Niet iedereen haalt dat ding meteen hoor pessimistquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zover ik op de screens kon zien was aleen dat brilletje voor je neus nieuw, zullen ongetwijfeld nieuwe wapens enzo inzitten , en betere AI, maar dit soort spellen speel ik aleen online dus dat boeit dan ook verder niet.
en overgens denk ik dat dit spel weinig online gespeeld gaat worden ivm de xbox 360 die er al snel is
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
Zijn er nog Livepacks met aanbiedingen?Of alleen het Forza pack ?
en als je dat pakket snel binnen hebt en registreert kan je zelfs nog kiezen tussen 3 andere gamesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef twi het volgende:
Bij de Nedgame kan je nog steeds dat Splinter Cell 2 + jaar live + communicator bestellen voor 30 euro excl. verzendkosten, geloof ik.
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met jouquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eigenlijk een beetje klaar met RS3....Battlefield lijkt me leuker.
idem voor mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eigenlijk een beetje klaar met RS3....Battlefield lijkt me leuker.
Precies, weer allemaal van die indoor-levels en dozijnen wapens die je uiteindelijk niet gebruikt. Ik wil gewoon lekker in een tank knallen. Klaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef HomerJ het volgende:
idem voor mij.
Die haal ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, weer allemaal van die indoor-levels en dozijnen wapens die je uiteindelijk niet gebruikt. Ik wil gewoon lekker in een tank knallen. Klaar.
Ik zag hem.... thanksquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:36 schreef HomerJ het volgende:
Dixons heeft ook een starterskit voor 30
Vergeet niet: Spannende straatgevechten, Snipers, Dog Fights, Bombardementen, Paradroppers, enz.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, weer allemaal van die indoor-levels en dozijnen wapens die je uiteindelijk niet gebruikt. Ik wil gewoon lekker in een tank knallen. Klaar.
tsja wat vooral irritant is, is dat je steeds in hetzelfde gebied in de toekomst en verleden zit, en vervolgens weer terug de toekomst in, verleden, heeeeeeel onoverzichtelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:49 schreef Darkzell het volgende:
Die heb ik ook nog liggen maar dan voor de PS2. Ik moet zeggen dat ik de hele sfeer uit sands of time ook een stuk leuker vond. Ik ben ook nog niet zo heel ver maar toch kom je in het begin alleen al wel 2x door hetzelfde stuk. Terwijl ik me dit toch niet kan herinneren uit deel 1 dat er zo veel backtracking was.
Shit en ik wilde hem nog wel gaan gamen.... je trekt me moed een beetje weg. Is het echt zo ergquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja wat vooral irritant is, is dat je steeds in hetzelfde gebied in de toekomst en verleden zit, en vervolgens weer terug de toekomst in, verleden, heeeeeeel onoverzichtelijk
GTA-SA en Metroid Prime verschrikkelijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Warrior Within is verschrikkelijk. Ik heb 'm verkocht, en de enige andere games die ik deze generatie weggedaan heb waren GTA:SA, Metroid Prime en Smash Bros. Dan weet je wel in welke categorie die valt he
Ik vraag me wel es af welke games hij wel cool vind.. die zijn denk ik op 1 vinger te tellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shit en ik wilde hem nog wel gaan gamen.... je trekt me moed een beetje weg. Is het echt zo erg?
Ik heb hem van mijn schoonbroertje geleend. Enige nut dat dat spel heeft gehad is dat ik er een column over heb kunnen schrijven. Je kunt beter Manhunt oppakken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef Chocobo het volgende:
Shit en ik wilde hem nog wel gaan gamen.... je trekt me moed een beetje weg. Is het echt zo erg?
PoP 1, ninja gaiden, battlefield 2, world of warcraft, unreal tournament 2004, rainbow six 3 : Ravenshield en nog een hoop andere.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vraag me wel es af welke games hij wel cool vind.. die zijn denk ik op 1 vinger te tellen.
Ik haal een ander setje want ik wil een andere naam.... Bij Dixons is die nu 30 euroquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet Microsoft eens bellen, mijn abo is niet automatisch verlengd omdat ik andere creditcard kreeg. Maar even voor het verschijnen van Battlefield doen.
Ik ben eigenlijk wel tevreden met stroliequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik haal een ander setje want ik wil een andere naam.... Bij Dixons is die nu 30 euro
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel tevreden met strolie
Dat verbaasd me !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel tevreden met strolie
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn XBox live naam klinkt tenminste niet als een geslachtsziekte.
Hee, daar heb ik vanmiddag ook in lopen kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:52 schreef Neverstop het volgende:
Verder hadden ze nog een grote bak met allemaal games voor ¤12,99
Met oa:
PGR2 (misschien haal ik die, is dat nog druk op Live!?)
D&D: Heroes
Wat Fifa spul geloof ik
Achtertuin worstelen
Manhunt
Ghost master oid
etc.
Als ik het zo bekeek ongeveer 25 verschillende spellen denk ik.
Allemaal vrij gare spelletjes, maar misschien dat iemand het leuk vindt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn XBox live naam klinkt tenminste niet als een geslachtsziekte.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60667quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:47 schreef Neverstop het volgende:
Heeft er iemand al de nieuwe Splinter Cell: Chaos Theory content gespeeld?
Hier (en bij een Amerikaan met wie ik het probeerde) werkt het namelijk niet. De nieuwe maps verschijnen bij solo als "Unknown" onderaan het lijstje. Als je online co-op probeert verschijnen de maps helemaal niet. Op 1 of andere site stond dat ze alleen op elite werken, wij dus de hele story mode uitgespeeld, met elite geprobeerd, nog steeds geen maps.
Is er iemand die me kan vertellen wat Ubisoft nu weer fout heeft gedaan?
Stelletje fuck-up'squote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60667
Geen idee maar dat zal bestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:10 schreef Yankee_One het volgende:
Weet iemand of NInja Gaiden black ook in Europa uitkomt?
hope soquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:10 schreef Yankee_One het volgende:
Weet iemand of NInja Gaiden black ook in Europa uitkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |