I Love Lara!!
Lara Croft...
een melkkoe met een paar flinke uiers... die zo te zien nog lang niet uitgemolken zijn....
waar blijft de originaliteit?
stond boven 'highly confidential' dus vandaar dat ik het effe post
ondanks het commerciele uitmelkerij (maar waar geldt dat niet voor huh!) zijn het leuke spellen om te spelen vind ik, dus gewoon leuk nieuws!
PS,...geruchten gaan van een 14 februari release !
Def
quote:Iedereen zijn mening,...ik vond 1 en 2 erg cool om te doen. Gaf je een gevoel van vrijheid. De andere delen waren meer van hetzelfde. Daarom hoop ik dat deze cooler wordt. Maar hoe dan ook,...tis een nieuwe Lara,.... ik moet d'r hebben
Op zondag 5 januari 2003 14:23 schreef IndoGuyver het volgende:
Lara is wel een ontzettend lekker wijf en alleen daarom verkoopt het. Ik weet nog dat deel 1 de hemel in werd geprezen, ik met mn stomme kop die game kopen...sindsdien ben ik ongevoelig voor hype!Def
quote:With ya till there
Op zondag 5 januari 2003 15:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Iedereen zijn mening,...ik vond 1 en 2 erg cool om te doen. Gaf je een gevoel van vrijheid. De andere delen waren meer van hetzelfde. Daarom hoop ik dat deze cooler wordt.
quote:Hier niet meer
Maar hoe dan ook,...tis een nieuwe Lara,.... ik moet d'r hebben
quote:
Op zondag 5 januari 2003 16:38 schreef FluxC5 het volgende:
Lara zuigt
quote:
Op zondag 5 januari 2003 16:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik hoop het !
quote:Wow ik mag jou soort echt niet en het maakt me geen FOK! uit op wie je kotst
Op zondag 5 januari 2003 19:58 schreef Lucid het volgende:
en maar lullen dat t tzelfde is, check t eerst voordat je conclusies trekt. Ik geef toe dat er mindere delen inzaten. Maar over het algemeen is het een erg goed spel. Maar omdat er meerdere delen van zijn is het meteen weer slecht?
ikop jullie
Ik ben altijd op zoek naar innovatie in spellen. Ik heb al lang genoeg dezelfde games gespeelt. Ga jij mij opeens vertellen dat AoD baanbrekend is? Ik kan je alvast vertellen dat er heel veel gelul over polygonen enzo gaan komen, maar dat de gameplay gewoon zuigt!
Voor Eidos hoop ik natuurlijk dat ik het mis heb. Maar niet iedereen is zoals Nintendo (sequel op sequel en telkens weer vernieuwend en evolutionair zo niet revolutionair).
Def
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:40 schreef Lucid het volgende:
stfu....
-edit- beetje offtopic he
nuff said
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 06-01-2003 18:40]
Gamers,...ik ben het met een aantal van jullie eens. Lara heeft een aantal kutgames uitgebracht, maar toch wil ik dit deel gaan kopen. Mede omdat het hopelijk wat nieuws is. Ik ga het gewoon proberen. Ik heb echt goede hoop.
quote:Tot die tussentijd FFVII
Op maandag 6 januari 2003 14:41 schreef Chocobo het volgende:
Zeg doen jullie eens even lekker normaal hierdiscusseren is leuk, maar ga elkaar hier niet afmaken. En doe eens rustig met de : r smilies enzo. Zo,.... moest ik even kwijt !
Gamers,...ik ben het met een aantal van jullie eens. Lara heeft een aantal kutgames uitgebracht, maar toch wil ik dit deel gaan kopen. Mede omdat het hopelijk wat nieuws is. Ik ga het gewoon proberen. Ik heb echt goede hoop.
quote:Dat ben ik met je eens. TR2 is idd een van de beste delen. Daar heb ik veel plezier aan gehad. Daarom hoop ik stiekum dat dit deel me weer meeneemt op zo'n avontuur.
Op maandag 6 januari 2003 14:47 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Tot die tussentijd FFVII
![]()
TR 2 vind ik trouwens nog steeds top!
Mooi al die afgelegen locatie's!
Hehehe,...Ker en FFVII ! Onafscheidelijk !
quote:Hoe het spel verloopt is afhankelijk van de keuze's die je maakt en dat is volgens mij vrij nieuw.
Op maandag 6 januari 2003 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
Als het een beetje vernieuwend is wil ik het best kopen. Maar ik zit niet te wachten op de zoveelste TR-kloon.
En ook iets met interactieve dialogen of zoiets.
quote:Tis wat oud maar lees dit eens:
Op maandag 6 januari 2003 14:52 schreef Rica het volgende:[..]
Hoe het spel verloopt is afhankelijk van de keuze's die je maakt en dat is volgens mij vrij nieuw.
En ook iets met interactieve dialogen of zoiets.
http://www.consolegamers.nl/previews/ps2/tombraider/tombraider.html
quote:Nou,...je haalt de woorden uit mijn mond. Das precies wat je krijgt ! Tis ook meer MGS stijl.....
Op maandag 6 januari 2003 14:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop eigenlijk wat meer op een MGS-achtig spel. Goed verhaal, actie, sluipen en wat puzzels oplossen. Met continu kratten schuiven heb ik het wel gehad.
quote:Gelezen en het gaat gewoon een geweldig spel worden. Punt.
Op maandag 6 januari 2003 14:54 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tis wat oud maar lees dit eens:
http://www.consolegamers.nl/previews/ps2/tombraider/tombraider.html
[Dit bericht is gewijzigd door Rica op 06-01-2003 15:02]
Ik vind de moves van haar wel lekker gaan enzo... jumpen, duiken, schieten, en dat alles tegelijk!
BTW. Lucid, ik kan me voorstellen dat je je op je teentjes getrapt voelt, wanneer je gamegrrl wordt afgekraakt, maar om nou gelijk over iedereen heen te braken is wel erg overdreven....
En Nino, lame om z'n foto te plaatsen en die dan te gaan afkraken. Nou ja, afkraken.. Je begrijpt wel wat ik bedoel. En dat geld helemaal als je geen vergelijkingsmateriaal van jezelf erbij voegt. Niet dat ik dat wil. Laat die foto in het vervolg maar, als we willen weten wie het zegt, klikken we zelf wel op
quote:Hahahahahahaha
Op maandag 6 januari 2003 15:01 schreef Rica het volgende:[..]
Gelezen, maar wat een stelletje azijnpissers daar bij consolegamers.nl zeg.
quote:Ja,...ik zit ook te wachten totdat Smot die weghaald maar tis stil aan het adminfront !
Op maandag 6 januari 2003 15:02 schreef Eddy_Albena het volgende:
BTW. Lucid, ik kan me voorstellen dat je je op je teentjes getrapt voelt, wanneer je gamegrrl wordt afgekraakt, maar om nou gelijk over iedereen heen te braken is wel erg overdreven....
En Nino, lame om z'n foto te plaatsen en die dan te gaan afkraken. Nou ja, afkraken.. Je begrijpt wel wat ik bedoel. klikken we zelf wel op [afbeelding]
dus..... Hellow, ik ben Pinda! ik ben een tomb-aholic
quote:Och een smilie hier of daar kan geen kwaad... verder word er hier niet meer geflamed of getrold. Dus laat ik het zo.
Op maandag 6 januari 2003 15:04 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,...ik zit ook te wachten totdat Smot die weghaald maar tis stil aan het adminfront !
quote:Het ging me ook meer om een foto die van iemand was geplaatst zonder dat hij of zij dat weet
Op maandag 6 januari 2003 17:07 schreef Bastard het volgende:[..]
Och een smilie hier of daar kan geen kwaad... verder word er hier niet meer geflamed of getrold. Dus laat ik het zo.
quote:Welke foto?
Op maandag 6 januari 2003 17:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Het ging me ook meer om een foto die van iemand was geplaatst zonder dat hij of zij dat weet
Nieuwe TombRaider game (Angel of Darkness)
quote:Yep!
Op maandag 6 januari 2003 14:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat ben ik met je eens. TR2 is idd een van de beste delen. Daar heb ik veel plezier aan gehad. Daarom hoop ik stiekum dat dit deel me weer meeneemt op zo'n avontuur.
Hehehe,...Ker en FFVII
! Onafscheidelijk !
quote:
Op maandag 6 januari 2003 18:41 schreef Bastard het volgende:[..]
Welke foto?
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:14 schreef Pindaatje het volgende:
dus..... Hellow, ik ben Pinda! ik ben een tomb-aholic
quote:Kan me voorstellen
Op dinsdag 7 januari 2003 19:37 schreef Smots het volgende:
aanvraag voor reviewexemplaar is vandaag de deur uitgegaan
quote:Ja ach ik verwachtte een 13 jarig pubertje, ik keek in zijn profiel en aanschouwde zijn foto en ik vond hem zo grappig dat ik hem even met jullie wou delen
Op maandag 6 januari 2003 15:02 schreef Eddy_Albena het volgende:
Ik heb een deel op de pc gespeeld en ook wel eens op de PSX. Soms vond ik het wat te traag. Ook kon ik sommige puzzels niet oplossen en als dan mijn geduld ook nog opraakt....Ik vind de moves van haar wel lekker gaan enzo... jumpen, duiken, schieten, en dat alles tegelijk!
En Nino, lame om z'n foto te plaatsen en die dan te gaan afkraken. Nou ja, afkraken.. Je begrijpt wel wat ik bedoel. En dat geld helemaal als je geen vergelijkingsmateriaal van jezelf erbij voegt. Niet dat ik dat wil. Laat die foto in het vervolg maar, als we willen weten wie het zegt, klikken we zelf wel op [afbeelding]
quote:Is niet funny ! Maar ben jij een Lara fan ? Jij wilt AoD dus ook hebben ?
Op woensdag 8 januari 2003 11:25 schreef NiN0 het volgende:[..]
Ja ach ik verwachtte een 13 jarig pubertje, ik keek in zijn profiel en aanschouwde zijn foto en ik vond hem zo grappig dat ik hem even met jullie wou delen
quote:Wie ik? nee ik speel liever halo en splinter cell atm ik heb genoeg TR gezien laatst maar eens wat nieuws bedenken
Op woensdag 8 januari 2003 20:07 schreef Chocobo het volgende:[..]
Is niet funny ! Maar ben jij een Lara fan ? Jij wilt AoD dus ook hebben ?
quote:Ja een eindeloos saai gangenstelsel waar je de hele tijd doodging omdat de camera zo'n grote blinde hoek had.
Op zondag 5 januari 2003 15:54 schreef Chocobo het volgende:
Gaf je een gevoel van vrijheid.
quote:Hehehe,...das jou mening !
Op zaterdag 11 januari 2003 15:13 schreef speknek het volgende:[..]
Ja een eindeloos saai gangenstelsel waar je de hele tijd doodging omdat de camera zo'n grote blinde hoek had.
quote:Ik snap die klote site ook niet. De screens hebben het toch echt gedaan, maar nu werkt de hele site niet eens meer ! Ach,...laat ook maar
Op zaterdag 11 januari 2003 19:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Lijk me wel lachen hoor, maar de helft, wat zeg ik? meer dan de helf van de grotere screens lijken hier VERDACHT veel op red x's....
Despite one three month delay already, heavy speculation points to yet more tardiness on Ms. Croft's part...
17:25 With the revised date of February 2003 approaching with disconcerting alacrity, Core Design's much-hyped Tomb Raider: Angel of Darkness is once again dogged by yet more slip rumours.
The most obvious reason to suspect that Core Desing will again fail to meet its target is the failure of publisher Eidos to provide the press with preview or review code, despite the title allegedly being due for release in a matter of weeks.
Cast your minds back to last September, close to Eidos's announcement of an official delay, and current circumstances seem eerily similar. However, insiders believe any further delay would not be massive and one must assume the extra time is being used to make the game as good as possible, which has to be a good thing.
Tomb Raider: The Angel of Darkness is due to release on PS2 and PC. A spokesperson for Eidos was unavailable at the time of writing. We'll keep you informed.
quote:Niks aan te doen dus.. die fuckups kunnen hun release date niet halen.
Op vrijdag 17 januari 2003 09:22 schreef Chocobo het volgende:
TOMB RAIDER SET FOR NEW SLIP?
Maar owee als er een glitch in het spel hangt nu.. dan is dit het laatste deel wat er ooit verkocht zal worden
quote:Tis nog niet zeker natuurlijk maar idd......als dat spel niet WAANZINNIG roelt dan houd het op met Lara !
Op vrijdag 17 januari 2003 09:36 schreef Bastard het volgende:[..]
Niks aan te doen dus.. die fuckups kunnen hun release date niet halen.
Maar owee als er een glitch in het spel hangt nu.. dan is dit het laatste deel wat er ooit verkocht zal worden
The bad news is that Tomb Raider: Angel of Darkness has been delayed yet again, this time until Q2 2003 (spring 2003) on PC and PS2. With the delay, Eidos believes the game Angel of Darkness will benefit from additional marketing support from the second movie, Tomb Raider: The Cradle of Life, which hits theater in late spring.
quote:Ik haat die developers die er altijd zo makkelijk over denken. Tis allemaal bullshit. Maar nu kan ik in ieder geval mijn aandacht geven aan Mortal Kombat en XboxLive !
Op woensdag 22 januari 2003 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, zo kunnen ze er nog een paar maanden aan sleutelen.
http://www.core-design.com/html/article.php?id=5
quote:Geeft niks toch?
Op dinsdag 18 februari 2003 12:42 schreef gijsje79 het volgende:
Zag net de de release date 15 juni is.
http://www.dimensionplus.nl
quote:Hebben we nog ruim een maand de tijd om Zelda uit te spelen.
Op dinsdag 18 februari 2003 15:04 schreef Chocobo het volgende:
Geeft niks toch?
quote:Eerst mikken op de kop, daarna als ie loopt te schieten nieuw target pakken met vierkantje en op z'n lijf schieten.
Op zondag 20 juli 2003 21:30 schreef yoghurt123 het volgende:
Hoi,Hoe vernietig ik BOAZ RETURNS? Voor de playstation 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |