Israel wie?quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:10 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ben een liedje van Israel Kamakawiwo'ole aan het luisteren en aan het roken. En ik zie er tegenop dat ik zo mijn slaapbank moet opmaken voor de nacht.
Misschien onder d'r broekje?quote:
Het kan ook een ranzige pluk schaamhaar zijn natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 04:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar is wel iets vaags te zien![]()
Link?quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:15 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb ook wel plaatjes hoor![]()
Hele leuke enzo![]()
Ik heb jouw niet aan mij horen vragen of ik dat ook vind.quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar bondage plaatjes, en die vind toch niemand leuk![]()
Ach, dat weet ik ook zonder te vragen wel al enzo...quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:24 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik heb jouw niet aan mij horen vragen of ik dat ook vind.
Leier.
Oh.quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, dat weet ik ook zonder te vragen wel al enzo...
Idd, ik post nooit plaatjes weer... Vorige keer werdt me het ook al niet in dank afgenomen, en dat terwlijl ik een prachtig mooi plaatje poste...quote:
Vervelend voor je.quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, ik post nooit plaatjes weer... Vorige keer werdt me het ook al niet in dank afgenomen, en dat terwlijl ik een prachtig mooi plaatje poste...
Dat een kwestie van inzichtquote:Op zondag 14 augustus 2005 04:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Eerder voor jullie, ik heb die plaatjes toch wel al....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |