das dan fijn, maar Donnie Darko is de grootste kutfilm van de afgelopen 10 jaarquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Donnie Darko is natuurlijk veel stoerder om op te stemmen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 04:23 schreef Sai het volgende:
Kom op Stanza! Nanni, je kunt het!
Mensen kunnen geen fan zijn van Nanni Moretti?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]je stemt zeker alleen maar op Stanza omdat je een hekel aan LOTR hebt?
Jawel maar LOTR: FOTR is natuurlijk een veel betere film. Check alleen IMDB alquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mensen kunnen geen fan zijn van Nanni Moretti?
Heb je La Stanza del Figlio gezien?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel maar LOTR: FOTR is natuurlijk een veel betere film. Check alleen IMDB al
Zucht.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ik kan t me niet voorstellenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee maar ik weet zeker dat ik er nix aan vind. Ik hou niet van dat soort films en dat weet jij ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heb je La Stanza del Figlio gezien?
Ik vind Fellowship of the Rings de beste Lord of the Rings-film, maar Stanza is één van weinige films waarbij ik iedere keer dat ik hem zie heel dicht bij janken kom. Moretti in de kermisattractie en het uitzwaaien van het meisje en haar vriendje vanuit de auto op het einde zijn twee momenten waar ik heel sterk door ben geraakt. Vandaar. Niet omdat ik gewoon hoop dat LotR er zo snel mogelijk uitvliegt (hoewel, voor komisch effect misschien wel, niet omdat ik het een slechte film vind).quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]je stemt zeker alleen maar op Stanza omdat je een hekel aan LOTR hebt?
Eindelijk geef je toe dat La Passion de Jeanne d'Arc een betere film is dan, pakweg, National Treasure of Mr. & Mrs. Smith.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok you got mequote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:09 schreef Sai het volgende:
[..]
Eindelijk geef je toe dat La Passion de Jeanne d'Arc een betere film is dan, pakweg, National Treasure of Mr. & Mrs. Smith..
Door die bijna-tranen had je niet gezien dat er 4 hobbits stondenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok you got me
Verder....tsja jou mening maar ik moest bijna huilen in LOTR 3 als Aragorn koning wordt...en hij zegt tegen de 3 hobbits: "you bow for no one" en dat dan iedereen voor hun gaat buigen. Prachtig gewoon!
Waarom belachelijk?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Aardige film wel..
In tegenstelling tot het belachelijke Das Experiment.
Omdat ze van het aardig interessante Stanford-experiment zo'n ongelooflijk zooitje hebben gemaakt, inclusief volledig onbegrijpelijke en onlogische plotwendingen en zelfs afglijdt naar een soort Steven Seagal-film einde.quote:
Mja... ze pretenderen ook totaal niet een film gemaakt te hebben over wat er waarschijnlijk zou zijn gebeurt als het Stanford experiment door was gegaan. De eerste helft ongeveer is trouwens wel bijna hetzelfde als wat er gebeurde totdat het experiment stop werd gezet. (Op het verhaaltje van de journalist na dan.) Erg realistisch is de film niet, maar dat is het gros niet, bijna geen enkele film trouwens. Dat Steven Segal einde heb ik dan gemist ofzo, of was het een alternatief einde??? Vond het nogal meevallen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Omdat ze van het aardig interessante Stanford-experiment zo'n ongelooflijk zooitje hebben gemaakt, inclusief volledig onbegrijpelijke en onlogische plotwendingen en zelfs afglijdt naar een soort Steven Seagal-film einde..
Wat betreft Stanza en LOTR: LOTR is leuk is misschien leuk als je van elfjes en kabouters en wat al niet meer houdt, als liefhebber van wat realistischer cinema zit je echt niet op die onzin te wachten.
Stanza is dan ook nog een echte topper op dat gebied, dus om te zeggen dat mensen gewoon expres tegen LOTR stemmen is gewoon dom.
We zijn inmiddels al bij de 2de rondequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:02 schreef -XX- het volgende:
1. Lord of the Rings: Fellowship of the Ring vs. Spy Game2. Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain vs. 25 Watts
3. Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away) vs. Bully
4. Donnie Darko vs. Koroshiya 1 (Ichi the Killer)
5. Yeopgijeogin geunyeo (My Sassy Girl) vs.Lost and Delirious
6. Sennen joyu (Millennium Actress) vs. Pacte des loups, Le (Brotherhood of the Wolf)
7. Failan vs. The Discovery of Heaven
8. Monsters, Inc. vs. Bizita Q (Visitor Q)
9. Mulholland Dr. vs. Blow
10. Nirgendwo in Afrika vs. Harry Potter And The Scorcer's Stone
11.. No Man's Land vs. K-PAX
12. Shrek vs. Minoes
13. Wit vs. Enemy at the Gates14. Das Experiment vs. Gosford Park
15. A Beautiful Mind vs. Metoroporisu (Metropolis)
16. El Hijo de la Novia vs. Monster's Ball
17. Familie vs. Siu lam juk kau (Shaolin soccer)
18. Ghost World vs. Tape
19. Hedwig and the Angry Inch vs. The Believer
20. Moulin Rouge! vs. Katakuri-ke no kôfuku (The Happiness of the Katakuris)
21. The Others vs. To End All Wars
22. Y tu mamá también vs. Training Day
23. The Man Who Wasn't There vs. Uprising
24. Aoi haru (Blue Spring) vs. De Grot
25. Black Hawk Down vs. El Espinazo del Diablo
26. Elling vs. Frailty
27. Lantana vs. In the Bedroom
28. The Royal Tenenbaums vs. La Stanza Del Figlio
29. AmnesiA vs. Met Grote Blijdschap
30. Lucia y el Sexo vs. Xingfu shiguang (Happy Times)
31. Musa vs. The American Astronaut
32. Ocean's Eleven vs. Waking Life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |