en z'n chocolade tunnel ?quote:
quote:
Hey ouwe torquote:
toch wel de engels he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:33 schreef SCH het volgende:
Ik heb Sjakie gezien
Heb je loik gehad bloes?
ga door, ga door, ga door !!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet je, hij had het gouden lot in zijn chocoladereep en toen mocht hij naar de fabriek en toen waren er nog meer kinderen en hele gekke kleine mensjes en toen............................![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:33 schreef SCH het volgende:
Ik heb Sjakie gezien
Heb je loik gehad bloes?
en ik zat naast een hele leuke jongen in de bioscoop en de zaal moest heel hard lachen en we hebben de hele aftiteling afgekeken..........quote:
Wanneer heb jij m gezien dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:43 schreef Bluezz het volgende:
We kwamen niet meer bij in de slotscene
met dat glas?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Heel
Wat heb ik toch een leuke zoon
Sjakie is geweldig![]()
lucky basterdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:44 schreef SCH het volgende:
[..]
en ik zat naast een hele leuke jongen in de bioscoop en de zaal moest heel hard lachen en we hebben de hele aftiteling afgekeken..........![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:44 schreef SCH het volgende:
we hebben de hele aftiteling afgekeken..........![]()
Had verwacht dat er nog iets grappigs kwam, dat was niet zo en toch gingen we zingend de bios uitquote:
en dan verwacht je dat ze ook willy wonka repen verkopen in de bios, maar helaasquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Had verwacht dat er nog iets grappigs kwam, dat was niet zo en toch gingen we zingend de bios uit
willy wonka willy wonka willy wonka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |