Nee, dan kun je beter met ziektes gaan smijtenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
De tering anders krijgt Derksen ff ter pleke kanker, zo praakt je echt niet over Arveladze sorry hoor.....

En zo praat je niet over Johan!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
De tering anders krijgt Derksen ff ter pleke kanker, zo praakt je echt niet over Arveladze sorry hoor.....

Meneer Arveladze heeft wel anders laten zien bij Ajax en speelt nu ook gewoon bij AZ, maar knap hoor dat Derksen in Arveladze zijn hoofd kan kijken. Echt walgelijk die debiel van een Derksenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:28 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter met ziektes gaan smijten
Hij zegt gewoon waar het op slaat

Ik ook..en tussenstanden worden normaliter toch in blauw weergegeven ?quote:

Je wordt al subtieler qua taalgebruik, maar toch denk ik dat JD wel gelijk heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Meneer Arveladze heeft wel anders laten zien bij Ajax en speelt nu ook gewoon bij AZ, maar knap hoor dat Derksen in Arveladze zijn hoofd kan kijken. Echt walgelijk die debiel van een Derksen

Alles is hier gewoon blauw hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:30 schreef xJapser het volgende:
[..]
Ik ook..en tussenstanden worden normaliter toch in blauw weergegeven ?

2-1 achter, stond een hele tijd 1-1.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:33 schreef xJapser het volgende:
Hmm nahjah zal wel aan mn internet liggen dan AmbrosiusWat doet FCDB?

Moet dat dan op zo'n toon en zo'n walgelijke manier gezegd worden? Moet er zo denigrerend over Arveladze die toch 100x meer bereikt heeft in z'n carriere dan Derksen?? Derksen begint meer en meer een arrogante hufter te worden die spelers af loopt te kraken die in 1 jaar voetbal meer bereikt hebben dan hij zelf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Je wordt al subtieler qua taalgebruik, maar toch denk ik dat JD wel gelijk heeft.
Zal Shota de meerjarenplanning van AZ interesseren?
Nee, hij speelt hier zolang het leuk is, voor een redelijk maar niet abominabel loon. En dan ziet ie wel weer verder... Tis geen uitgesproken clubspeler...

Derksen mag dat imo niet meer nee, dat eeuwige gezeik op spelers van hem zonder geen enkele onderbouwing alleen op zijn frustratie dat ie mislukt is als speler en niet zulke goals kon maken zoals Shota net deedquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je mag dus alleen wat over een voetballer zeggen als je meer gepresteerd hebt dan de voetballer?
Zullen we al die programma's dan maar sluiten en dit sub forum ook?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |