Targa of met andere woorden. Geen dak toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:33 schreef alsem het volgende:
[..]
ik zag laatst ook zo'n targa, wat zijn dat voor een bakken?
Glazen schuifdakquote:Op donderdag 1 september 2005 20:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Targa of met andere woorden. Geen dak toch?
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:58 schreef Extremini het volgende:
Blabla, aan tekst hebben wij niks. Wij willen zelf geschoten foto's zien.
Je neemt me de woorden uit me mond.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:02 schreef Extremini het volgende:
anders zeg je ff niks.
Wat is er mis met de Ghibli?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
Volkswagen Phaeton, kwam van de ring Groningen en reed de A7 richting Winschoten op met een flinke vaart.
BMW 735i, stond bij de motoren dealer waarschijnlijk een motor uit te zoeken. Ertegenover staan ook altijd 2 Cayenne's.
Maserati Ghibli, staat meestal in een zijstraatje bij het Emmaplein, Groningen.
Mercedes SLK500, kwam net aanrijden en stopte voor een kantoorgebouw aan de Praedinniussingel, Groningen.
dit geldt ook voor jou om dit topic niet te verneuken met nietszeggende gelul van jouquote:Op donderdag 1 september 2005 23:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je neemt me de woorden uit me mond.![]()
quote:
Achterkant had inderdaad wat meer agressie en detail mogen hebben ipv zo'n Alfa 33 look-a-like, maar hij loopt prachtig breed uit als je hem van schuin-voor bekijkt en écht een cult-auto imo.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[afbeelding]
Om de een of andere reden vind ik de voorkant wel mooi, de achterkant niet....
Zeist/Soesterberg wil ook wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:57 schreef Mastroianni het volgende:
Mensen die auto's willen spotten, ga eens een zaterdagje winkelen in Laren (NH). Altijd mooie auto's.
De vroegere 911 Targa's was een cabriolet met een rollbar idee :quote:Op donderdag 1 september 2005 20:33 schreef alsem het volgende:
[..]
ik zag laatst ook zo'n targa, wat zijn dat voor een bakken?
SLK500 bestaat niet, wel de SL500.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Jaguarized het volgende:
Mercedes SLK500, kwam net aanrijden en stopte voor een kantoorgebouw aan de Praedinniussingel, Groningen.
Het was geen SL, wel een SLK, dat kon ik nog net aflezen op de achterkant. Wellicht een ander typenummer. Ik zie dat van de SLK een 200 Kompressor, 280, 350 en 55 AMG is.quote:
En een V70 R natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 23:52 schreef blieblie het volgende:
Overigens raad ik voor de mensen uit regio Eindhoven zeker wel de Valkenswaardse/Eindhovenseweg (Met name het stuk van Aalst tot Valkenswaard in de bossen) aan. Heb je EN de weg van Nederland naar een groot stuk van België in combinatie met een enorm dure wijk aan beide zijden. Altijd wel mooi spul te zien. Van foute getunede CRXjes, Corsaatjes en Golfjes tot dikke Ferrari's, Bentley's maar ook gave Donkervoortjes en Elise's.
en dan wordt je ineens wakkerquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:48 schreef Tjabbo het volgende:
[afbeelding]
die rechter die zo bedreten kijkt dat ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |