Je mag de volgende van me hebben, creen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:45 schreef creno het volgende:
Damn... ik moest zonodig weer een paar regels lezen, anders was ik degene die een leuke titel had...
misschien had muus dan weer eens meegedaan
misschien doet rocky het graag met de gordijnen open, zodat iedereen het kan zien... zeg maar een soort webcamsex, maar dan live voor de burenquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:45 schreef tech het volgende:
[..]
Je mag de volgende van me hebben, creen!
Ik heb mijn halfjaarlijkse topic er weer opzitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
Ik denk (hoop) dat de buren in slaap zouden vallen... Ik bedoel... Twee schattige mennekes van 14-15 in hun pyjama's... 't Zou me storen als daar publiek voor was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:46 schreef creno het volgende:
[..]
misschien doet rocky het graag met de gordijnen open, zodat iedereen het kan zien... zeg maar een soort webcamsex, maar dan live voor de buren![]()
ojaa... ieuw..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:48 schreef tech het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat de buren in slaap zouden vallen... Ik bedoel... Twee schattige mennekes van 14-15 in hun pyjama's... 't Zou me storen als daar publiek voor was.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:47 schreef creno het volgende:
[..]maak jij er maar één per half jaar ?
nu ga ik weer effe verder lezen hoorGezien mijn normale bijdragen (hierna volgt een bloemlezing), zit ik niet zo vaak op de 300ste post..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloemlezing:
'Goedemorgen allemaal!'
'Goedenavond allemaal!'
'Welterusten allemaal!'
ach wel nee...rocky is een hele brave, verlegen, iets wat onzekere puber, die nog van logeer partijtjes kan genieten.....die doet het niet met de gordijnen open.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:46 schreef creno het volgende:
[..]
misschien doet rocky het graag met de gordijnen open, zodat iedereen het kan zien... zeg maar een soort webcamsex, maar dan live voor de buren![]()
Je humeur?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:50 schreef Markie-Mark het volgende:
bah
ik heb geen witte broekquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:53 schreef creno het volgende:
het personage rocky niet... maar wie weet wat er achter dat personage schuilt...![]()
gaan er trouwens mensen naar navigaytion morgen ?
Dat weet je maar nooit inderdaad...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:53 schreef creno het volgende:
het personage rocky niet... maar wie weet wat er achter dat personage schuilt...![]()
Ik had het niet gepland: skiën in Landgraaf op zondag...quote:gaan er trouwens mensen naar navigaytion morgen ?
navigaytion is leuk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:58 schreef Markie-Mark het volgende:
navigaytion dat klinkt echt heel fout
En the rockstar is zeker nieuw vlees??
Een gezonde dosis argwaan is nooit verkeerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:01 schreef error het volgende:
er zijn blijkbaar mensen die dat niet zo maar aannemen
Nee, ik ben oud. En DM is nog ouder. En error en XMN8R, die zijn ongelovelijk oud.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:04 schreef Markie-Mark het volgende:
zo dat is wel heeeeeeel jong
ik ben oud
Lief doen! NU!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Nee, ik ben oud. En DM is nog ouder. En error en XMN8R, die zijn ongelovelijk oud..
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, ik ben oud. En DM is nog ouder. En error en XMN8R, die zijn ongelovelijk oud..
Hey! We gaan toch NIET mijn rollator beledigen he!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:.
.
Echt kaal, vol met rimpels en een rollator enzo..
Ik zei er toch niets over verder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hey! We gaan toch NIET mijn rollator beledigen he!![]()
nee, ok... dan is het goed, want hij is echt kei-mega-koel !!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zei er toch niets over verder..
Zo overzichtelijk als leeftijd lijkt als je jong bent, des te onbegrijpelijker wordt het met de tijd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:45 schreef error het volgende:
*kuch*
leeftijd is een begrip, maar ik begrijp er nog niet veel van
och, ik ook hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:39 schreef Semisane het volgende:
ach...leefdtijd is een rukrekbaar begrip....heb ik wel eens gehoord.
Ben nog steeds aan het werk......oh wacht...
Dan is G_E opeens de oudste van het stel, stel ik me zo voor....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:24 schreef error het volgende:
En als je naar mentale leeftijd kijkt dan wordt het rijtje hier natuurlijk heel erg anders, of niet GE?
ik ben alleen goed in logisch nadenkenquote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben alleen goed in logisch nadenkenbovendie hou ik van plagen
Weekend zequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:06 schreef Semisane het volgende:
Zoooow ik ga maar naar huis toe.Prettig weekend alle ten zame.:W
Wat bedoel je daar nou weer mee, jij fout, mislukking & fiasco.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:24 schreef error het volgende:
En als je naar mentale leeftijd kijkt dan wordt het rijtje hier natuurlijk heel erg anders, of niet GE?
Wat wil je dat ik er mee bedoel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee, jij fout, mislukking & fiasco..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |