Ik bedoel balken, strepen zijn idd van tv kaartquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb ze wel op mijn computer maar niet op mijn tv
jah, ik kijk naar buiten en zie die wolken ook al tig jaar inmiddelsquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef Nouk het volgende:
Te grappig dit. 3D wolken!
Niet zeuren, dat zwart zorgt voor rust in de uitzendingquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik bedoel balken, strepen zijn idd van tv kaart
alleen de kustlijn...quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:29 schreef Xrenity het volgende:
Wow 3d weerkaart!
Cool gemaakt, maar je weet uiteindelijk nog niet waar die wolken nou zjn.
Tel na dat weerbericht met die vlucht over Nederland daar ook nog maar 1000 epilepsieaanvallen bij op.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:26 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat Talpa al 1000 doden op hun naam heeft staan, er zijn aardig wat oudjes bezweken aan hartproblemen in navolging van het tempo van NSE.
Jep, met jou nog een paar honderdduizend mensen geloof ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer, maar het was gewoon bedroevend.
Ik had gewoon 3 blokken verwacht, met alle belangrijke dingen van het nieuws en sport en wat luchtig entertainment nieuws. Niet zo van de hak op de tak en alles door elkaar.
En Harmke Pijpers was een drama.
Ik bedoelde ook de balkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik bedoel balken, strepen zijn idd van tv kaart
Kun je ook nog vertellen wát je gezien hebt?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik naar een half uur stront heb zitten kijken. Na een half uur is er nog niks veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |