heeft ook nog gespeeld in Ja zuster nee zusterquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die Waldemar komt me zo bekend voor ... waar heeft ie nog meer in gespeeld?
Een van de liedjes was van Jem, titel weet ik zo niet 1,2,3quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:13 schreef Duritz het volgende:
weet iemand welke liedjes in deze serie is gebruikt, zit er eentje te zoeken en ik kom er niet op!
Hij's helaas van de meisjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat is ie in het echt toch ook, dacht dat ooit ergens gelezen te hebben in een interview met hem
En hij lijkt heel erg op Jan Rot![]()
En in De Band op NL 3quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:57 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
heeft ook nog gespeeld in Ja zuster nee zuster
[afbeelding]
Ik zit nog steeds te denken dat ik naar een gegroeide Kim zit te kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:02 schreef pfaf het volgende:
Angela Schijf....
Zucht zwijmel zwijmel.
precies! dat alles en een zak chips en een biertje, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:37 schreef bloodymary het volgende:
Lekker oppervlakkig, lekker flauw, lekker weinig diepgang, lekker dom.
Het moet groeien.... deze serie heeft zeker potentiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:48 schreef evert het volgende:
afknapper qua kijkcijfers....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |