Ik denk dat cycle 4 gewoon over een jaar weer start. Voorjaar 2006.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:15 schreef OnaNia het volgende:
Gaat RTL nou gelijk door met serie 4 of komt er iets anders voor in de plaats op de donderdagavond?
Die modeshow sloeg idd nergens op, er was weinig publiek en ze hadden er luid gejoel onder gezetquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, Eva, terechte winnares, leuke reactie ook toen ze gewonnen had. Ik had wel het idee dat die modeshow niet echt groot was, het leek alsof er echt weinig mensen in het publiek zaten en de spotlight was helemaal gericht op de ANTM-jury.
Misschien zeggen de plaatjes al genoeg......quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:23 schreef Extremini het volgende:
Die zwartharige pompsnol als jury-lid, hé. Het is me een raadsel hoe ze in godsnaam tot model geschopt heeft.
Wat zeiden ze dan? Bij mij viel toen het beeld uit door het onweer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:36 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een flutreden gaven ze voor de eliminatie van Amanda
Dat ze geen model was "in person". Zo iets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:16 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Wat zeiden ze dan? Bij mij viel toen het beeld uit door het onweer.
Ik denk dat het inderdaad "What the Divas Are Doing Now" is, waarin we zien wat ze nu allemaal aan het doen zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Komt vanavond zo'n aflevering waarin je ziet wat er van iedereen terecht is gekomen? Die zijn altijd leuk.
Leukquote:Op donderdag 1 september 2005 15:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad "What the Divas Are Doing Now" is, waarin we zien wat ze nu allemaal aan het doen zijn.
Hier ook, ik kijk BB.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:36 schreef Copycat het volgende:
De video loopt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |