kijk canal + roodquote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:43 schreef dareaper het volgende:
ben ik het niet mee eens
er is namelijk geen reet op tv
de mensheid word langzaam aan bevuild en verward door de media.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:44 schreef p-etr-a het volgende:
's nachts komt er anders ook een hoop sex op tv, dus zelfs daar zien ze het nut ervan in.
quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:45 schreef b_boy het volgende:
[..]
de mensheid word langzaam aan bevuild en verward door de media.
zie hier wijsheid bestaat nog in deze door media vervuilde en bevlekte samenleving.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:45 schreef rofl0lmao het volgende:
goede analyse, ik kan niet anders dan het eens zijn met de ts.
wilt u hiermee impliceren dat seks met "ks" minder beschadigd voor het leefmilieu van de neerlandsche bevolking zou zijn??quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:47 schreef rofl0lmao het volgende:
seks met 'ks' is trouwens beter.
neuh , dat duurt maar een half uurtjequote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:43 schreef brennie het volgende:
er is anders niks mis met sex tijdens gtst
nee ik beweer daarmee dat het grammaticaal beter is, kloothommel.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:48 schreef b_boy het volgende:
[..]
wilt u hiermee impliceren dat seks met "ks" minder beschadigd voor het leefmilieu van de neerlandsche bevolking zou zijn??
precies.. véle malen te kort dus...quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
neuh , dat duurt maar een half uurtje![]()
er is anders soms ook niks met snelle seks hoorquote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
neuh , dat duurt maar een half uurtje![]()
dat heb ik dan weer liever als ik eigenlijk wil slapenquote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:50 schreef brennie het volgende:
[..]
er is anders soms ook niks met snelle seks hoor
zie hier het bewijs van de destructieve invloeden van de media op de maatschappij.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef rofl0lmao het volgende:
[..]
nee ik beweer daarmee dat het grammaticaal beter is, kloothommel.
dat kan ook natuurlijk, haha.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer liever als ik eigenlijk wil slapen![]()
grammatica heeft toch niets te maken met de wijze waarop je een woord spelt? ik dacht dat dat meer te maken had met zinsconstructie...quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef rofl0lmao het volgende:
[..]
nee ik beweer daarmee dat het grammaticaal beter is, kloothommel.
wat heeft grammatica met sex te maken?quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:52 schreef aargh het volgende:
[..]
grammatica heeft toch niets te maken met de wijze waarop je een woord spelt? ik dacht dat dat meer te maken had met zinsconstructie...
dit is correct.quote:op zaterdag 13 augustus 2005 00:41 schreef b_boy het volgende:
sex is overbodig vroeger had men 's avonds niets te doen dus ging men sexen.
tegenwoordig is er tv dus sex is overbodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |