In dat filmpje kwamen een aantal mensen aan het woord die toch niet helemaal tevreden waren. Er zijn daar in Orangecounty blijkbaar ook Russen en Duitsers. Stel je toch eens voor je gaat op vakantie en komt mensen tegen uit andere landen. Dat moet vreselijk zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:50 schreef Jett het volgende:
blijf dan lekker in Nederlandrare mensen.
Ja boek dan een vakantie naar Turkije en ga daar fijn in de zon zittenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:54 schreef Vaakje het volgende:
Kijk naar Amsterdam nu..
Waar zit je liever??? Je noemt Nederlanders (of eigenlijk de Sjonnies en Anita's) dom, maar ik vind het eigenlijk wel slim..
Mijn vakantie begint zo om 5 uur en ik blijf in Nederland..ik baal..heel hard..
Jazeker, want nu wilde de barman niet heel de avond André Hazes en Frans Bauer draaien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In dat filmpje kwamen een aantal mensen aan het woord die toch niet helemaal tevreden waren. Er zijn daar in Orangecounty blijkbaar ook Russen en Duitsers. Stel je toch eens voor je gaat op vakantie en komt mensen tegen uit andere landen. Dat moet vreselijk zijn
Die mensen wìllen helemaal niets nieuws. Die willen gewoon lekker Nederlandstalige liederen kunnen horen, bitterballen en kroketten eten, bier drinken en dat met heerlijke temperaturen in plaats van in de Nederlandse regen en storm zitten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:56 schreef Radiokopf het volgende:
[..]
Ja boek dan een vakantie naar Turkije en ga daar fijn in de zon zitten
Maar je gaat toch niet bij iets zitten wat helemala hetzelfde is als thuis.. dan zie je ook niets nieuws. daar is toch geen lol aan![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:58 schreef SnowBite het volgende:
Wel lekker weer daar
Stel je voor dat je een conversatie begint met een Rus of Duitser. Brrr engquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:56 schreef Biancavia het volgende:
Jazeker, want nu wilde de barman niet heel de avond André Hazes en Frans Bauer draaien.
Begrijp dat dan je gaat op vakantie in het buitenland om tussen Nederlanders te zitten in een Nederlandse omgevingquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:11 schreef harlingen het volgende:
Ik heb het gisteren op tv gezien en een paar maand terug al in een reisgids.
Ik vond het erg mooi en zou er ook wel heenwillen. Gratis drank en eten daar! Niet verkeerd. En het was lekker warm en zag er echt goed uit in tegenstelling tot de meeste hotels in die regio.
Waren ook veel lekkere meiden te zien hoor, alleen een beetje vreemd dat ze de hele dag in het hotel bleven en niet de omgeving of iets dergelijks gingen bekijken.
Helaas is het niet goedkoop, duurste hotel wat je kan boeken in die regionen.
Maar gratis drank en eten maakt veel goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |