volgens mij heb jij geen verzekeringen lopen (of je wilt volgend jaar een premieverhoging)quote:op zaterdag 13 augustus 2005 11:45 schreef doemaardrie het volgende:
gewoon opgeven aan je verzekering.
als jij eens een keer iets kapot hebt kan hij hetzelfde voor jou doen.![]()
mee eens! wat een eikel zeg!quote:op zaterdag 13 augustus 2005 11:44 schreef conflict het volgende:
als hij zo begint ontken je gewoon dat 'ie in je tas zat.
ik had een dunne zomerjas bij me en de camera is daar dus in weggezakt, waardoor ik niet zag dat hij daar lag.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 11:48 schreef bjorntje het volgende:
het kan heel goed dat na een paar weken de camera het begeeft, een print breuk kan groeien waar door deze als nog schade veroorzaakt.
ook denk ik dat je best aansprakelijk zou kunnen zijn aangezien jij had moeten zien dat er iets op lag en wist dat er een camera in zat (ook al wist je niet in welk vak).
maar misschien kun je dat beter door de verzekering laten uitzoeken, daar zijn ze immers voor.
print breuken heb je niet zo snel... dan moet je er nogal erg ruig mee omspringen.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 11:48 schreef bjorntje het volgende:
het kan heel goed dat na een paar weken de camera het begeeft, een print breuk kan groeien waar door deze als nog schade veroorzaakt.
ook denk ik dat je best aansprakelijk zou kunnen zijn aangezien jij had moeten zien dat er iets op lag en wist dat er een camera in zat (ook al wist je niet in welk vak).
maar misschien kun je dat beter door de verzekering laten uitzoeken, daar zijn ze immers voor.
inderdaad, opgeven aan de verzekering met jouw verhaal erbij. dan regelt de verzekering het, grote kans dat ze het onzin vinden en dan niks betalen.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 11:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
leg het maar voor aan de verzekering, en waarom jij vindt dat je geen schuld hebt.
en zo'n vriend kon wat mij betrefd oprotten, zo ga je niet met elkaar om. hij is toch slordig met z'n camara omgegaan?
ja ik zei ook al van je hebt hem toch pas vorige kerst gekregen dan heb je nog gewoon garantie.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 11:55 schreef existenz het volgende:
uiteindelijk kost het hem meer geld om de kosten te verhalen op jouw dan gewoon dat ding rma te sturen....hij is dus ook niet slim bezig.
dat dacht ik dus ook daarom vermeld ik ook dat er wel 4-5 weken tussen zittenquote:op zaterdag 13 augustus 2005 12:01 schreef quannum het volgende:
wie zegt dat hij die camera na het concert niet zélf heeft laten vallen? er zitten wel wat weken tussen dus dat kan. hij kan dat toch niet bewijzen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |