Jep ben er geweest natuurlijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:23 schreef ook_gek het volgende:
Nou Eddow en Boink ik ben benieuwd of jullie nog naar scheveningen zijn gegaan om naar oude auto's te gaan kijken.
* ook_gek had er geen zin in deze keer.
Yup, de ITT.....internationaal Toyota treffen 2005 --> http://www.tacn.nl/ITT2005nl.htmquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:18 schreef Adsum het volgende:
Vandaag is er in Venlo een Toyota meeting blijkbaar, staat veel moois tussen !
Ik schat dat er een kleine 200 auto´s staan, op het parkeerterrein bij Leurs Tuincentrum !
Hahaha die heb ik ook gezien deze vakantie, 1,5 week terug. Heb je ook nog die Duitse Supra zien rijden?quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:59 schreef airwolf_ het volgende:
Gespot op Kreta Chesonissos
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Goede vriend van mn pa had er ook zo een, alleen dan in britisch Racing Green, met beige leder interrieur met groene randjesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:08 schreef renz0r het volgende:
[afbeelding]
Linker van mn overbuurman en de rechter van ons
Had hem er ff naast geparkeerd voor een foto. Voor de mensen die deze auto niet kennen, een Austin Martin DB7
Ah kijk, dat is hem! Nooit verwacht dat het een Lancia zou zijn. Sowieso deze auto nog nooit gezien in Nederland. Kan nou niet echt zeggen dat ik hem supermooi vind.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:24 schreef blieblie het volgende:
Is geloof ik een lancia.
Om precies te zijn een thesis:
http://images.google.nl/images?q=Lancia%20Thesis&hl=nl&lr=&c2coff=1&sa=N&tab=wi
[afbeelding]
Enorm lelijk ding.
Yepz alhoewel het weer en het auto aanbod in zwitserland en italie een btje tegenvielen, wel gvd 30.000 Mercedes SLK 200's gezien....echt gaven ze die weg bij de cornflakes daaro? Maar toch nog een btje kleur op mn gezicht gekregen en die DB9 maakte the lack of cool cars weer een btje goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
He Jill-RMC, Leuke vakantie gehad?
Wanneer kom je weer op msn danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yepz alhoewel het weer en het auto aanbod in zwitserland en italie een btje tegenvielen, wel gvd 30.000 Mercedes SLK 200's gezien....echt gaven ze die weg bij de cornflakes daaro? Maar toch nog een btje kleur op mn gezicht gekregen en die DB9 maakte the lack of cool cars weer een btje goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |