September.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik mis Sid Meier's Pirates.
Battlefield 2 wordt zeker een toptitel!Wanneer komt hij nu uit?
Beetje te vroeg misschien, zijn ook nog wel spellen die nu voor weinig te koop zijn en ook leuk om te spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:55 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb m'n xbox verkocht en nu beetje spijt
De pc versie vond ik ook al leuk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:43 schreef Bastard het volgende:
Rainbow Six lijkt me ook cool inderdaad... maar ik heb dat met Farcry, ik denk dat ie niet zo cool word. Wel mooi, maar niet zo leuk., ik zie het wel wat Gijsje79 er van zegt
Kan alleen op de Ps2 inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:43 schreef crossover het volgende:
als ik gran turismo wil spelen moet ik dan perse bij de PS2 zijn of kan dat op de xbox ook?
ah jammer zeg..dan wordt de keuze heel moeilijk... ik ken Forza niet, maar ik heb het gevoel dat het niet kan tippen aan GT, of is dit onwetendheid?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan alleen op de Ps2 inderdaad.
Forza is vergelijkbaar, en wel te spelen op de xbox.
Een soort van onwetendheid. Het spel heeft heel veel goede reviews gekregen, kijk hier maar eens:quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:48 schreef crossover het volgende:
[..]
ah jammer zeg..dan wordt de keuze heel moeilijk... ik ken Forza niet, maar ik heb het gevoel dat het niet kan tippen aan GT, of is dit onwetendheid?
Een GT of Forza zijn zogenoemde "real driving experience" race spellen, moeten dus ook wel moeilijk zijn vind ik. Succes behalen door doorzettingsvermogen en een goede afstelling.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:03 schreef crossover het volgende:
onwetendheid ja, is het een beetje gemakkelijk te spelen? GT vond ik altijd erg moeilijk, en ik ben niet zo'n doorzetter..
Ziet er heel intressant uit moet ik zeggen, had er verder nog niks van opgezocht, dat ga ik nu maar es doen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:40 schreef pkwarts het volgende:
Fahrenheit wordt het dus helemaal. Een paar filmpjes van hoe het eerste hoofdstuk kan verlopen en wat de gevolgen daarvan zijn:
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/2294/Opening-Scene-Version-1
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/2295/Opening-Scene-Version-2
en een filmpje waar je wat toetsencombinaties moet maken om zo een level door te komen:
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox/2290/How-Did-He-Do-That
Een PC demo kan je hier downloaden waar je zelf het eerste hoofdstuk kan ontdekken:
http://www.atari.com/fahrenheit/form/demo_uk.php
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijke mix tussen adventure, vrijheid en een beetje actie. Eind September moet hij uitkomen als het goed is.
Forza vond ik zelf wat tegenvallen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:11 schreef crossover het volgende:
nee ik wil juist het goed worden, licences halen zoals in gt, auto's inkopen, tunen, mee racen, geld verdienen.
als je em voor een leuk prijsje kan kopen is BA nog wel de moeite waard, zover ik weet is de opvolger uitgesteld tot januarie 2006.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:14 schreef Darkzell het volgende:
Is het nog de moeite om nu RB6:Black Arrow te kopen ook voor Xbox Live aangezien het volgende deel bijna komt. Wordt het nog gespeeld online en hoe moeilijk is het als totale RB6-beginner om er nog tussen te komen.
Nog een vraagje: Ik ben niet echt fan van turn-based battles zoals in Final Fantasy enzo maar is het battlesysteem in KOTOR1 wel wat actievoller.
Word nog zat gespeelt en ja het word moeilijk voor je als beginner, maar na een paar weekjes moet je wel mee kunnen komen hoor. Gewoon veel retrival/total conquest spelen, daar respawn je als je gekilled word zodat je rustig de tijd krijgt te oefenen. Bij de survival modes moet je steeds wachten tot het potje afgelopen is n.l.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:14 schreef Darkzell het volgende:
Is het nog de moeite om nu RB6:Black Arrow te kopen ook voor Xbox Live aangezien het volgende deel bijna komt. Wordt het nog gespeeld online en hoe moeilijk is het als totale RB6-beginner om er nog tussen te komen.
Zeer zeker jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:14 schreef Darkzell het volgende:
Nog een vraagje: Ik ben niet echt fan van turn-based battles zoals in Final Fantasy enzo maar is het battlesysteem in KOTOR1 wel wat actievoller.
RB6 heeft geen splitscreenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:18 schreef Darkzell het volgende:
Hoe is RB6 in multiplayer in splitscreen? Gewoon deathmatch of ook iets in de richting van co-op of iig dat je bij elkaar zit.
Ik moet namelijk kiezen tussen deze twee maar weet niet welke ik moet nemen.
aleen co op volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:40 schreef Darkzell het volgende:
Het gaat ook om RB6:BA. Maar is dat alleen splitscreen in deathmatch oid of zit er ook een soort van co-op mode in.
Ik zou voor KOTOR gaan, dat is echt een must have voor elke Xbox bezitter.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:23 schreef Darkzell het volgende:
Dus als jullie zouden moeten kiezen tussen KOTOR en RB6:BA wat zou jullie keus dan zijn?
Hoe goed is die co-op mode dan want dat zou evt. het verschil kunnen maken voor mij.
KOTOR heeft het voordeel hier, hoewel ze allebei de moeite waard zijn. De RB6 splitscreen co-op is niet geweldig, de online co-op is wel erg goed.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:23 schreef Darkzell het volgende:
Dus als jullie zouden moeten kiezen tussen KOTOR en RB6:BA wat zou jullie keus dan zijn?
Hoe goed is die co-op mode dan want dat zou evt. het verschil kunnen maken voor mij.
KOTOR 1 en 2quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:23 schreef Darkzell het volgende:
PGR2quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:23 schreef Darkzell het volgende:
Nee, want dat is een demo voor de pc.. en ik speel niet op een pc.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:21 schreef pkwarts het volgende:
Bastard, heb je ondertussen al de demo gespeeld van Fahrenheit en zoja, wat vond je ervan?
braafquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, want dat is een demo voor de pc.. en ik speel niet op een pc.
Goed zo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, want dat is een demo voor de pc.. en ik speel niet op een pc.
Jepquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Goed zo.
Komt Battlefield 2 ook uit op de Xbox 360? Dan wacht ik namelijk daar op, denk ik.
Was er sowieso content dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:12 schreef peristilius het volgende:
Weet iemand waarom er geen KotOR downloadable content meer beschikbaar is?
Niet dat het zo erg is, maar wel vaag.
Ja.quote:
Kotor 2 heeft geen download en Kotor 1 heeft er wel een maar niet in Nederland. In de UK kregen ze hem wel,... en in de States ook uiteraard. Nieuwe planeet en wapens etc etc.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja.Maar nu krijg ik een melding dat er niks beschikbaar is.
beetje bullshit imoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kotor 2 heeft geen download en Kotor 1 heeft er wel een maar niet in Nederland. In de UK kregen ze hem wel,... en in de States ook uiteraard. Nieuwe planeet en wapens etc etc.
Ja ik heb ook tevergeefs content geprobeerd te downen voor Kotor 1.... nooit voor elkaar gekregen !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
beetje bullshit imo
ik moest ook lachen toen ze aankondige voor jade empire veel content te zullen maken.
ze zouden ook content voor kotor 1 regelen, ook nooit wat van gezien
Met een ace moet je wel mazzel hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Hye ik weet dat ik hier behoorlijk laat mee ben
Maar ben onlangs weer begonnen met top spin.
Maar hoe sla je nou een ace want ik heb in 8 toernooien 1 ace geslagen ofzo,dat moet toch beter kunnen ?
ik krijg aleen die totaal nutteloze auto update, geen nieuwe planeet zoals beloofdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik heb ook tevergeefs content geprobeerd te downen voor Kotor 1.... nooit voor elkaar gekregen !
Tuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:30 schreef Darkzell het volgende:
Weet iemand misschien waar je die Xbox DVD hoesjes kan kopen (of iets wat erop lijkt). Ik heb nl wat spellen waar ze behoorlijk kapot zijn en die wil ik graag vervangen.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:58 schreef Darkzell het volgende:
Dat zijn alleen volgens mij niet van die semi-doorzichtige hoesjes.
Toch bedankt nog voor de link. Ben namelijk misschien wel van plan om ze gewoon te bestellen en dan zie ik wel of het wat is. Ik moet toch nog UMD hoesjes hebben voor mijn PSP spellen en dan bestel ik die er meteen bij.quote:
2.95 euro voor 5 hoesjes is geen geldquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Toch bedankt nog voor de link. Ben namelijk misschien wel van plan om ze gewoon te bestellen en dan zie ik wel of het wat is. Ik moet toch nog UMD hoesjes hebben voor mijn PSP spellen en dan bestel ik die er meteen bij.![]()
Ja, ik zou heel graag van die originele hoesjes willen hebben. Da's een of andere dwangneurose. Je ziet het nauwelijks wanneer ze in de kast staan,maar je weet het gewoon en het knaagt. Dan liever nog een zwart hoesje dan zo'n lelijk el cheapo felgroene.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:07 schreef DinoPK het volgende:
Maakt het nou zoveel uit of je een doorzichtig hoesje hebt of niet? Je cover zit er nog omheen hoor, oftewel je ziet het alleen aan de boven en onderkant gedetacheerd.
Alleen voor die hoesjes niet nee alleen kom je met verzendkosten en dan UMD hoesjes van 10 euro op een totaal bedrag van 27 euro en dat vind ik wel wat veel voor wat Xbox DVD- en UMD hoesjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tuurlijk
http://www.gamefreax.com/(...)4058.1051915886,.htm
mwah iets teveel nog voor me, hij word volgens mij toch niet veel meer live gespeeld, ik wacht wel tot ie 15 a 20 euro op de pc is, kijken of daar nog veel man online zittenquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
¤ 30,- is ie nu.
Dus wel een aardige prijs.
Ebay vond ik hem voor 20 euroquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:50 schreef DinoPK het volgende:
Vindt je? Dat spel moet toch wel te vinden zijn voor 15 euro lijkt mij , 30 vind ik wel erg veel voor zo'n oude titel.
En een nieuwe trailerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:02 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe BiA Earned in Blood screens !
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja bevalt goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ebay vond ik hem voor 20 euro
Maar @Gijsje.... bevalt het spel?
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En een nieuwe trailer
http://media.xbox.ign.com/media/736/736220/vids_1.html
[afbeelding]
Ik zag een preview bij Gammo, maar ik vond het toch tegenvallen.quote:
Als het niet zo verbeterd is grafish kwa vorige deel maakt me niet uit.. maar het is relaxte gamen van toen wat ik weer wil herbeleven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:19 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik zag een preview bij Gammo, maar ik vond het toch tegenvallen.
Als je in je hoofd word geschoten zie je alleen een kogelgat in je helm en ga je door, grafisch ziet het er enorm slecht uit en je team members lopen nog steeds héél raar en doen allemaal vage dingen
Keiharde Linkin Park muziek eronder en het is helemaal afquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:19 schreef Chocobo het volgende:
Check de speedkill movies van PoP3
http://media.xbox.ign.com/media/736/736201/vids_1.html
[afbeelding]
tsja ik wacht het even af, black arrow werd ook super snel opgegeven door iedereen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als het niet zo verbeterd is grafish kwa vorige deel maakt me niet uit.. maar het is relaxte gamen van toen wat ik weer wil herbeleven.
Vooral op LIVE veel lol mee gehad, en ik verwacht dat nu weer te gaan zien... daarbij komt spectator mode, vond ik ook altijd gaaf bijv. Schijnt nu ook met ervaring (levels) die je behaald meer keuze te hebben aan wapens en armor.
Dat, en ik weet dat een aantal van mn friends hem ophalen, dat verzekerd weer lol
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Preview van IGN heeft me ook lekker gemaakt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Keiharde Linkin Park muziek eronder en het is helemaal af.
Lijkt me heel cool !quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als het niet zo verbeterd is grafish kwa vorige deel maakt me niet uit.. maar het is relaxte gamen van toen wat ik weer wil herbeleven.
Vooral op LIVE veel lol mee gehad, en ik verwacht dat nu weer te gaan zien... daarbij komt spectator mode, vond ik ook altijd gaaf bijv. Schijnt nu ook met ervaring (levels) die je behaald meer keuze te hebben aan wapens en armor.
Dat, en ik weet dat een aantal van mn friends hem ophalen, dat verzekerd weer lol
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Preview van IGN heeft me ook lekker gemaakt.
Ok, ciao uit het xbox topic danquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja ik wacht het even af, black arrow werd ook super snel opgegeven door iedereen.
niemand die zin had in potjes team survival, ik haal em wel op de pc die versies bevallen mij beter
Zover ik op de screens kon zien was aleen dat brilletje voor je neus nieuw, zullen ongetwijfeld nieuwe wapens enzo inzitten , en betere AI, maar dit soort spellen speel ik aleen online dus dat boeit dan ook verder niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok, ciao uit het xbox topic dan![]()
Nee, vergeet je ff dat black arrow een verlenging was van rs6.. niks nieuws aan. Lockdown is wel degelijk een nieuw deel.
En daarnaast speel ik 10X liever op een controller dan een toetsenbord.
Niet iedereen haalt dat ding meteen hoor pessimistquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zover ik op de screens kon zien was aleen dat brilletje voor je neus nieuw, zullen ongetwijfeld nieuwe wapens enzo inzitten , en betere AI, maar dit soort spellen speel ik aleen online dus dat boeit dan ook verder niet.
en overgens denk ik dat dit spel weinig online gespeeld gaat worden ivm de xbox 360 die er al snel is
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
Zijn er nog Livepacks met aanbiedingen?Of alleen het Forza pack ?
en als je dat pakket snel binnen hebt en registreert kan je zelfs nog kiezen tussen 3 andere gamesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:44 schreef twi het volgende:
Bij de Nedgame kan je nog steeds dat Splinter Cell 2 + jaar live + communicator bestellen voor 30 euro excl. verzendkosten, geloof ik.
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met jouquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eigenlijk een beetje klaar met RS3....Battlefield lijkt me leuker.
idem voor mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eigenlijk een beetje klaar met RS3....Battlefield lijkt me leuker.
Precies, weer allemaal van die indoor-levels en dozijnen wapens die je uiteindelijk niet gebruikt. Ik wil gewoon lekker in een tank knallen. Klaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef HomerJ het volgende:
idem voor mij.
Die haal ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, weer allemaal van die indoor-levels en dozijnen wapens die je uiteindelijk niet gebruikt. Ik wil gewoon lekker in een tank knallen. Klaar.
Ik zag hem.... thanksquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:36 schreef HomerJ het volgende:
Dixons heeft ook een starterskit voor 30
Vergeet niet: Spannende straatgevechten, Snipers, Dog Fights, Bombardementen, Paradroppers, enz.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, weer allemaal van die indoor-levels en dozijnen wapens die je uiteindelijk niet gebruikt. Ik wil gewoon lekker in een tank knallen. Klaar.
tsja wat vooral irritant is, is dat je steeds in hetzelfde gebied in de toekomst en verleden zit, en vervolgens weer terug de toekomst in, verleden, heeeeeeel onoverzichtelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:49 schreef Darkzell het volgende:
Die heb ik ook nog liggen maar dan voor de PS2. Ik moet zeggen dat ik de hele sfeer uit sands of time ook een stuk leuker vond. Ik ben ook nog niet zo heel ver maar toch kom je in het begin alleen al wel 2x door hetzelfde stuk. Terwijl ik me dit toch niet kan herinneren uit deel 1 dat er zo veel backtracking was.
Shit en ik wilde hem nog wel gaan gamen.... je trekt me moed een beetje weg. Is het echt zo ergquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja wat vooral irritant is, is dat je steeds in hetzelfde gebied in de toekomst en verleden zit, en vervolgens weer terug de toekomst in, verleden, heeeeeeel onoverzichtelijk
GTA-SA en Metroid Prime verschrikkelijk?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Warrior Within is verschrikkelijk. Ik heb 'm verkocht, en de enige andere games die ik deze generatie weggedaan heb waren GTA:SA, Metroid Prime en Smash Bros. Dan weet je wel in welke categorie die valt he
Ik vraag me wel es af welke games hij wel cool vind.. die zijn denk ik op 1 vinger te tellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shit en ik wilde hem nog wel gaan gamen.... je trekt me moed een beetje weg. Is het echt zo erg?
Ik heb hem van mijn schoonbroertje geleend. Enige nut dat dat spel heeft gehad is dat ik er een column over heb kunnen schrijven. Je kunt beter Manhunt oppakken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:42 schreef Chocobo het volgende:
Shit en ik wilde hem nog wel gaan gamen.... je trekt me moed een beetje weg. Is het echt zo erg?
PoP 1, ninja gaiden, battlefield 2, world of warcraft, unreal tournament 2004, rainbow six 3 : Ravenshield en nog een hoop andere.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vraag me wel es af welke games hij wel cool vind.. die zijn denk ik op 1 vinger te tellen.
Ik haal een ander setje want ik wil een andere naam.... Bij Dixons is die nu 30 euroquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet Microsoft eens bellen, mijn abo is niet automatisch verlengd omdat ik andere creditcard kreeg. Maar even voor het verschijnen van Battlefield doen.
Ik ben eigenlijk wel tevreden met stroliequote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik haal een ander setje want ik wil een andere naam.... Bij Dixons is die nu 30 euro
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel tevreden met strolie
Dat verbaasd me !quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel tevreden met strolie
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn XBox live naam klinkt tenminste niet als een geslachtsziekte.
Hee, daar heb ik vanmiddag ook in lopen kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:52 schreef Neverstop het volgende:
Verder hadden ze nog een grote bak met allemaal games voor ¤12,99
Met oa:
PGR2 (misschien haal ik die, is dat nog druk op Live!?)
D&D: Heroes
Wat Fifa spul geloof ik
Achtertuin worstelen
Manhunt
Ghost master oid
etc.
Als ik het zo bekeek ongeveer 25 verschillende spellen denk ik.
Allemaal vrij gare spelletjes, maar misschien dat iemand het leuk vindt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn XBox live naam klinkt tenminste niet als een geslachtsziekte.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60667quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:47 schreef Neverstop het volgende:
Heeft er iemand al de nieuwe Splinter Cell: Chaos Theory content gespeeld?
Hier (en bij een Amerikaan met wie ik het probeerde) werkt het namelijk niet. De nieuwe maps verschijnen bij solo als "Unknown" onderaan het lijstje. Als je online co-op probeert verschijnen de maps helemaal niet. Op 1 of andere site stond dat ze alleen op elite werken, wij dus de hele story mode uitgespeeld, met elite geprobeerd, nog steeds geen maps.
Is er iemand die me kan vertellen wat Ubisoft nu weer fout heeft gedaan?
Stelletje fuck-up'squote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60667
Geen idee maar dat zal bestquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:10 schreef Yankee_One het volgende:
Weet iemand of NInja Gaiden black ook in Europa uitkomt?
hope soquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:10 schreef Yankee_One het volgende:
Weet iemand of NInja Gaiden black ook in Europa uitkomt?
Waarschijnlijk BF.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:22 schreef Chocobo het volgende:
Rainbow Six lockdown of Battlefield Modern Combat ?
Jawel, maar wanneer komt BF2 dan op de 360 uit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:02 schreef Chocobo het volgende:
Mmmmm,.... BF ziet er cool uit... maar is de BF die op 360 komt nou anders of niet? BF2 IS toch modern combat of niet![]()
Q1 2006quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel, maar wanneer komt BF2 dan op de 360 uit?
Kunnen we dus nog mooi 4 maanden droogneuken met BF:MC voordat we kunnen kwijlen met BF2.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:11 schreef Chocobo het volgende:
Q1 2006
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kunnen we dus nog mooi 4 maanden droogneuken met BF:MC voordat we kunnen kwijlen met BF2.
En irritantquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:54 schreef Gamedemon het volgende:
ik ben hollander
En dat is nog wel de PS2 versiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:33 schreef Chocobo het volgende:
Battlefield 2: modern combat
Check de Chinese weapons trailer: http://media.ps2.ign.com/media/676/676927/vids_1.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is idd een crossover kabel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:34 schreef Chocobo het volgende:
Wat voor een kabel had ik nou ook alweer nodig met XboxLive. Van de 2e netwerkkaart naar de Xbox.... dat is toch een cross cable kabel ofzo
Wat Game demoon zegtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:25 schreef H.Flick het volgende:
Is Sudeki echt niet leuk? Want qua screenshots lijkt het me wel aardig, in ieder geval sfeervol.
Gold zal geloof ik ook zo'n 59 euro gaan kosten en zal niet alleen dmv CC beschikbaar zijn. Je kan deze dienst ook met een soort prepaid kaart activeren. Ik kan me niet voorstellen dat jij als betalende 12 month player niet naar Gold kan gaan straks.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er iemand die kan bevestigen (met bron) dat het Xbox live overgezet kan worden naar Xbox 360 Gold?
5 eypo?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over Sudeki: de sfeer is fantastisch, maar tis echt een kutspel eigenlijkVond het vechten serieus kut en de stemmen zijn verschrikkelijk
Iemand kopen?
Maar met Kotor hebben ze dat fantastisch gedaanquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:38 schreef MMaRsu het volgende:
Sudeki werd ook zo gehyped door Microsoft in het begin als " The Next Big Thing In Rpg Gaming"
geen nieuwe game bedoel ik eigenlijk, want ik kan die ook op mijn PC spelen als ik zou willen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:27 schreef Gamedemon het volgende:
battlefield en far cry zijn geen vervolgen (op de xbox dan)
Ja, is een adventure game waarbij het verhaal zich aanpast aan de keuzes die je maakt. Lees de review maar.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb heel Fahrenheit niet gevolgd.... wat is het? Een soort thriller game?
Gooi het er maar uit jongen...quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:51 schreef Gamedemon het volgende:
amerikanen zijn gewoon een heel triest volk.
Schieten en slaan mag, zolang er niet bij gescholden word
1 Tiet op tv en heel het land staat op zen kop
1 tiet in een game en heel het land staat op zen kop
meer dan 1000 porno films per jaar produceren is prima
ieder jaar weer 12 jarige meisjes die zwanger raken omdat sexueele voorlichting niet gegeven wordt in amerika, stel je is voor dat ze pas op hun 23ste zwanger worden omdat ze weten waar ze mee bezig zijn.
ik weet dat je anti moslim bent ofzo maar niet pro amerikaans toch?quote:
Nee, de Amerikanen zijn ook teringlijersquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik weet dat je anti moslim bent ofzo maar niet pro amerikaans toch?
Heb je XBox Live? Die extra's van Ninja Gaiden Black kun je namelijk ook downloaden als je NG hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 04:40 schreef =HellFire= het volgende:
met die 3=2 actie bij de FRS ben ik eigenlijk van plan om Splinter Cell 3, DOA:Ultimate en Ninja Gaiden te halen. Alleen, in september komt geloof ik Ninja Gaiden BLACK uit. Is het verstandiger om daar op te wachten? OF tewel, is die het geld waard?
NG zelf is nu nog maar 15 eu geloof ik.
Geen idee! Maar voor dat geld heb ik hem ook maar besteld.quote:En hoe lang duurt het voordat je die Splinter Cell CT ontvangt bij Play.com, aangezien die nu Out of Stock is. (logisch, voor 9,99 pond wil iedereen em wel!).
Mooi,... dan kan ik dit spel gerust laten liggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:40 schreef twi het volgende:
Je moet dit ook niet echt als een spel-spel zien, maar meer als een film-spel. Anders ga je je echt bestolen voelen.
Ja leuk is dat he.... ik heb net een Liveset gekocht voor 30 euro... He goedkoop dacht ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:02 schreef Neverstop het volgende:
Ik voel me echt een idioot dat ik SC:CT voor ¤50,- heb gekocht...
Dat spel ligt nu al overal in de budget bakken en als klap op de vuurpijl werkt de downloadable content niet eens...
Ik wil hem toch proberen. Spel krijgt goede reviews, setting en verhaal spreken me aan en het is lang geleden dat ik een goede adventure heb gegamed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:38 schreef Chocobo het volgende:
Mooi,... dan kan ik dit spel gerust laten liggen
Ik ga deze week eens M$ bellen om de mijne te verlengen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:39 schreef Chocobo het volgende:
Ja leuk is dat he.... ik heb net een Liveset gekocht voor 30 euro... He goedkoop dacht ikNu geven ze er per 1 september PGR2 bij
![]()
Ik was al bang dat het een film achtig iets was. Ik laat hem liggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil hem toch proberen. Spel krijgt goede reviews, setting en verhaal spreken me aan en het is lang geleden dat ik een goede adventure heb gegamed.
Ik ga hem wel voor je hypen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:41 schreef Chocobo het volgende:
Ik was al bang dat het een film achtig iets was. Ik laat hem liggen.
Ja helemaal voor 16 euro Gijs..........quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga hem wel voor je hypen.
Jij had SC:CT toch gegamed? De SP is leuk wa?
Die backlog van mij groeit weer....hij was net redelijk weggewerkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:44 schreef Chocobo het volgende:
Ja helemaal voor 16 euro Gijs..........Ik vond zelf de SP van SC:CT de beste van de reeks maar dat is persoonlijk. Velen malen beter dan het wat saaie deel 2.
das niet helemaal waar, je kan wel een gedeelte van ninja gaiden black downloaden, maar er zitten nog genoeg andere extras in, zoals een missie mode en wat meer single player contentquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 06:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je XBox Live? Die extra's van Ninja Gaiden Black kun je namelijk ook downloaden als je NG hebt.
Iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
das niet helemaal waar, je kan wel een gedeelte van ninja gaiden black downloaden, maar er zitten nog genoeg andere extras in, zoals een missie mode en wat meer single player content
hahaha. Roy mastert Ikaruga, dus respect voor hem.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idden een 'easy mode' optie voor Noot
Uberhaupt lang geleden dat je van een spel genoten hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
en het is lang geleden dat ik een goede adventure heb gegamed.
Mond, Skies of Arcadia was geweldig en ik geniet nu van GTA:SA. Hierna verder met Manhunt (ook een goed spel) en Fahrenheit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
Uberhaupt lang geleden dat je van een spel genoten hebt.
Dat Manhunt bij jou ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mond, Skies of Arcadia was geweldig en ik geniet nu van GTA:SA. Hierna verder met Manhunt (ook een goed spel) en Fahrenheit.
Heel cool spel hoor. Heb het een paar uur gespeeld maar toen laten liggen omdat Skies of Arcadia binnen kwam.quote:
Manhunt lijkt me ook coolquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heel cool spel hoor. Heb het een paar uur gespeeld maar toen laten liggen omdat Skies of Arcadia binnen kwam.Maar ik ga hem binnenkort opzeker weer spelen. Goede setting en een spannende gameplay!
Dat heb ik bij Halo2 MPquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goede setting en een spannende gameplay!
Ik wacht even totdat Strol hem hyped !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:54 schreef =HellFire= het volgende:
Enne, Fahrenheit roels men! Het is echt een aanrader, ik zou écht de demo uitproberen als ik jullie was. Als het gewoon maar om te kijken hoe het is... echt.... doen!
Ach misschien voor een leuk prijsje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fahrenheit lijkt me ook cool om te spelen hoor, zeker wel. Maar er komen nog genoeg MP spellen uit, vind ik toch leuker om te doen.
Bij mij staat er ook een hele dikke stoflaag op, ben ook helemaal niet meer op de hoogte wat er is uitgekomen de laatste tijd, terwijl ik dat normaal gesproken altijd wel wist...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef Rodie83 het volgende:
Kwam er maar een tweede deel van Ninja Gaiden uit, even goed als deel 1. Zou ik erg blij mee zijn, xbox staat momenteel beetje weg te stoffen.
Zal wel liggen aan WoWquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij mij staat er ook een hele dikke stoflaag op, ben ook helemaal niet meer op de hoogte wat er is uitgekomen de laatste tijd, terwijl ik dat normaal gesproken altijd wel wist...
Weet wel zeker dat het daaraan ligt ja..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:17 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Zal wel liggen aan WoW
Nieuwe icon ^^![]()
Teeering Gijsje.... FC ziet er goed uit manquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:08 schreef gijsje79 het volgende:
Nieuwe Far Cry Instincts movie in game
Mooi helder beeld, snelle gameplay, maar geen tactiek lijkt me? Wel erg mooi!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:08 schreef gijsje79 het volgende:
Nieuwe Far Cry Instincts movie in game
Dat word LIVE natuurlijk wel anders dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ziet er goed uit, alleen zijn de vijanden wel erg dom.
Ja ik kan het nog mooier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja leuk is dat he.... ik heb net een Liveset gekocht voor 30 euro... He goedkoop dacht ikNu geven ze er per 1 september PGR2 bij
![]()
Ga je hem ook halen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi helder beeld, snelle gameplay, maar geen tactiek lijkt me? Wel erg mooi!
Je weet natuurlijk niet op welke moeilijkheidsgraad de gamer gamed.... ik hoorde juist van de PC versie dat de A.I. briljant is. Ze sluiten je in, hebben tactiek etc. etc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ziet er goed uit, alleen zijn de vijanden wel erg dom.
klopt, aleen de pc versie en xbox versie zijn echt 2 verschillende dingen, dat bunny hop "Ren knallend op je vijand af" gebeuren werkte niet op de pc, je moest met wat taktiek komen en je kon niet simpel knallend het veld overstekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet op welke moeilijkheidsgraad de gamer gamed.... ik hoorde juist van de PC versie dat de A.I. briljant is. Ze sluiten je in, hebben tactiek etc. etc.
Jep vond het spel op de pcquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet op welke moeilijkheidsgraad de gamer gamed.... ik hoorde juist van de PC versie dat de A.I. briljant is. Ze sluiten je in, hebben tactiek etc. etc.
Maar als ik goed begreep is het juist niet het spel zoals je kent op de pc, er zijn een aantal dingen uit gehaald, zoals game demoon al aangaf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep vond het spel op de pc
Lekkere vrijheid.
Mooie velden.
Was het maar eind september
Klopt daarom heet ie ook Instincts.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar als ik goed begreep is het juist niet het spel zoals je kent op de pc, er zijn een aantal dingen uit gehaald, zoals game demoon al aangaf.
je kan ook vallen zetten in de Xbox versiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Klopt daarom heet ie ook Instincts.
Volgens mij zat in het orgineel ook niet de predator optie in.
klopt jah, zoiets had ik ook gezien, maar als je het spel kan spelen zoals je in die gameplay movie zag dan ga je die vallen niet/nauwelijks gebruikenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:30 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan ook vallen zetten in de Xbox versie
Nee, dat is zo te zien aankomen rennen, schijnbeweging maken en beslissen of ie gaat vallen door een messtreek of 10 kogels.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
klopt jah, zoiets had ik ook gezien, maar als je het spel kan spelen zoals je in die gameplay movie zag dan ga je die vallen niet/nauwelijks gebruiken
misschien dat het gewoon ligt aan de persoon die het speelt... we zullen het zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
klopt jah, zoiets had ik ook gezien, maar als je het spel kan spelen zoals je in die gameplay movie zag dan ga je die vallen niet/nauwelijks gebruiken
idd, zal wel god mode aan gehad hebben ofzo, of het spel gaat echt zuigen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien dat het gewoon ligt aan de persoon die het speelt... we zullen het zien
Nee, is tweede filmpje dat ik het zo zie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien dat het gewoon ligt aan de persoon die het speelt... we zullen het zien
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds iemand dood schieten door z`n knie te raken zag ik
Jij hebt wel erg veel pech zeg,... was jou ToS ook niet stuk. Omruilen anders in de winkel !! ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:30 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij is mijn Oddworld DVD beschadigd... hij loopt telkens vast
Ja, ToS was ook kapot. En ze wilden niet meer ruilen. Nu moet ik via Nintendo een nieuw schijfje regelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg veel pech zeg,... was jou ToS ook niet stuk. Omruilen anders in de winkel !! ?
Vorige gameplay filmpjes die ik van Far Cry heb gezien stond god mode ook aan. Even dit filmpje bekijken, kan het meestal wel zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, is tweede filmpje dat ik het zo zie.
Het gaat allemaal een beetje te makkelijk, was er trouwens een keer bij dat zn wapen leeg was
Ja, kutspelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:14 schreef Chocobo het volgende:
Hier mensen met ervaring in X-men legends.... spel net gekocht via play.... is erg goedkoop momenteel zeg maar
Dat is toch zo'n "sla er op los RPG" die je van bovenaf ziet?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:14 schreef Chocobo het volgende:
Hier mensen met ervaring in X-men legends.... spel net gekocht via play.... is erg goedkoop momenteel zeg maar
quote:
Sterke punten zijn het vechten en het verhaal..... Ben net als jij met backlog games bezigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n "sla er op los RPG" die je van bovenaf ziet?Ik vond de X-Men films wel cool.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lees mn review anders: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=1670
Had nog liever een deel 2 gezien, maar dit ziet er wel cool uit. Niet nieuw genoeg voor me !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:00 schreef gijsje79 het volgende:
Voor de fans.
Ninja Gaiden Black Trailer
Nee totaal niet eigenlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 08:52 schreef pmponer het volgende:
zijn jullie ook allemaal zo enthousiast over moto gp3 ??
dat is eignelijk het enig spel waar ik op zit te wachtten
Ik ook niet eigenlijk, vond Moto GP 1 demo op Live echt leuk om te spelen, maar deel 2 vond ik op 1 of andere manier een stuk minder leukquote:
Nee niet echt.. deel 1 was heel gaaf, ook online, deel 2 werd al wel heel moeilijk in de SP, en ik miste dingetjes van deel 1.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:52 schreef pmponer het volgende:
zijn jullie ook allemaal zo enthousiast over moto gp3 ??
dat is eignelijk het enig spel waar ik op zit te wachtten
En ZO hoor een Tomb Raider spel te zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 10:24 schreef Chocobo het volgende:
ziet er goed uit man dat Tombraider
http://www.gametrailers.com/player.php?id=7396&type=wmv
Ziet er mooi uit inderdaad.. en irritant moeilijkquote:Op donderdag 1 september 2005 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Zo te zien hebben ze goed naar Prince of Persia gekeken!quote:Op donderdag 1 september 2005 10:37 schreef Bastard het volgende:
Ziet er mooi uit inderdaad.. en irritant moeilijk
ben persoonlijk niet zo'n fan van beetje springen en zwieren&zwaaienquote:Op donderdag 1 september 2005 10:24 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:39 schreef kepler het volgende:
[..]
ben persoonlijk niet zo'n fan van beetje springen en zwieren&zwaaien
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van de ene graftombe naar de volgende, altijd het gevoel hebben dat je een omweg maakt. En dan ben je eenmaal binnen, kan je naar het volgende gebouw waarvan de architect zich moet schamen. Waar is de fucking lift?
Met ballen spelen is niet mijn dingquote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef pmponer het volgende:
ik ben blij dat jullie mijn enthousiastme delen![]()
![]()
en nba live is zeker ook niemand in geinteresseerd
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:49 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb zo'n idee dat het met Tombraider helemaal goed gaat komen
Sommige vrouwen hebben prachtige ballen daarentegenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met ballen spelen is niet mijn ding
en dan komt er opeens een grote steen aangerold, waar je hard voor moet wegrennen...quote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van de ene graftombe naar de volgende, altijd het gevoel hebben dat je een omweg maakt. En dan ben je eenmaal binnen, kan je naar het volgende gebouw waarvan de architect zich moet schamen. Waar is de fucking lift?
Dus je rent er voor weg, erachter komend dat er "ineens" kuilen in de grond zitten met akelig scherpe staken erinquote:Op donderdag 1 september 2005 11:59 schreef kepler het volgende:
[..]
en dan komt er opeens een grote steen aangerold, waar je hard voor moet wegrennen...
inderdaad, begin je weer opnieuw; komen er na die kuilen opeens pinnen uit de muurquote:Op donderdag 1 september 2005 12:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dus je rent er voor weg, erachter komend dat er "ineens" kuilen in de grond zitten met akelig scherpe staken erin
Oudjes?! Ik ben verdomme net 22.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blijkbaar zijn alleen de oudjes geinteresseerd in Tomb Raider?![]()
Je bent de uitzonderingquote:Op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Oudjes?! Ik ben verdomme net 22.
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blijkbaar zijn alleen de oudjes geinteresseerd in Tomb Raider?![]()
Ik ben 21quote:
*Fan isquote:Op donderdag 1 september 2005 07:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had nog liever een deel 2 gezien, maar dit ziet er wel cool uit. Niet nieuw genoeg voor me !
op zich wel, heb het alleen nietquote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef pmponer het volgende:
en nba live is zeker ook niemand in geinteresseerd
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
omg die boss encounters hebben ze pittiger gemaakt, Alma met extra monsters.
Dat word genieten !
kzag in die trailer ook nieuwe vijanden die niet in de hurricane pack zaten
Heb er 3 uur over gedaan om Alma te dodenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
omg die boss encounters hebben ze pittiger gemaakt, Alma met extra monsters.
Dat word genieten !
kzag in die trailer ook nieuwe vijanden die niet in de hurricane pack zaten
Ben benieuwd over je het vernieuwend genoeg vind !quote:
eerste keer dat ik alma probeerde had ik erquote:Op donderdag 1 september 2005 12:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb er 3 uur over gedaan om Alma te doden![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het maar één keer geprobeerdIk was zooooo klaar met die game op dat moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |