Touchin' Bass is volgens mij gewoon bij Clone te krijgen hoor. In ieder geval die nieuwe Bitstream.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:03 schreef Circuitbreaker het volgende:
Er is net een release van Bitstream uit op Touchin' Bass. Afgaande op de geluidsfragmenten bij Boomkat gaat het hier om harde electro in de lijn van Sync 24, Manasyt en dergelijke. Ik wordt er alleen een beetje moe van dat dat soort labels in NL zo moeilijk te krijgen zijn
Iemand?quote:The second 'Rex...' will be a release party for Alexander Robotnicks new album Krypta 1982 on Creme Organization label.
Date: Saturday 15 October
Line-up: DJ TLR (Creme), Legowelt LIVE (Creme), Brian Chinetti (Creme), Alexander Robotnick (Creme), Visuals by 310K
Time: 23.00 - 05.00
Admission: 15 euro
Presale: 10 euro:
Yo, present... Tenzij het al is uitverkocht????quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:22 schreef cult_freak het volgende:
Ik gaat misschien hier heen:
[..]
Iemand?![]()
eventquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:44 schreef HAL9000S het volgende:
Mmm, ziet er zeer appetijelijk uit.... ik zou er graag heen willen maar heb geen zin om morgen naar A'dam te rijden en ik ga al naar funkstorung. Wel ga ik eind deze maand naar boemtsjak, Amsterdam Dance Parade.
Ik zag 'm inderdaad bij Clone opduiken op de website en in de Rushhour mailing stond 'ie ook. Blijkbaar toch voor mijn beurt gepraatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:06 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Touchin' Bass is volgens mij gewoon bij Clone te krijgen hoor. In ieder geval die nieuwe Bitstream.
´k Wist niet dat dat bestond. Is dat ook nog steeds zo? Leuk !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:36 schreef djkoelkast het volgende:
Synthesizer Greatest, al die nummers kun je elke zondag vanaf 22.00u aanvragen op mijn radiostation (zie paar posts naar boven, anders spam ik zo)
hier alle albums:
http://www.student.oulu.fi/~tima/synthe.html
er is echter nog een deel: Classical Masterpieces en er waren een hoop fake albums (zelfde nummers maar niet de originele uitvoerenden)
Check www.booty.be voor wat setjes.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:29 schreef Yorrit het volgende:
Ik ben gegrepen door Booty
DJ Godfather
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |