abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29580189
Nee dit is niet in de VS maar in Turkije.

Dé vakantiebestemming voor sjonnie en anita zonder durf om nieuwe dingen te ontdekken.

Is dit erg of is dit heel erg? Wat is er mis met Nederlanders dat ze naar Turkije gaan om zich in Amsterdam te wanen. Bitterballen, Amsterdam CS, Volendamse huisjes, Nederlanders en last but not least muziek van eigen bodem.

Kijk en huiver hoe het massatoerisme het ene dieptepunt na het andere dieptepunt creëert.

http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=vcbnhBsHEbGcZtHjImlY ff doorspoelen naar minuut 11.
Dit is Nederland op zijn smalst en meest verwerpelijk
pi_29580230
blijf dan lekker in Nederland rare mensen.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_29580299
tsja, van kras kon je dit wel verwachten he
pi_29580302
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:50 schreef Jett het volgende:
blijf dan lekker in Nederland rare mensen.
In dat filmpje kwamen een aantal mensen aan het woord die toch niet helemaal tevreden waren. Er zijn daar in Orangecounty blijkbaar ook Russen en Duitsers. Stel je toch eens voor je gaat op vakantie en komt mensen tegen uit andere landen. Dat moet vreselijk zijn
pi_29580303
Kijk naar Amsterdam nu..
Waar zit je liever??? Je noemt Nederlanders (of eigenlijk de Sjonnies en Anita's) dom, maar ik vind het eigenlijk wel slim..
Mijn vakantie begint zo om 5 uur en ik blijf in Nederland..ik baal..heel hard..
pi_29580307
misselijk makend =(
En die muziek.. ik ga even overgeven.. zo terug
Why don't you remember my name?
Off with his head, man
Off with his head, man
pi_29580316
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_29580339
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:54 schreef Vaakje het volgende:
Kijk naar Amsterdam nu..
Waar zit je liever??? Je noemt Nederlanders (of eigenlijk de Sjonnies en Anita's) dom, maar ik vind het eigenlijk wel slim..
Mijn vakantie begint zo om 5 uur en ik blijf in Nederland..ik baal..heel hard..
Ja boek dan een vakantie naar Turkije en ga daar fijn in de zon zitten
Maar je gaat toch niet bij iets zitten wat helemala hetzelfde is als thuis.. dan zie je ook niets nieuws. daar is toch geen lol aan
Why don't you remember my name?
Off with his head, man
Off with his head, man
pi_29580341
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:54 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

In dat filmpje kwamen een aantal mensen aan het woord die toch niet helemaal tevreden waren. Er zijn daar in Orangecounty blijkbaar ook Russen en Duitsers. Stel je toch eens voor je gaat op vakantie en komt mensen tegen uit andere landen. Dat moet vreselijk zijn
Jazeker, want nu wilde de barman niet heel de avond André Hazes en Frans Bauer draaien.

pi_29580367
Heb het gister ook gezien. Vond het er heel leuk uitzien, knap nagemaakt. Maar die mensen die daar heen gaan joh. OMG.
En dan die trieste muziek de hele tijd. Voor mij zou het een tripje naar de hel zijn.
Ongelofelijk die mensen, dommer dan een stuk stront.
Dus...
pi_29580385
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:56 schreef Radiokopf het volgende:

[..]

Ja boek dan een vakantie naar Turkije en ga daar fijn in de zon zitten
Maar je gaat toch niet bij iets zitten wat helemala hetzelfde is als thuis.. dan zie je ook niets nieuws. daar is toch geen lol aan
Die mensen wìllen helemaal niets nieuws. Die willen gewoon lekker Nederlandstalige liederen kunnen horen, bitterballen en kroketten eten, bier drinken en dat met heerlijke temperaturen in plaats van in de Nederlandse regen en storm zitten.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:58:29 #12
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_29580389
Wel lekker weer daar
pi_29580394
Zullen er mensen op Fok zitten die er eerlijk voor durven uit te komen dat ze hier geweest zijn. Ik heb medelijden met deze mensen
pi_29580401
Haha komen volgens mij alleen maar sjonnies maar lijkt mij toch wel gaaf, haring, kroketten
pi_29580422
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:58 schreef SnowBite het volgende:
Wel lekker weer daar
only the end of things is important
pi_29580443
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:56 schreef Biancavia het volgende:
Jazeker, want nu wilde de barman niet heel de avond André Hazes en Frans Bauer draaien.

Stel je voor dat je een conversatie begint met een Rus of Duitser. Brrr eng
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:01:14 #17
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_29580459
prima juist! laat alle turken hierheen komen, dan verkassen wij met de hele boel daarheen - veel beter klimaat enzo
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:05:31 #18
21636 Feestkabouter
pi_29580533
Hebben ze er ook Choppers?
pi_29580547
Begrijp het niet... ik ga volgende week naar Turkije maar dan wil ik ook echt 2 weken niks Nederlands te eten krijgen, Geen Nederlands muziek horen etc
pi_29580637
Ik heb het gisteren op tv gezien en een paar maand terug al in een reisgids.

Ik vond het erg mooi en zou er ook wel heenwillen. Gratis drank en eten daar! Niet verkeerd. En het was lekker warm en zag er echt goed uit in tegenstelling tot de meeste hotels in die regio.

Waren ook veel lekkere meiden te zien hoor, alleen een beetje vreemd dat ze de hele dag in het hotel bleven en niet de omgeving of iets dergelijks gingen bekijken.

Helaas is het niet goedkoop, duurste hotel wat je kan boeken in die regionen.

Maar gratis drank en eten maakt veel goed
pi_29580731
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:11 schreef harlingen het volgende:
Ik heb het gisteren op tv gezien en een paar maand terug al in een reisgids.

Ik vond het erg mooi en zou er ook wel heenwillen. Gratis drank en eten daar! Niet verkeerd. En het was lekker warm en zag er echt goed uit in tegenstelling tot de meeste hotels in die regio.

Waren ook veel lekkere meiden te zien hoor, alleen een beetje vreemd dat ze de hele dag in het hotel bleven en niet de omgeving of iets dergelijks gingen bekijken.

Helaas is het niet goedkoop, duurste hotel wat je kan boeken in die regionen.

Maar gratis drank en eten maakt veel goed
Begrijp dat dan je gaat op vakantie in het buitenland om tussen Nederlanders te zitten in een Nederlandse omgeving
De essentie van massatoerisme. Het thuisland creëren in het buitenland.
Stel je toch eens voor dat je een gesprek begint met iemand uit een ander land. Dat is toch verschrikkelijk?
pi_29580744
Ach, hoeveel mensen eten in Spanje friet van Piet?
Als mensen daar behoefte aan hebben moeten ze daar lekker heen gaan. Mij lijkt het niets, buitenlands eten en cultuur hoort bij mijn buitenlandvakantie. Iedereen moet maar lekker doen waar ze zin in hebben en blijkbaar is er een markt voor.

Kan me er niet over opwinden.
pi_29580781
Nou Nederlanders zien is nog niet eens het allerergste. Maar de Nederlanders die daar op af komen, die zijn bijna zonder uitzondering VERSCHRIKKELIJK. Wat je gister zag op tv, leek wel de Tokkies op reis. Dat is misschien een beetje overdreven, maar het waren gewoon simpele zielen, waar ik niet mee op vakantie zou willen zijn.
Dus...
pi_29580810
Tof !
Jupiler is goed
pi_29580854
Waarom niet? Sommige gebieden hier zijn ook net Turkije in het klein.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')