Volgens mij is dat ook de opzet van het programma. Tenminste, de meeste meisjes uit het programma zijn meer van die 'bikini models', het type 'lekker wijf' (om het maar een beetje oneerbiedig te zeggenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Deze aflevering had dat idd wel heel erg.
Het is ook zo suf dat er word gedaan alsof Tyra echt een model is dat haute couture shows loopt, maar daar zie ik haar nooit tussen. Ze is meer zo'n Victoria's Secret model dat bijklust in de FHM en Maxim.
ja dat dacht ik ookquote:
De smaak van de jury is niet heel normaal te noemenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook
waarom was trouwens leah er in het begin van de serie al uitgeknikkerd? ik vond die bikinifoto van haar echt geweldig in vegrelijking met een aantal fotos van de rest...
ja, nicole gedeletedquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]
De smaak van de jury is niet heel normaal te noemen
Ik deel mee in je leed...ik snap het ook echt nietquote:
nou ja, ik vond de kimonoshoot echt heel stoer, alleen de modellen wat minder.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:37 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik deel mee in je leed...ik snap het ook echt niet
Ik vind het sowieso alsof de winnaar al deels vast staat en de fotoshoots vind ik laatste tijd ook minder mooi allemaal.
amanda mellard, staan wel wat foto's van haar voor antm op www.markguerra.com ze zijn wel een beetje sletterig maar ach dat kan soms ook leuk zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:32 schreef Toeps het volgende:
Maar Amanda heeft twee achternamen, ze heeft al eerder gemodeld met een andere naam. Weet ff niet meer welke.
Ze zoeken inderdaad meer het Covergirl type, geen haute couture/catwalk model. Niet dat die types er niet tussen zitten (Elyse, Shandi) maar ze zullen niet zo snel winnen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:51 schreef TrashyTina het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de opzet van het programma. Tenminste, de meeste meisjes uit het programma zijn meer van die 'bikini models', het type 'lekker wijf' (om het maar een beetje oneerbiedig te zeggen) die je eerder in een catalogus tegenkomt . Ik denk ook niet dat de meesten op de haute couture catwalk terechtkomen tussen veel jongere, magere modellen als Gemma Ward enzo. Bij dat programma Model Behaviour waren ze veel 'modelliger'
![]()
Die shoots vond ik juist ontzettend stoer!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, ik vond de kimonoshoot echt heel stoer, alleen de modellen wat minder..
als ik terugkijk, denk ik met weemoed aan de trampolineshoot, de spinnenshoot en de naturalshoot. de rest vond ik eigenlijk normaal. alhoewel ik wel het idee heb dat de shoots een stuk creatiever zijn dan die vn de vorige cycles. zo vond ik die halfnaakte shoots van adrianne met al die vuile vlekken echt ranzig goedkoop, evenals die ringshoot waarbij ze zo hingen
Vooral aan het begin van elke reeks -waarbij er nog niemand was afgevallen- zaten er meisjes bij met best wel een standaard gezicht, waarbij ik me afvroeg wat die daar dedenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze zoeken inderdaad meer het Covergirl type, geen haute couture/catwalk model. Niet dat die types er niet tussen zitten (Elyse, Shandi) maar ze zullen niet zo snel winnen.
magdalena bijvoorbeeld, of die julie...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:54 schreef TrashyTina het volgende:
[..]
Vooral aan het begin van elke reeks -waarbij er nog niemand was afgevallen- zaten er meisjes bij met best wel een standaard gezicht, waarbij ik me afvroeg wat die daar dedenVan die duizenden aanmeldingen kan ik me niet voorstellen dat zij de meest geschikte waren (maar misschien wel voor de verhaallijn
)
Ik heb zó gelachen om de trampolineshoot; Ann die een gracieuze, sierlijke vogel na wilde doen maar alle kanten op hotste en bonkte, compleet met sneeëen en schaafwonden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, ik vond de kimonoshoot echt heel stoer, alleen de modellen wat minder..
als ik terugkijk, denk ik met weemoed aan de trampolineshoot, de spinnenshoot en de naturalshoot. de rest vond ik eigenlijk normaal. alhoewel ik wel het idee heb dat de shoots een stuk creatiever zijn dan die vn de vorige cycles. zo vond ik die halfnaakte shoots van adrianne met al die vuile vlekken echt ranzig goedkoop, evenals die ringshoot waarbij ze zo hingen
jaja ja, ik vond nicole in die fotoshoot echt uitblinken! aan haa rgezicht kon je niet zien dat ze sprong... de rest zag er nie uit hahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:42 schreef Seauphie het volgende:
[..]
Ik heb zó gelachen om de trampolineshoot; Ann die een gracieuze, sierlijke vogel na wilde doen maar alle kanten op hotste en bonkte, compleet met sneeëen en schaafwonden.
Tyra heeft in het verleden wel belangrijke shows gelopen maar de laatste jaren werkt ze inderdaad voornamelijk op het niveau van Victoria's Secret/FHM/Maxim/Sports Illustrated.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Deze aflevering had dat idd wel heel erg.
Het is ook zo suf dat er word gedaan alsof Tyra echt een model is dat haute couture shows loopt, maar daar zie ik haar nooit tussen. Ze is meer zo'n Victoria's Secret model dat bijklust in de FHM en Maxim.
Daar mag dan wel bij gezegd worden dat ze hierdoor niet gelijk geen vooraanstaand model meer is, want dat is ze volgens mij best nog wel. Niet elk model werkt zomaar voor VS of SI.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tyra heeft in het verleden wel belangrijke shows gelopen maar de laatste jaren werkt ze inderdaad voornamelijk op het niveau van Victoria's Secret/FHM/Maxim/Sports Illustrated..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:48 schreef Aventura het volgende:
Tyra was vroeger ook een lelijk eendje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leah had enge ogenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook
waarom was trouwens leah er in het begin van de serie al uitgeknikkerd? ik vond die bikinifoto van haar echt geweldig in vegrelijking met een aantal fotos van de rest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |