Als ik het goed heb is er binnenkort weer een micromusic concert in de Atak in Enschede.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:55 schreef HAL9000S het volgende:
Dat valt over het algemeen onder Micromusic... check deze link:
http://www.micromusic.net/microradio.php3
of deze, staan leuke mp3's op van een van de grotere artiesten in dit genre:
www.lo-bat.be
[..]
Site is momenteel ff down, maar je moet 'm binnenkort zeker eens checken
Ik ga eens wat nummers van je beluisteren, ben benieuwd.... Je zou Micromusic op zich wel als electrosubstroming kunnen zien btw, en het is ontzettend in opkomst de laatste tijd. Op lowlands waren er ook veel leuke experimentele micromusic dingen te zien.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is er binnenkort weer een micromusic concert in de Atak in Enschede.
Ik ben er vorige keer geweest, en dat rockte!
Hmmm, das nog wel wat minimalistischer...quote:Op woensdag 14 december 2005 01:55 schreef HAL9000S het volgende:
Dat valt over het algemeen onder Micromusic... check deze link:
http://www.micromusic.net/microradio.php3
of deze, staan leuke mp3's op van een van de grotere artiesten in dit genre:
www.lo-bat.be
[..]
Site is momenteel ff down, maar je moet 'm binnenkort zeker eens checken
Lo Mechanik mischien? Is een formatie uit Nijmegen, een van die gasten ken ik persoonlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:58 schreef Pracissor het volgende:
Ik was laatst op een festival in Utrecht in de Kikker, daar traden ook twee gozers op die muziek maakte door middel van de oude 8bit Nintendo. Ze hadden een programma geschreven voor de NES waarmee ze d.m.v. de joystick de muziek maakte, ook gebruikte ze de soundtests van die oude spellen.
Erg experimenteel maar wel grappig.
Ik ben aan het werken aan een live-act met m'n atari 1040ST (1986)...quote:Op woensdag 14 december 2005 01:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik ga eens wat nummers van je beluisteren, ben benieuwd.... Je zou Micromusic op zich wel als electrosubstroming kunnen zien btw, en het is ontzettend in opkomst de laatste tijd. Op lowlands waren er ook veel leuke experimentele micromusic dingen te zien.
Nope, Justin en Jason. Samen 61592 ofzo, volgens mij naar de CPU van de NES.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:01 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Lo Mechanik mischien? Is een formatie uit Nijmegen, een van die gasten ken ik persoonlijk.
Ik luister nu naar je muziek.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben aan het werken aan een live-act met m'n atari 1040ST (1986)...
Hopen dat het lukt.
Ja precies! Intro muziek, dat zijn die mod-tracks.quote:Op woensdag 14 december 2005 02:03 schreef HAL9000S het volgende:
Wat ik ook altijd vet vind, zijn die muziekjes die je altijd te horen krijgt bij van die crack-programmatjes die je vroeger bij je games kreeg...
Het hedendaagse micro musicquote:Op woensdag 14 december 2005 02:09 schreef teknomist het volgende:
Persoonlijk vind ik het meer oldschool 8-bit muziek dan electro.
Jij ging ook slapen.quote:
Verrek ja...quote:
Dat is dan ook een vrij experimentele plaat.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb Biometry van Der Zyklus ook maar 'ns geluisterd, maar ik trek het echt niet![]()
gaat nogal... ik vond Zappa gelijk een sellout toen ik die plaat hoordequote:Op zondag 22 januari 2006 12:54 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Dat is dan ook een vrij experimentele plaat.
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:50 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb Biometry van Der Zyklus ook maar 'ns geluisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |