ik vrees van nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:15 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ben benieuwd! als Rooie Babs maar wat geleerd heeft van haar RTL5 debut =) dat was dus echt helemaal niks..
quote:
Als ik die wedstrijd zie, wordt het een one-man-show van Derksen, maar het zal niet lang duren. Wat interviewtjes naderhand met de trainers en wat spelers en dan is het weer afgelopen. Een half uurtje voorbeschouwing en een kwartiertje nabeschouwen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:42 schreef OnlineGokker het volgende:
Komen er vanavond ook nog gasten die iets van één van de twee clubs te maken heeft of mag Johan alleen een korte analyse geven en dat is alles?
Veel te veel eigenlijk, het is maar een eredivisiewedstrijd. Ik ga iig geen voor- en nabeschouwingen kijken. Barend en Maijer hebben daar een aandeel in, dus al een reden om niet te kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als ik die wedstrijd zie, wordt het een one-man-show van Derksen, maar het zal niet lang duren. Wat interviewtjes naderhand met de trainers en wat spelers en dan is het weer afgelopen. Een half uurtje voorbeschouwing en een kwartiertje nabeschouwen.
Lijkt me wel genoeg ook.
Het interview met Van Gaal vind ik niet slecht hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:05 schreef H.Flick het volgende:
Het is verschrikkelijk... dat interview van BB alleen al
Ik vind de stem van BB al enorm irritant, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het interview met Van Gaal vind ik niet slecht hoor.
Van Gaal drinkt geen bacoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het interview met Van Gaal vind ik niet slecht hoor.
Dan mis je alle details over het drankgebruik van Louis!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:07 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga zo in ieder geval naar Versatel.
Ja intressantquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dan mis je alle details over het drankgebruik van Louis!![]()
Thuis geen BACO's maar Rioja's![]()
Ja, daar zitten we in een voetbalprogramma natuurlijk op te wachten. Dat soort feitjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:09 schreef APK het volgende:
Dan mis je alle details over het drankgebruik van Louis!![]()
Thuis geen BACO's maar Rioja's![]()
Ze insiniuneerde (oid) dat hij een zware drinker was en hij had het niet eens door!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:08 schreef VoreG het volgende:
Van Gaal drinkt geen baco. Topinterview
Van Persie topics haalden ook hoge kijkcijfers in dit subforum.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:11 schreef golfer het volgende:
Ja, daar zitten we in een voetbalprogramma natuurlijk op te wachten. Dat soort feitjes.
Met z'n standaard zinnetjes en z'n quasi-populaire uitspraken, ik word er toch wel een beetje moe van.quote:
zolang er geen reclame door de wedstrijd zelf zit hoor je met nog niet klagenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:22 schreef golfer het volgende:
En dan nu weer even naar de reclame. Het is net zo erg als SMS6.
Maakt niet uit, bij C+ hoorde ik hem toch nooit. Behalve als er gescoord werd. 'mooie goal'..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:29 schreef APK het volgende:
Co-commentaar van Kieft, is dat goed of slecht nieuws
jij had toch een seizoenskaart voor omniworldquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:33 schreef Suijk het volgende:
In ieder geval op tijd terug voor deze wedstrijd. Hup AZ.
Ja, ben ik al geweest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
jij had toch een seizoenskaart voor omniworld
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ben ik al geweest.
Na 15 minuten afgelast...
kunstgras afgekeurdquote:
Gelukkig hoef ik niet helemaal terug naar Veendam.quote:
Dat scheelt ja, het was toch om de hoek?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet helemaal terug naar Veendam.
Ja, maar wel jammer op zich. Het zat goed vol, maar er is niets gebeurd. Er was teveel regen op het kunstgrasveld gevallen de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat scheelt ja, het was toch om de hoek?
jammer zeg. Goed begin dat welquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ben ik al geweest.
Na 15 minuten afgelast...
Vol is relatiefquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar wel jammer op zich. Het zat goed vol, maar er is niets gebeurd. Er was teveel regen op het kunstgrasveld gevallen de afgelopen dagen.
Die statistiekdingen en de layout zijn op Versatel exact hetzelfde, trouwens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:41 schreef MaxPower het volgende:
RTL 5 bevalt me prima zo de eerste minuten. Lekker fris in beeld gebracht, leuke statistiek-dingetjes. Duo-commentaar kan ook leuk zijn als het niet met zo'n vet Amsterdams accent zou zijn.
Wie geeft daar het commentaar etc.?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die statistiekdingen en de layout zijn op Versatel exact hetzelfde, trouwens.
Ik gok op oa Eddy Poelmann en daar word ik nu al moe van...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie geeft daar het commentaar etc.?
Dan zullen ze wel van dezelfde stream gebruik maken!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die statistiekdingen en de layout zijn op Versatel exact hetzelfde, trouwens.
Ik kijk nu op RTL omdat we Versatel maar op 1 TV hebben en die bezet is, maar toen ik net de voorbeschouwing keek was het gewoon dezelfde ploeg als bij Canal+ vorig jaar (Vincent Schildkamp etc.). Minus Kieft dan, want die zit nu bij RTL5.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie geeft daar het commentaar etc.?
jammer is een leuke wedstrijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:49 schreef komrad het volgende:
ik weiger het gewoon te kijken
Agossiequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:49 schreef komrad het volgende:
ik weiger het gewoon te kijken
ik heb het over de domme blabla van barbera.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jammer is een leuke wedstrijd
Hij heeft er eigenlijk wel wat van weg jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Telkens wanneer ik Arveladze zie en dat heb ik nu al jaren, dan denk ik aan Rowan Atkinson.
Hebben meerdere mensen dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |