En hier ook, maar ik kijk GTST.quote:
Preciesquote:Op donderdag 1 september 2005 21:14 schreef Scandalous het volgende:
Wat een stomme prijsvraag is dat toch, waarbij je een 'professionele shoot' kan winnen. Die foto's die je erbij ziet zien er niet uit
"powder"pictures are the hot ones!quote:Op donderdag 1 september 2005 21:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies![]()
Van die foto's van zo'n ahteraffotograafje met zo'n gemarmerd achtergrondje waar je met een goedkope avondjurk en een oude boa op de foto mag
Een oude boaquote:Op donderdag 1 september 2005 21:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies![]()
Van die foto's van zo'n ahteraffotograafje met zo'n gemarmerd achtergrondje waar je met een goedkope avondjurk en een oude boa op de foto mag
Wat was daar mis mee dan? Die vond ik juist zo leuk!quote:
Ik vond dr eng overkomen met dat haar. Gewoon zo'n fout typequote:Op donderdag 1 september 2005 22:16 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat was daar mis mee dan? Die vond ik juist zo leuk!![]()
i.t.t. haar dochter
quote:
Ja, en ik keek dus beidequote:Op donderdag 1 september 2005 20:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En hier ook, maar ik kijk GTST.![]()
Zondag komt de herhaling.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ja, en ik keek dus beideIk wist helemaal niet dat er nóg een aflevering zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |