Maar 6 jaar ouder dan Eva en visueel niet helemaal 100%.quote:
Every time I spit I blow one or two speakersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef Toeps het volgende:
Nou, ze doet het lekker. Een tweede Covergirl contract op eigen kracht, Applebottoms contract, etc. Ze wordt zelfs genoemd in Missy's liedje. Maar ze is meer celeb dan model.
In seizoen 4 van ANTM wordt er reclame gemaakt voor een programma: 'My life as a Covergirl' ik denk dat dat ook over Eva gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef Toeps het volgende:
Nou, ze doet het lekker. Een tweede Covergirl contract op eigen kracht, Applebottoms contract, etc. Ze wordt zelfs genoemd in Missy's liedje. Maar ze is meer celeb dan model.
Ja, wat was dat nou met haar en Mssy??? Ik las ergens dat ze een relatie met elkaar haddenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:46 schreef Toeps het volgende:
Ze wordt zelfs genoemd in Missy's liedje.
Je moet eens wat minder roddelbladen-troep lezen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, wat was dat nou met haar en Mssy??? Ik las ergens dat ze een relatie met elkaar hadden???
Ik geloof alles wat ik lees.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je moet eens wat minder roddelbladen-troep lezen.
Missy is stukken ouder.
Zou me niks verbazen als Eva een pot is. En ook niet als Missy dat is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:51 schreef Svensational het volgende:
Ja, wat was dat nou met haar en Mssy??? Ik las ergens dat ze een relatie met elkaar hadden???
Ja, omdat je haar eigenlijk helemaal niet duidelijk ziet. Amanda is lelijk, en dan heb ik het niet alleen over haar hairdo. Enge heksquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zag laatst trouwens een advertentie van Levi's met Amanda als model, waarin ook weer benadrukt wordt dat Amanda niet goed kan zien.. Wel een mooie foto opzich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |