Promo:quote:
Lieve Lust
In "Lieve Lust" zal blijken dat de huidige generatie dertigers een verwende generatie is.
Ze zijn opgegroeid in luxe en kennen bijna geen tegenslagen. De huidige recessie gaat
echter niet aan hen voorbij. Waren de keuzemogelijkheden vroeger eindeloos, nu wordt
het zaak de boot niet te missen. Doodsbang op elkaar te lijken rennen ze massaal achter
de nieuwste trends aan, om daar verschrikt hun leeftijdsgenoten weer tegen te komen.
Hoe zich te onderscheiden is een van hun basisproblemen. Binnen het streven bijzonder
te zijn gaan ze allemaal op elkaar lijken. Onderscheid wordt gemaakt door middel van
genadeloze kritiek op elkaar, dus in feite op zichzelf.
De karakters in ‘Lieve Lust’ missen de liefde. Maar het jachtterrein is zo groot en een
keuze lijkt zo definitief. De angst om de verkeerde keuze te maken is verstikkend.
Wanneer er toch een keuze wordt gemaakt blijkt hij een behaarde rug te hebben, of
begint zij na een maand al over kinderen. Dan is die baan, dat huis, en die auto best fijn
om in te vluchten. Fantaseren blijkt aangenamer dan zich over te geven aan de harde
werkelijkheid.
it's funny cause it's true..quote:In "Lieve Lust" zal blijken dat de huidige generatie dertigers een verwende generatie is.
Ze zijn opgegroeid in luxe en kennen bijna geen tegenslagen.
De cast:quote:Dertigers worstelen met liefde en seks in 'Lieve Lust'
'Lieve Lust' is een nieuwe komische, 'light' dramaserie over zes vrienden. Het verhaal draait om twee vrouwen en vier mannen, die continu op zoek zijn naar de invulling van hun liefdes- en seksleven. Hippe stadse dertigers van nu, die tussen de jonge twintigers en de oude veertigers in vallen. De gesprekken die ze voeren zijn voor iedereen herkenbaar, doorspekt met humor en altijd openhartig. Geen onderwerp blijft onbesproken en de kijker krijgt een goed beeld van de seksproblematiek anno 2005.
Hun zoektocht naar het ideale leven lijkt gedoemd te mislukken. Want wat is nu een ideaal leven? En hoe weet je het wanneer je dat doel hebt bereikt?
Dertigers van nu
Zoals in 'Lieve Lust' te zien is, is de huidige generatie dertigers een verwende generatie. Ze zijn opgegroeid in luxe en kennen bijna geen tegenslagen. De huidige recessie gaat echter niet aan hen voorbij. Waren de keuzemogelijkheden vroeger eindeloos, nu wordt het zaak de boot niet te missen. Doodsbang op elkaar te lijken rennen ze massaal achter de nieuwste trends aan, om daar verschrikt hun leeftijdsgenoten weer tegen te komen. Hoe zich te onderscheiden is één van hun basisproblemen. Binnen het streven bijzonder te zijn gaan ze allemaal op elkaar lijken. Onderscheid wordt gemaakt door middel van genadeloze kritiek op elkaar, dus in feite op zichzelf.
De karakters in 'Lieve Lust' missen de liefde. Maar het jachtterrein is zo groot en een keuze maken lijkt zo definitief. De angst om de verkeerde keuze te maken verstikt de dertigers. Wanneer er toch een keuze wordt gemaakt blijkt hij een behaarde rug te hebben, of begint zij na een maand al over kinderen. Dan is die baan, dat huis, en die auto best fijn om in te vluchten. Fantaseren blijkt aangenamer dan zich overgeven aan de harde werkelijkheid.
Productie en regie
'Lieve Lust' wordt geproduceerd door Nijenhuis en De Levita Film en TV, het productiebedrijf van Johan Nijenhuis en Alain Delavita. Zij waren eerder verantwoordelijk voor series en films als Costa!, Volle Maan en Liever Verliefd.
quote:Aflevering 1 (16-08-2005)
Joeps imago als vrouwenverslinder komt in gevaar als hij een geslachtsziekte blijkt te hebben. Nikki vindt een manier om haar billencomplex te overwinnen.
Aflevering 2 (23-08-2005)
Lukt het Pim om Joep uit het bed van haar schoonzus te houden? Martijn lukt het pas om te stoppen met roken als Nikki hem helpt.
Aflevering 3 (30-08-2005)
Andy besluit zijn vader eindelijk te gaan vertellen dat hij homo is. Wouter wil zijn liefde voor het postmeisje niet langer verbergen.
Aflevering 4 (06-09-2005)
Nikki kan niet accepteren dat Martijn aan andere vrouwen denkt tijdens het masturberen. En waar denken de anderen eigenlijk aan?
Aflevering 5 (13-09-2005)
Joep doet er alles aan om Michelle te krijgen, maar hij wil haar niet houden. Als Nikki over tijd is, twijfelt ze aan meer dan alleen het eventueel krijgen van een kind.
Aflevering 6 (20-09-2005)
Pim ontdekt de g-spot. Martijn en Nikki ontdekken elkaar. Wouter wil het postmeisje vergeten en gaat met een andere vrouw naar bed.
Aflevering 7 (27-09-2005)
Joep deelt het bed met een ex van Martijn. Verteerd door jaloezie dreigt Martijn Nikki te vergeten. Andy vindt dat Wouter het postmeisje jaloers moet maken.
bron
Das dus vandaag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
Het komt dus niet woensdag, maar dinsdag. Om 21.30.
dat is ie in het echt toch ook, dacht dat ooit ergens gelezen te hebben in een interview met hemquote:
Die Waldemar komt me zo bekend voor ... waar heeft ie nog meer in gespeeld?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat is ie in het echt toch ook, dacht dat ooit ergens gelezen te hebben in een interview met hem
En hij lijkt heel erg op Jan Rot![]()
De Band bij de Varaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die Waldemar komt me zo bekend voor ... waar heeft ie nog meer in gespeeld?
Past juist wel bij de serie. Beetje dagboeksfeer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:44 schreef Svensational het volgende:
Dat commentaar van Romijn steeds tussendoor is anders best irritant..
Dat vond ik ookquote:
heeft ook nog gespeeld in Ja zuster nee zusterquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die Waldemar komt me zo bekend voor ... waar heeft ie nog meer in gespeeld?
Een van de liedjes was van Jem, titel weet ik zo niet 1,2,3quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:13 schreef Duritz het volgende:
weet iemand welke liedjes in deze serie is gebruikt, zit er eentje te zoeken en ik kom er niet op!
Hij's helaas van de meisjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat is ie in het echt toch ook, dacht dat ooit ergens gelezen te hebben in een interview met hem
En hij lijkt heel erg op Jan Rot![]()
En in De Band op NL 3quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:57 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
heeft ook nog gespeeld in Ja zuster nee zuster
[afbeelding]
Ik zit nog steeds te denken dat ik naar een gegroeide Kim zit te kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:02 schreef pfaf het volgende:
Angela Schijf....
Zucht zwijmel zwijmel.
precies! dat alles en een zak chips en een biertje, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:37 schreef bloodymary het volgende:
Lekker oppervlakkig, lekker flauw, lekker weinig diepgang, lekker dom.
Het moet groeien.... deze serie heeft zeker potentiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:48 schreef evert het volgende:
afknapper qua kijkcijfers....
Ja, dat had ik wel gezien, daarom deed ik het ook. Vond het wel geinig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:59 schreef Svensational het volgende:
Jullie pikken allemaal mijn zelfbedachte woordgrapje.!
Elkek keer seks hebben met Angela Schijf als ik trek heb in een sigaret vind ik wel leuk bedachtquote:
I second that...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Elkek keer seks hebben met Angela Schijf als ik trek heb in een sigaret vind ik wel leuk bedacht!
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |