Je hebt geen internet-bankieren? Jammer, ik geloof je graag, maar dan moet ik wel een afschrift zien natuurlijk. Anders kan iedereen wel gaan roepen dat ze iets gekocht hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:44 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ik krijg maar eens in de tweewat weken een bankafschrift dus ik heb hem niet maar zelfs dan nog ga ik geen bankpapieren laten zien. Je probeert me gewoon voor lul te zetten.
Misschien heeft hij wel zijn pinpas en pincode achtergelaten bij z'n vriend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef Burbo het volgende:
[..]
Je kan toch wel online bankieren? Maak dan gewoon een screenshot![]()
Dat is niet zo heel moeilijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:44 schreef RobbieRicardo het volgende:
Je probeert me gewoon voor lul te zetten.
Hij's zelf naar Nigeria gevlogen om zijn pinpas en code af te geven.,quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel zijn pinpas en pincode achtergelaten bij z'n vriend.
Nee dat heb ik niet ik had Girotel maar de lijst met codes was op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef Burbo het volgende:
[..]
Je kan toch wel online bankieren? Maak dan gewoon een screenshot![]()
Dus je hebt nog niet betaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet ik had Girotel maar de lijst met codes was op.
ik ga jouw bewijs geven dat alles legaal isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je hebt geen internet-bankieren? Jammer, ik geloof je graag, maar dan moet ik wel een afschrift zien natuurlijk. Anders kan iedereen wel gaan roepen dat ze iets gekocht hebben
Zeker allemaal gebruikt om via eBay dingen uit Nigeria te kopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet ik had Girotel maar de lijst met codes was op.
wat probeer je nou te bewijzen natuurlijk heb ik betaald anders had ik niets gekregen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dus je hebt nog niet betaald
Da's goed, als jij dat doet, koop ik je gas-kasteel stuk Jupiter voor het dubbele.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:49 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ik ga jouw bewijs geven dat alles legaal is
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:49 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ik ga jouw bewijs geven dat alles legaal is
Ja dat vraag ik me ook af, hij is net niet scherp genoeg om het te lezen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:50 schreef Manke het volgende:
wat staat er in die brief?
Dat is een desinvestering, hij gaat met dat stuk nog veel meer verdienen dan ¤18000,-. Hij zit in een gouden zetel, die jongen wordt er super rijk mee, wacht maar af. Over 200 jaar lacht hij ons allemaal uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's goed, als jij dat doet, koop ik je gas-kasteel stuk Jupiter voor het dubbele.
Ja, stel je voor dat TS gaat nadenkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:56 schreef Leutje het volgende:
Er zijn verschillende bronnen die aangeven dat het domweg niet kan. Het hele topic schreeuwt tegen je dat je genaait bent. En dan toch volhouden dat je vriendje(die je naar alle waarschijnlijkheid pas 2 weken/maanden kent) gelijk heeft
Ik wou dat ik dit soort vrienden had
Ik heb hem gescand dit is dus het bewijs dat het echt isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:50 schreef Manke het volgende:
wat staat er in die brief?
En dat voor een hele planeet? Damn, bood je dat maar aan mij aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:58 schreef nozem het volgende:
Lieve TS. Nu je al je hand op de prachtige planeet Jupiter hebt weten te leggen heb ik voor jou in de categorie niet-bestaande planeten (let wel, een andere categorie maar zeker zo uitdagend!) de planeet Niburu in de aanbieding, de planeet van de reptilians welke inmiddels in grote getalen de aarde bevolken en gedaanten aannemen van hoogwaardigheidsbekleders opdat een Nieuwe Wereld Orde niet lang meer op zich zal laten wachten! Wellicht kun jij de wereld van dit naderende onheil redden als jij deze mooie planeet (met verschillende aantrekkelijke faciliteiten voor het hele gezin!) in je bezit hebt.
Voor 10.000 euro is ie van jou!
"bij dezen" => bij dezequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ik heb hem gescand dit is dus het bewijs dat het echt is
[afbeelding]
met handtekening en al eronder dus kom niet meer af met je bent genaaid RR.
@gmail.comquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ik heb hem gescand dit is dus het bewijs dat het echt is
[afbeelding]
Fraude, list, bedrog, domheid, idioterie...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:03 schreef RobbieRicardo het volgende:
Vanaf nu aub niet meer zeiken over oplichting.
+10 zeer scherpquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:58 schreef MouseOver het volgende:
NASA en ESA. Impressive, en als de chinezen er nu als eerste landen?
Dit topic word net zo legendarisch als Alberto en de matige grapquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:03 schreef RobbieRicardo het volgende:
Met het posten van deze brief heb je juist laten zien dat je opgelicht bent. Sjongejonge, waarom heb je geen contact opgenomen met mij. Er zitten zoveel oplichters in de 'planetenbranche'.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:03 schreef RobbieRicardo het volgende:
Het wordt nog een reeksquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Dit topic word net zo legendarisch als Alberto en de matige grap
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:57 schreef VoreG het volgende:
Meneer Beer uit Blijdorp heeft net gebelt, of je terug wilt bellen
handtekeningen kunnen vervalst worden enzo met als doel oplichtingquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Te laatquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Ook die alinea waarin gezegd wordt het niet aan iedereen kenbaar te maken. Nee, stel je voor, anders wordt die oplichting wel erg snel bekend..
Hee, psst.. bijzonnen kopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Met het posten van deze brief heb je juist laten zien dat je opgelicht bent. Sjongejonge, waarom heb je geen contact opgenomen met mij. Er zitten zoveel oplichters in de 'planetenbranche'.
Schijnbaar een overschot aan mensen die 9000 euro kunnen missen en deze graag in een bodemloze put gooien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef pascalheister het volgende:
Nasa maakt ook al Nederlandse folders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |