quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Je weet niet wat je mist...quote:Euforie
Daar ben ik nog nooit geweest
ik lach helemaal nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist...
Ja F, dat was heel grappig bedoeld.. maar hou nu maar op met lachen..
quote:
dan geloof je het nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:28 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik geloof er niks van
*ziet F dubbel liggend voor zich achter zijn pc
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan geloof je het niet
jij ziet wel meer dingen
quote:
Hoi.. uitleg?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:35 schreef jackson het volgende:
Wat is het leven soms mooi... morgen naar FFWD
Euy..quote:
http://www.ffwdheinekendanceparade.nl/quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:37 schreef Janetje het volgende:
Hoi.. uitleg?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:38 schreef Molluck het volgende:
Waarop kunnen jullie niet wachten? Op de BeF meet?
Nee... ik ook niet... enge meets allemaal...quote:
Ik ook niet... nog nooit aan meegedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:42 schreef Janetje het volgende:
[..].. bah.. meets.. doe ik niet aan...
!
Ah...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:42 schreef jackson het volgende:
[..]
http://www.ffwdheinekendanceparade.nl/
You did notice the...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook niet... nog nooit aan meegedaan
crap is et
Hoop weer 300.000 man ofzo... zou weer top zijnquote:
Ja.... ik probeer je er vanaf te lullenquote:
Ach het is tot nu toe altijd gezellig geweest hoor..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja.... ik probeer je er vanaf te lullen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach het is tot nu toe altijd gezellig geweest hoor..
Ehmm.. *kuch* bah.. meets
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Mij zal je er niet zien.... maar dat zal voor niemand de pret drukken![]()
Ach... meets... ik heb er nix mee... en zal er nooit heen gaan denk ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:49 schreef Janetje het volgende:
[..]BeFmeet zal je me nog niet dood op betrappen
Mwah.. een keertje een meet gehad met z'n 6'en...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... meets... ik heb er nix mee... en zal er nooit heen gaan denk ik
Ieder zijn dingquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. een keertje een meet gehad met z'n 6'en...
Daarna een paar keer kleine meets met mensen die ik al goed kende (via msn dan).Dat is wel leuk..
Inderdaadquote:
Niet hier iig...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:59 schreef Dead-Doll het volgende:
En wáááár is het bier?
*tompouce aangeeftquote:
Wat voor kleur glazuur?quote:
Roze natuurlijk!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:05 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wat voor kleur glazuur?
Roze, oranje, of bruinachtig? Als ze bruinachtig zijn, zijn ze vergiftigd!
Jazeker..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:10 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Roze is tha shit!!!
Tevens 8000ste post.
Wel op de goeie manier opeten he..quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:14 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Uiteraard, de goeie, en enige manier om ervan te kunnen genieten![]()
Dat wordt zoeken dus.quote:
ik vergeef je wel hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, die in de OP stond? Ik weet niet hoe die aan te passen, sorry...
Waarom niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:40 schreef djenneke het volgende:
ik heb hier nog een krat staan, maar ik moet het niet...
[Homer]quote:
Ik mag nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:39 schreef Jaguarized het volgende:
Niemand bier?
quote:
Alles ontkennen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:45 schreef Janetje het volgende:
[..]en dat zou dan geaboteerde familie van míj zijn...
IK ben niet geaborteerdquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:45 schreef Janetje het volgende:
[..]en dat zou dan geaboteerde familie van míj zijn...
Weer voorzichtig beginnen, alsof je weer twaluf bent. Slokje van je vader enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
IK ben niet geaborteerd
Ik ben te vaak ziek geweest van bier, en nadat ik een keer bijna mijn ingewanden eruit gekotst had, lustte ik het niet meer.... vroeger vond ik het wel lekker...
Wat is dat voor bier dan?quote:
Mijn lichaam heeft er gewoon een weerstand tegen opgebouwdquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weer voorzichtig beginnen, alsof je weer twaluf bent. Slokje van je vader enzo
Nee IKquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
IK ben niet geaborteerd
Ik ben te vaak ziek geweest van bier, en nadat ik een keer bijna mijn ingewanden eruit gekotst had, lustte ik het niet meer.... vroeger vond ik het wel lekker...
jah... de meeste van mijn vrienden zijn echte bierdrinkersquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kom je nog wel buiten de deur dan
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:54 schreef djenneke het volgende:
familie trouwens ook, mijn opa kreeg altijd gratis bier (hij was brouwer van beroep)
Die moet diep teleurgesteld in je zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:54 schreef djenneke het volgende:
familie trouwens ook, mijn opa kreeg altijd gratis bier (hij was brouwer van beroep)
de arme man is 92, en wil al 15 jaar dood, ik denk dat hij zich met andere dingen bezighoudtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die moet diep teleurgesteld in je zijn
quote:
Al 15 jaar, dat is al best lang!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
de arme man is 92, en wil al 15 jaar dood, ik denk dat hij zich met andere dingen bezighoudt
Ik trek zelf nog wel een blikkie open.quote:
Ik was even in conversatie met één van de twee personen die voor mijn bestaan verantwoordelijk zijn.quote:
is ze al over het trauma heen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik was even in conversatie met één van de twee personen die voor mijn bestaan verantwoordelijk zijn.
Nee, geen seance met mn pa...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik was even in conversatie met één van de twee personen die voor mijn bestaan verantwoordelijk zijn.
Hij is zo gezond als een vis!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Al 15 jaar, dat is al best lang!
Maar hij heeft te weinig kwalen om de grote stap te zetten?
Volgens mij was het mij maken best plezierig.. die 19 jaar daarna waren gewoon puur hel..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
is ze al over het trauma heen?
hoi en doei dan maar!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:18 schreef JDude het volgende:
Ik zeg Hoi.
En ik zeg Doei.
Net terug van terras, nu meteen bedje in... morgen 5.00 op
dat eerste zal ongetwijveltquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Volgens mij was het mij maken best plezierig.. die 19 jaar daarna waren gewoon puur hel..
Oef.. maak mij maar eens mee als ik een pestbui hebquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat eerste zal ongetwijveltdat 2e och zo erg heb je je toch niet misdragen
bring it on baby bring it ooonnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oef.. maak mij maar eens mee als ik een pestbui heb
Waarom klinkt dat nou toch zo bekendquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
bring it on baby bring it ooonn
geen ideequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat nou toch zo bekend
heeft jou pa recht om aan de koelkast te komenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
Godverdomme, ik heb 6 bier koudgezet en nu kijk ik in me koelkast, heeft me pa er verdomme 3 opgedronken.
quote:
Het is zijn koelkast.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
heeft jou pa recht om aan de koelkast te komen
heeft ie er meer danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:50 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Als dat nou zijn enige probleem was...
Ik weet er het fijne niet van.. maar ik denk het welquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
The Village People - In The Navy![]()
![]()
Jajajajjaa:D
Mjah maar zo'n klein minikoelkastje heb ik vrijwel geen ruimte meer voor. Of ik moet zo'n coca cola achtig kopen maar die koelt nauwelijks.quote:
oke ik zie het probleemquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:53 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van.. maar ik denk het wel [afbeelding]
Zie hier:
[..]
Het komt voorbij op webradio.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:53 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van.. maar ik denk het wel [afbeelding]
Zie hier:
[..]
het is gewoon not done!quote:
moet dat een excuus voorstellen ofzo ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het komt voorbij op webradio.![]()
![]()
eens, medegodin!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:56 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Kloons zijn om dood te schieten...
Dus jij wilt mijn kloon de dood toewensen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:56 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Kloons zijn om dood te schieten...
en dat is een ding dat zeker is!quote:
Alle klonen.. enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dus jij wilt mijn kloon de dood toewensen?![]()
Neuh dat dan net weer niet. Nu draait:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet dat een excuus voorstellen ofzo ?
Orde op zaken stellen.quote:
Nou zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:00 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Alle klonen.. enzo [afbeelding]
Ick ben gewoon het product van een gespleten persoonlijckheid..
Nu draait:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Neuh dat dan net weer niet. Nu draait:
N-Trance - Forever (Voodoo & Serano edit)
Nice. Heb je ook Deep Dish?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nu draait:
201-va_hardbass_chapter_6_cd2_-_mixed_by_pulsedriver_vs_real_booty_babes.mp3
nu draait: twisted sister - We're not gonna take itquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nu draait:
201-va_hardbass_chapter_6_cd2_-_mixed_by_pulsedriver_vs_real_booty_babes.mp3
Leuk werk voor een regenachtige zondagmiddag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan moet ik eerst me collectie doorzoeken![]()
En het was al niet eens zo hoog...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
Het leek de laatste week erop vooruit gegaan te zijn, maar ik zie dat het nivo weer aardig daalt
Laten we er samen wat aan doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
Het leek de laatste week erop vooruit gegaan te zijn, maar ik zie dat het nivo weer aardig daalt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En het was al niet eens zo hoog...
Waar gaat dat heen![]()
Ik vond de effecten wel goed, de verhaallijn minder...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:04 schreef cerror het volgende:
War of the worlds is een enorm toffe film.
eejjjjjjjjj PSquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
Stewie Griffin: The Untold Story ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:04 schreef cerror het volgende:
War of the worlds is een enorm toffe film.
Door M-M zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Naar een ongekend dieptepunt plus een slotje
Heejquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Laten we er samen wat aan doen![]()
![]()
oh jeej... heb je hem ookquote:
gewoon niet druk maken topic gaat vanzelf wel dichtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Naar een ongekend dieptepunt plus een slotje
Heej Rosequote:
Had je moeten opletten tijdens de film.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik vond de effecten wel goed, de verhaallijn minder...
mee eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik vond de effecten wel goed, de verhaallijn minder...
nog dank daarvoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Had je moeten opletten tijdens de film.
En inderdaad frank, die film ook zeeeeeeer zeker!
problemen met banden geleverd krijgenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej Rose
Kom je de troepen versterken?
Las in GCSC dat het met de vette niet helemaal loopt zoals je zou willen?
En verdomd...quote:
Meestal met 300 posts toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
gewoon niet druk maken topic gaat vanzelf wel dicht
Das afgesproken mênquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:08 schreef killswitch het volgende:
valt me wel op dat jackson toevallig altijd binnen komt rollen als PS net binnen is
dat is altijd als ik verschijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
Zou kunnen.... ik kom net van benede lopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:08 schreef killswitch het volgende:
valt me wel op dat jackson toevallig altijd binnen komt rollen als PS net binnen is
De rien.quote:
Jaa...quote:
Ja, maar we mogen deze prachtreeksch niet zomaar laten afsterven!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej![]()
Ben bang dat dat onmogelijk is
Samen zijn ze sterk enzo
Balen hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
problemen met banden geleverd krijgen
maar, alles komt goed
Klopt... gelukkig heb je er zelf weinig last van... alleen wijquote:
Hoest met fitness ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niets van aantrekken, doe ik ook niet
Heb ik wel gedaan hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Had je moeten opletten tijdens de film.
quote:
het moet, want over 2 weken moet ie weer door de keuringquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Balen hoor
Daar vertrouwen we dan ook op![]()
heb je mijn andere kloons nog niet gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt... gelukkig heb je er zelf weinig last van... alleen wij
quote:
Dat mag ik slechts hopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:13 schreef Artemiz het volgende:
[..]
heb je mijn andere kloons nog niet gezien
Weer door de keuring?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het moet, want over 2 weken moet ie weer door de keuring
Ik heb liever een film die je verrast met een logisch einde dan een film waarvan je het einde al kan voorspellen, that's allquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan hoor![]()
Maar het is gewoon mijn mening, als jij daar anders over denkt dan is het je goed recht![]()
Maar ik vond het verder wel een leuke film hoor![]()
dat staat een beetje op een lager pitjequote:
Niks nieuw, ik heb hem al hartstikke langquote:
Dat kan zijn... dan laat je er zelf banden onder leggen en dan keuren ze em weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
Alleen omdat ie andere banden krijgt lijkt het me toch stug dat ie weer moet.
Oke dan... ik ben nu aan et wielrennen sinds een tijdje...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat staat een beetje op een lager pitje
Ben meer met conditietraining bezig nu
en nog 100 andere dingen
en dan stel je hem niet eens ff voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks nieuw, ik heb hem al hartstikke lang
Dat zal wel danquote:
Okayquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan zijn... dan laat je er zelf banden onder leggen en dan keuren ze em weer
jawel, herkeuring, hij is afgekeurd op banden en bladveerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weer door de keuring?
Hij was toch al gekeurd?
Alleen omdat ie andere banden krijgt lijkt het me toch stug dat ie weer moet.
Is Jackson de verhuurder van pand "Printscreen" ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dan stel je hem niet eens ff voor
valt me beetje van je tegen hoor
hoiquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
hoi, djenneke. aangenaam, ookwel artemiz
Jullie konduh um ahalquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dan stel je hem niet eens ff voor
valt me beetje van je tegen hoor
1 voor allen.... etc.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt dus ga maar bier halenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Is Jackson de verhuurder van pand "Printscreen" ?
sportiefquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke dan... ik ben nu aan et wielrennen sinds een tijdje...
Dat denk ik ook wel...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel een kloontje geregistreerd![]()
Hometrainer is nix vind ik. Maar ieder zijn dingquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sportief
ik ook zoiets
ik zit dagelijk op de hometrainer
zeg jongedame, jij ging naar bedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
eeuuh dacht dat je eerst een andere had, net zoiets als met je avatars zeg maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jullie konduh um ahal
Tssssk.
Dat afkeuren had ik dus niet meegekregen Blijk dus niet genoeg te lurken in GCquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jawel, herkeuring, hij is afgekeurd op banden en bladveer
bladveer is al binnen, banden schijnen zeldzaam te zijn ofzo
Portishead - Roads (Sultan & Tone Depth mix - Pete Tha Zouk edit)quote:
ik vind het prettig, lekker achter de tvquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Hometrainer is nix vind ik. Maar ieder zijn ding
Mooi mooi mooiquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik niet hoor, wenste alleen anderen truste!
Ja... ik knal lekker door het landschap heenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vind het prettig, lekker achter de tv
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik niet hoor, wenste alleen anderen truste!
Ik "heb" hier niemand lijkt me, zelfs irl heb ik niemand, niemand is namelijk een bezitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
eeuuh dacht dat je eerst een andere had, net zoiets als met je avatars zeg maar
Je denkt het dus, maar weet het niet helemaal zekerquote:
Who gives a fuck.quote:
en toen zei ik ach gossjie, en plaatste toen per ongeluk met een kloonquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en ik wenste jou welterusten, en toen bleek Fles weg en was ik ineens alleen
Ik hou niet van mensen die klonen hebben. En ik weet dat dat er veel zijn... maar ik vind et nixquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar je vindt mijn kloon niet leuk?![]()
Mijn kloontje is ook wel leuck he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar je vindt mijn kloon niet leuk?![]()
nog filosofisch gaan doen ook hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik "heb" hier niemand lijkt me, zelfs irl heb ik niemand, niemand is namelijk een bezit
Ik wissel van avatars als een ander van schoenen wisselt
Ik hoor graag wat mensen luisteren...quote:
ik heb waarschijnlijk een set gevonden in de USA, ff afwachten of ze snel kunnen leveren, ik wacht op mailquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat afkeuren had ik dus niet meegekregen Blijk dus niet genoeg te lurken in GC
Lekker dan dat het klooien is met die banden.
wat boeit dat dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die klonen hebben. En ik weet dat dat er veel zijn... maar ik vind et nix
maar... mijn kloon is openbaar!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die klonen hebben. En ik weet dat dat er veel zijn... maar ik vind et nix
Hmmkee... ik heb et verhaal niet gevolgd maar wat voor auto is et ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb waarschijnlijk een set gevonden in de USA, ff afwachten of ze snel kunnen leveren, ik wacht op mail
Nix eigenlijk maar tis niet nodig... althans... in mijn geval nietquote:
Tsja... Ik doe er niet aan meequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar... mijn kloon is openbaar!
(na ja, die dan)
jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
en toen zei ik ach gossjie, en plaatste toen per ongeluk met een kloon![]()
Ik geef een fuck. Problemen mee?quote:
Boeiend... laat die knaapquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er is nog zoiets als Muziek waar je zulke posts kan plaatsen
Dat denk ik nogsteedsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja
en ik dacht 'wat een gek wijf'
tis bij niemand nodig, maar daarom kan het soms best humor hebben hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Nix eigenlijk maar tis niet nodig... althans... in mijn geval niet
zie mijn sigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmkee... ik heb et verhaal niet gevolgd maar wat voor auto is et ?
grinnik...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja
en ik dacht 'wat een gek wijf'
Ik verloochen mijn afkomst nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
nog filosofisch gaan doen ook he
zoals het een echte vrouw betaamt dus
Humor zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
tis bij niemand nodig, maar daarom kan het soms best humor hebben hoor
Doe ik maar in de kroeg hoort ook een gezellig muziekje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er is nog zoiets als Muziek waar je zulke posts kan plaatsen
Djeez, dichterbij was dus niets te vinden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb waarschijnlijk een set gevonden in de USA, ff afwachten of ze snel kunnen leveren, ik wacht op mail
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja ok, ik bedoelde onbekend gek wijf
Dus jij zit er vol mee?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:26 schreef Duncan-Death het volgende:
Humor is voor domme mensen.
dan zijn domme mensen leuk!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:26 schreef Duncan-Death het volgende:
Zo is datquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:26 schreef Duncan-Death het volgende:
zijn maar voor een paar modellen, ¤1700 voor een setquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Djeez, dichterbij was dus niets te vinden?
Das wel erg speciaal dus
Dan moet je een fiat panda kopen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zijn maar voor een paar modellen, ¤1700 voor een set
erg jummie ja, maar dus nog steeds niet op kentekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:26 schreef jackson het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het echte werk.... zou er zelf nooit 1 kopen maar erg vet
Wat eeb geluid uit zo'n 8-pitter ook
Hij had alleen iets meer koppel moeten hebben... dat heb ik nooit begrepen bij die modellen... maargoedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
erg jummie ja, maar dus nog steeds niet op kenteken
dat kan wel voor ¤1700 jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan moet je een fiat panda kopen...
Die van Croupouque zijn toch echt heel tofquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Daarom.... dan zit je ook niet met bandenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zijn maar voor een paar modellen, ¤1700 voor een set
heeft genoeg hoor, hij gaat als de spreekwoordelijke brandweerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij had alleen iets meer koppel moeten hebben... dat heb ik nooit begrepen bij die modellen... maargoed
Ach... ik hou me er niet zo mee bezig... zou dus niet weten welke/of die klonen heeftquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die van Croupouque zijn toch echt heel tof
Ik heb er zelf geen, trouwens
Ja weet ik... maar toch! Koppel/pk verhouding is meestal anders bij 8 cilindersquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heeft genoeg hoor, hij gaat als de spreekwoordelijke brandweer
gelukkig, begripquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Daarom.... dan zit je ook niet met banden
(ik als autofreak snap je wel hoor)
Kneuzenbak is hetzelfde als een vrouwenkarretjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:31 schreef djenneke het volgende:
iemand wou me een panda aansmeren, omdat dat een echt 'vrouwenkarretje' is...
dat is toch geen vrouwenkarretje? dat is een kneuzenbak!
iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb je ook wel wat moet je maar denken
Met geluk nog rond ookquote:
niet, ik heb nu een clio, dat is een vrouwenkarretje, en geen kneuzenbak!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Kneuzenbak is hetzelfde als een vrouwenkarretje
ach, ik heb geen caravan te trekken ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja weet ik... maar toch! Koppel/pk verhouding is meestal anders bij 8 cilinders
quote:
you go girlquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik verloochen mijn afkomst niet
Daar geloof ik niet zo hard in maar dat terzijdequote:
Tukkie gedaan?quote:
joh!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zelfde type als er nu op zit, zie foto
dus ja, rond
Auto's bah.. tenzij ik er les in krijg...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:36 schreef Duncan-Death het volgende:
En nu gaat het over auto's....
Tief toch een eind op naar PTA.
Ga anders dood ofzo... als het hier over sex gaat dan klaag ik toch ook niet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:36 schreef Duncan-Death het volgende:
En nu gaat het over auto's....
Tief toch een eind op naar PTA.
merci beaucoupquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:35 schreef killswitch het volgende:
en @ D.rose: wat een heerlijk scheurijzer
Mooie bak he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee ff dat scheurijzer van D.rose bewondert
WTF ben je op dat andere forum aan het doen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:37 schreef rompompom het volgende:
Istie al vol?
Dit is net als: Jij zit met je vrienden gezellig te barhangen en dan gaan ze het ineens hebben over de ophanging van een tractor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ga anders dood ofzo... als het hier over sex gaat dan klaag ik toch ook niet!
Optyfen met je gezeik!
dat is getest (nee, niet met deze, denk ik) , dus ik heb het niet over fabrieksopgavequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet zo hard in maar dat terzijde
Ik lul niet over tractors met vrienden dus opsnierenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:38 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Dit is net als: Jij zit met je vrienden gezellig te barhangen en dan gaan ze het ineens hebben over de ophanging van een tractor.
Kut dus.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
WTF ben je op dat andere forum aan het doen?
welke les wil je hebben?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:36 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Auto's bah.. tenzij ik er les in krijg...
Hmm zou kunnen.... maar ik zet er met alle liefde een nieuwe M5 naast hoor...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat is getest (nee, niet met deze, denk ik) , dus ik heb het niet over fabrieksopgave
Je snapt het punt van het verhaaltje niet echt huh?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik lul niet over tractors met vrienden dus opsnieren
quote:
wiens kutkloon ben jij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:38 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Dit is net als: Jij zit met je vrienden gezellig te barhangen en dan gaan ze het ineens hebben over de ophanging van een tractor.
Kut dus.
1670 geloof ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen.... maar ik zet er met alle liefde een nieuwe M5 naast hoor...
Wat weegt zo'n ding ?
jahwel.... dat jij et nix vindtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:41 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je snapt het punt van het verhaaltje niet echt huh?
Je bent niet voor niks Lurkqueenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
![]()
Okay, je ziet, ik hou alles in de smiezen
Ik vind het gewaagde waarde namelijk als ik vergelijkend materiaal neem maargoedquote:
Precies.quote:
Metaforen zijn niet aan de domme mensch besteedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:41 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je snapt het punt van het verhaaltje niet echt huh?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent niet voor niks Lurkqueen
Geeft nix... ooit snap jij et ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Metaforen zijn niet aan de domme mensch besteed
zodra ik mijn kenteken heb ga ik een keer in duitsland 'spelen'quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind het gewaagde waarde namelijk als ik vergelijkend materiaal neem maargoed
Vergeet mij niet mee te nemen danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zodra ik mijn kenteken heb ga ik een keer in duitsland 'spelen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |