werken
Gelukkig. Ik was even bang dat... maar dat blijkt dus maar tijdelijkquote:
Mijn moeder neemt niet op om het te vertellen, sorry.quote:
en jij woont waar? Want dan kom ik nog even inslaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jeej, springkussens![]()
Volgens mij gaan de winkels pas over 40 minuten dicht?
CDP!quote:
Veel heksen-dingsels? Wel jammer, vind al die athame's altijd zo mooi in die winkels, maar ze zijn zo dúúr. Heb wel een mooie trouwens, maar zonder alle tierelantijnen enzo, helaasquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was even bang dat... maar dat blijkt dus maar tijdelijk
Castlefest was wel leuk trouwens, met al die heksenkraampjes en al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |