ik wou net zeggen.. als dit onzin is, dan is het wel extreme onzinquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:50 schreef Posdnous het volgende:
Plaats iig wat lekkere wijven in de OP of zo.
half werk.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:50 schreef Posdnous het volgende:
half werk.
Dat zijn wijze woorden P.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:50 schreef Posdnous het volgende:
half werk.
Wat een grote vogel zit er in die kooiquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.partynop.nl/slides/Lekker%20wijf.jpg
Wat denkt die vent met die zonnebril op de achtergrondquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.partynop.nl/slides/Lekker%20wijf.jpg
Hij heeft met zn zatte harses zn micofoon in die monitor geplugd en snapt nu niet waarom die het niet doetquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:54 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Wat denkt die vent met die zonnebril op de achtergrond
dat Dirkh dat nog ooit tegen mij zou zeggenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:56 schreef Dirkh het volgende:
Geef die babe maar aan mij, ik heb nu al zoveel bier op, dat ik haar wel naar tevredenheid kan volpompen. Kortom, ik lust haar wel, dus een top-OP!
Achteraan aansluiten zatlapquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:56 schreef Dirkh het volgende:
Geef die babe maar aan mij, ik heb nu al zoveel bier op, dat ik haar wel naar tevredenheid kan volpompen. Kortom, ik lust haar wel, dus een top-OP!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
Je 1e en 3e link werken trouwens niet enzo
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:59 schreef Xlarge het volgende:
hee , de OP is ineens wonderbaarlijk aangepast , of zit mijn vieux nu voor mij te praten ?
Jij hebt je vrouw bevrucht, het enige wat nog tegen jou praat is de babyphone.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:59 schreef Xlarge het volgende:
hee , de OP is ineens wonderbaarlijk aangepast , of zit mijn vieux nu voor mij te praten ?
ik niet, maak is screenshot vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik krijg van die hotlink protect reclame plaatjes![]()
die kwam hard aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt je vrouw bevrucht, het enige wat nog tegen jou praat is de babyphone.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik niet, maak is screenshot van![]()
bedank voor het terug brengen naar de aardequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt je vrouw bevrucht, het enige wat nog tegen jou praat is de babyphone.
Die ook niet werktquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat flauw zeg, heb er een plaatje voor je bijgedaan
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die ook niet werkt
[afbeelding]
_o-quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die ook niet werkt
[afbeelding]
HIER ! =------> http://www.imdb.com/title/tt0112431/quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wees er blij mee![]()
Ik wil die babes zien![]()
Nice, ff WinHTTrack er overheen halenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
HIER ! =------> http://www.imdb.com/title/tt0112431/
wat is daaaaaaaatquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nice, ff WinHTTrack er overheen halen
oeeeeeeeeehquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Progje waarmee ik die opendir in notime op me hdd heb staan![]()
Ik baseer het tenminste ergens opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet zo kansloos als jij toch?
jajaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:59 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Ik baseer het tenminste ergens op
deze conclusie is geheel juist.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:11 schreef plopman het volgende:
tijd is geld
geld is bier
en bier is ......
lekker
Toffe avatar heb jij zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:11 schreef plopman het volgende:
tijd is geld
geld is bier
en bier is ......
lekker
Grolschquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:20 schreef uberpooier het volgende:
altijd bier in de buurt, gelukkig![]()
lekker met Grolsch genieten van 'the Island' ofzow![]()
en een lekker ding naast me
ga je schamenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Grolsch![]()
Als ik dat zuip heb ik de volgende ochten koppijn![]()
Wat zit er onder die twee roze rondjes? Bij mijn vriendin zitten op die plek borsten...quote:
Ja het spijt me. Google gaf dat plaatje op als ik 'hot chick' ingaf. Maar ik heb voor oa jouw gemoedsrust verder gezochtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:54 schreef crossover het volgende:
dat is niet eens een chick
die daar onder wel![]()
Pratend bier?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:00 schreef crossover het volgende:
ja, dat heeft toch helemaal geen topic nodig, bier spreekt voor zich!
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Pratend bier?
Je hebt duidelijk al teveel gehad
ja, al een heel kratje (alcoholvrij) bier.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Pratend bier?
Je hebt duidelijk al teveel gehad
dat snapte ik nog welquote:
Precies. Er is vast wel iemand die ik er een plezier mee doequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:51 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Lief van je, alleen ik houd niet zo van anime pr0n. Misschien andere FOK!ers wel.
Toppertje. Of zo.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. Er is vast wel iemand die ik er een plezier mee doe
Let op!!! Hier komt een inkoppertje!!! Omdat jij je verveelt en lesbische anime plaatst!!!! MSNen?!?!?!?!?1/1/1/1/quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:56 schreef MissMSX het volgende:
Nog eentje, omdat ik me verveel...
Zie m'n profielquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:57 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Let op!!! Hier komt een inkoppertje!!! Omdat jij je verveelt en lesbische anime plaatst!!!! MSNen?!?!?!?!?1/1/1/1/
Owh come on!!quote:
Dubbelquote:
zo dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:12 schreef Brilaap het volgende:
Ik word toch niet zo opgewonden van dat oranje, neplatexdingetje wat ze aan heeft.
hetzelfdequote:Op zondag 14 augustus 2005 03:53 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Vent ga toch lekker bij je mokkel liggen en slapen of zo.
Ga eens naar bed jij!quote:
Ben een liedje van Israel Kamakawiwo'ole aan het luisteren en aan het roken. En ik zie er tegenop dat ik zo mijn slaapbank moet opmaken voor de nacht.quote:
Israel wie?quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:10 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ben een liedje van Israel Kamakawiwo'ole aan het luisteren en aan het roken. En ik zie er tegenop dat ik zo mijn slaapbank moet opmaken voor de nacht.
Misschien onder d'r broekje?quote:
Het kan ook een ranzige pluk schaamhaar zijn natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 04:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar is wel iets vaags te zien![]()
Link?quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:15 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb ook wel plaatjes hoor![]()
Hele leuke enzo![]()
Ik heb jouw niet aan mij horen vragen of ik dat ook vind.quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar bondage plaatjes, en die vind toch niemand leuk![]()
Ach, dat weet ik ook zonder te vragen wel al enzo...quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:24 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik heb jouw niet aan mij horen vragen of ik dat ook vind.
Leier.
Oh.quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, dat weet ik ook zonder te vragen wel al enzo...
Idd, ik post nooit plaatjes weer... Vorige keer werdt me het ook al niet in dank afgenomen, en dat terwlijl ik een prachtig mooi plaatje poste...quote:
Vervelend voor je.quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, ik post nooit plaatjes weer... Vorige keer werdt me het ook al niet in dank afgenomen, en dat terwlijl ik een prachtig mooi plaatje poste...
Dat een kwestie van inzichtquote:Op zondag 14 augustus 2005 04:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Eerder voor jullie, ik heb die plaatjes toch wel al....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |