Jaja...allemaal smoesjes.quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Bij mij ookal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of niet.
Ik krijg ook een stomme database-foutmelding.![]()
Wij weer he Bupatih, wat hebben we misdaan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze moeten ook altijd ons hebben.
De server wordt slim.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze moeten ook altijd ons hebben.
Misschien is het wel een teken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wij weer he Bupatih, wat hebben we misdaan?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien is het wel een teken.
Dat ze ons niet willen als mod.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:31 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Mohammed, geweldig idee van je om de server te hacken. Ik wist wel dat we ze tot t randje van een zenuwinzinking konden drijven.![]()
Waarom is het meteen weer een Mohammed die een misdaad begaat?!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:31 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Mohammed, geweldig idee van je om de server te hacken. Ik wist wel dat we ze tot t randje van een zenuwinzinking konden drijven.![]()
Ik ben wel goed in spellenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:07 schreef Bupatih het volgende:
HIER! Doorlezen! Allemaal! [afbeelding]
Tsja, kijk. Ik ga het je s haarfijn uitleggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom is het meteen weer een Mohammed die een misdaad begaat?!
Wat voor spellen? Bordspellen, kaartspellen....quote:
Woorden spellenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat voor spellen? Bordspellen, kaartspellen....
mij ook niet dan want ik mocht het ook niet van de database.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien is het wel een teken.
Dat ze ons niet willen als mod.![]()
![]()
Doodswensingquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:38 schreef -Mo- het volgende:
Mohammed is zéér lief![]()
Dood aan alle Nederlanders!
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef Renesite het volgende:
Boe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |