kijk canal + roodquote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:43 schreef dareaper het volgende:
ben ik het niet mee eens
er is namelijk geen reet op tv
de mensheid word langzaam aan bevuild en verward door de media.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:44 schreef p-etr-a het volgende:
's nachts komt er anders ook een hoop sex op tv, dus zelfs daar zien ze het nut ervan in.
quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:45 schreef b_boy het volgende:
[..]
de mensheid word langzaam aan bevuild en verward door de media.
zie hier wijsheid bestaat nog in deze door media vervuilde en bevlekte samenleving.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:45 schreef rofl0lmao het volgende:
goede analyse, ik kan niet anders dan het eens zijn met de ts.
wilt u hiermee impliceren dat seks met "ks" minder beschadigd voor het leefmilieu van de neerlandsche bevolking zou zijn??quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:47 schreef rofl0lmao het volgende:
seks met 'ks' is trouwens beter.
neuh , dat duurt maar een half uurtjequote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:43 schreef brennie het volgende:
er is anders niks mis met sex tijdens gtst
nee ik beweer daarmee dat het grammaticaal beter is, kloothommel.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:48 schreef b_boy het volgende:
[..]
wilt u hiermee impliceren dat seks met "ks" minder beschadigd voor het leefmilieu van de neerlandsche bevolking zou zijn??
precies.. véle malen te kort dus...quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
neuh , dat duurt maar een half uurtje![]()
er is anders soms ook niks met snelle seks hoorquote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
neuh , dat duurt maar een half uurtje![]()
dat heb ik dan weer liever als ik eigenlijk wil slapenquote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:50 schreef brennie het volgende:
[..]
er is anders soms ook niks met snelle seks hoor
zie hier het bewijs van de destructieve invloeden van de media op de maatschappij.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef rofl0lmao het volgende:
[..]
nee ik beweer daarmee dat het grammaticaal beter is, kloothommel.
dat kan ook natuurlijk, haha.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer liever als ik eigenlijk wil slapen![]()
grammatica heeft toch niets te maken met de wijze waarop je een woord spelt? ik dacht dat dat meer te maken had met zinsconstructie...quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef rofl0lmao het volgende:
[..]
nee ik beweer daarmee dat het grammaticaal beter is, kloothommel.
wat heeft grammatica met sex te maken?quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:52 schreef aargh het volgende:
[..]
grammatica heeft toch niets te maken met de wijze waarop je een woord spelt? ik dacht dat dat meer te maken had met zinsconstructie...
dit is correct.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:41 schreef b_boy het volgende:
sex is overbodig vroeger had men 's avonds niets te doen dus ging men sexen.
tegenwoordig is er tv dus sex is overbodig.
red de wereld .. stop de mensenquote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:58 schreef christine het volgende:
zonder seks geen nageslacht.
oké, er zit wel wat in. seks moet verboden worden.
vertel? leg uit? doe voor? geef practicum?quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:43 schreef brennie het volgende:
er is anders niks mis met sex tijdens gtst
ja maar dat kon in niet in 1 woord samenvatten dus heb ik maar voor grammatica gekozen.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:52 schreef aargh het volgende:
[..]
grammatica heeft toch niets te maken met de wijze waarop je een woord spelt? ik dacht dat dat meer te maken had met zinsconstructie...
niet zo vunzig hier a.u.b.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:03 schreef yildiz het volgende:
[..]
vertel? leg uit? doe voor? geef practicum?
quote:
u weet niet wat seks isquote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:03 schreef yildiz het volgende:
[..]
vertel? leg uit? doe voor? geef practicum?
quote:
voor seks maakt dat niets uit.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:23 schreef b_boy het volgende:
mislukt hoofd :s
dat bedoel ik, over dat hoofd doe je maar een zak ofzoquote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:23 schreef rofl0lmao het volgende:
[..]
voor seks maakt dat niets uit.
zak over de kop en ................quote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:23 schreef rofl0lmao het volgende:
[..]
voor seks maakt dat niets uit.
het kan nog sneller......quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:50 schreef brennie het volgende:
[..]
er is anders soms ook niks met snelle seks hoor
tv kijken met een zak over je hoofd?quote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:25 schreef b_boy het volgende:
[..]
zak over de kop en ................
mislukte tieten ook. ik had de chirurg aangeklaagd.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:23 schreef b_boy het volgende:
mislukt hoofd :s
verlept wijf gewoon.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:29 schreef christine het volgende:
[..]
mislukte tieten ook. ik had de chirurg aangeklaagd.
ik vind het vooral zielig voor die plant. die heeft er niet om gevraagd en nu staat 'ie met z'n foto op internet.quote:
de ideale man!quote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:32 schreef b_boy het volgende:
doe mij christine maar:p (om geen seks mee te doen dan he)
vrouwen zijn zo makkeijk te strikken héquote:
als twee mislukte mensen het met elkaar doen wel jaquote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:37 schreef b_boy het volgende:
neej dit is alleen voor ons tweetje.
seks is bah
dat is het dus ik neem ze niet.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:37 schreef the_terminator het volgende:
[..]
vrouwen zijn zo makkeijk te strikken hé
eén goed woordje en ze staan in de rij om genomen te worden![]()
niet in dit topic, we're not.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:37 schreef the_terminator het volgende:
eén goed woordje en ze staan in de rij om genomen te worden![]()
quote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:40 schreef christine het volgende:
[..]
vraag dat nog eens als je er haar op hebt.
wat heeft die nickname er nou mee temaken danquote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:40 schreef b_boy het volgende:
@ the_terminator : sexueel gefrusteerd? je hebt ook al een nickname die klinkt alsof je veel te compenseren hebt.
als je er niets aan doet kan zoiets zich erg lang voortslepen.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:43 schreef the_terminator het volgende:
[..]
wat heeft die nickname er nou mee temaken dan![]()
die heb ik 2 jaar terug al geregistreerd, dan zou ik dus al 2 jaar sexueel gefrusteerd zijn volgens jou![]()
2 jaar is wel een beetje veel hoorquote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:44 schreef b_boy het volgende:
[..]
als je er niets aan doet kan zoiets zich erg lang voortslepen.
i knowquote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:45 schreef the_terminator het volgende:
[..]
2 jaar is wel een beetje veel hoor![]()
branden in de hel zul je.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:43 schreef b_boy het volgende:
sorry van dat pr0n christine vergeef je het mij?
dan gaat ik maar. als ik tog geen seks-loze relatie met jou kan opbouwen.quote:
dat wilde je toch? geen seks...quote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:46 schreef b_boy het volgende:
[..]
dan gaat ik maar. als ik tog geen seks-loze relatie met jou kan opbouwen.
geen sexquote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:46 schreef christine het volgende:
[..]
dat wilde je toch? geen seks...
slaap lekker.
trustequote:op zaterdag 13 augustus 2005 01:46 schreef christine het volgende:
[..]
dat wilde je toch? geen seks...
slaap lekker.
5,5 maanden??quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:45 schreef -wolf- het volgende:
rot op man, ik wacht al 5,5 maand op m'n vriendin en ik kan nu eindelijk weer een paar weken los!
ik zeg: fuck jou!
heroïne rulesquote:op zaterdag 13 augustus 2005 11:39 schreef dj_lethal het volgende:
er zit wat los in je bovenkamer
![]()
sex rules![]()
vallen ballen in je bek ook onder sex?quote:op zaterdag 13 augustus 2005 12:00 schreef ballebek het volgende:
ik denk dat alle wereldleiders en terroristen hier ook zo over denken;
als al die lui nou iedere avond een half uurtje aan een goeie beukpartij zouden besteden dan zou het een stuk beter zijn op de wereld...
lekker hoor...quote:op zaterdag 13 augustus 2005 12:06 schreef schreeuwkloon het volgende:
[..]
vallen ballen in je bek ook onder sex?
komen brilapen óók klaar dan?????????????????quote:op zaterdag 13 augustus 2005 11:34 schreef brilaap het volgende:
ik vind seks onzin. dat onsmakelijke gedoe met lichaamssappen uitwisselen is zo vies. en dan nog wat; ik kom klaar. ja en dan? geef mij dan maar heroïne dat is een trip die veeel langer duurt. seks
. lichaamssappen
. heroïne
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |