abonnement Unibet Coolblue
pi_29578831
Aldus.
pi_29578954
Vergeet het hondje, de schilder in kwestie wilde waarschijnlijk alleen maar een beetje patsen met het feit dat hij ook mooie vachtjes kon schilderen. De attributen zijn belangrijk, maar werden niet gebruikt om beeld te houwen. Het is trouwens wel degelijk een Europees landschap waar we naar kijken.

Maar goed, als mevrouw niet naar het hondje wijst, war wijst ze dan naar?
Aldus.
pi_29579055
Even posten bij de buren ....moet natuurlijk wel enig contact blijven houden.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29579184
Ha (verre) buuf! weet jij toevallig wie m'vrouw is?

Vrind Z, ik pieker me werkelijk suf Trek ik m'vrouw's vinger door, dan beland ik toch echt regelrecht op de animalus caninus die daar een beetje duf ligt te wezen. Verder doortrekken leidt ons naar de plaats waar normaliter de krabbel van de krabbelaar staat, maar krabbelaar deze vond kennelijk ook zijn eigen geknoei dermate onder de maat dat ie maar niet ondertekend heeft, of dan toch zo klein dat wij het niet kunnen zien. Dus tenzij m'vrouw aanduidt handttekeningenuitwisser te zijn, wijst zij op de stenen.

Én zij heeft een hamer in haar hand én dat is van belang en toch is ze geen beeldhouwster. Dan zal ze wel speleoloog zijn, ik kan er werkelijk niets anders van maken.
Slaapt winter
en zomer
pi_29579347
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:26 schreef Parabola het volgende:
Ha (verre) buuf! weet jij toevallig wie m'vrouw is?
(...)
Nee geen idee maar dat is niet zo gek...heb al moeite
met de plaatjes "thuis"
Wel ben ik een kei in google-en...maar jullie hint's zijn
altijd zo vaag dat ik niet eens weet wat ik in moet typen.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29579484
Wellicht kunt u zich mijn plaatje van Poot nog herinneren, en zijn grafschrift 'Hier ligt Poot, hij is dood', welnu in zekere zin is er ook zoiets van toepassing op mevrouw. Maar daar schieten jullie niks mee op.

De kust op de achtergrond is de Engelse kust, mevrouw is dus Engelse, en geen speleoloog maar je komt erg dicht in de buurt!
Aldus.
pi_29579626
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:54 schreef Z het volgende:
Wellicht kunt u zich mijn plaatje van Poot nog herinneren, en zijn grafschrift 'Hier ligt Poot, hij is dood', welnu in zekere zin is er ook zoiets van toepassing op mevrouw. Maar daar schieten jullie niks mee op.
ThankZ for nothing
quote:
De kust op de achtergrond is de Engelse kust, mevrouw is dus Engelse, en geen speleoloog maar je komt erg dicht in de buurt!
Tja, andere relevante logen zijn dan geo en archeo, hoewel ik niet zo zie hoe dat een uit nood geboren dagelijkse bezigheid zou zijn die een plaatsing in RJP rechtvaardigt.

Even concentreren op de tijd dan maar: 18e eeuw, aan m'vrouw's muts te zien.
Slaapt winter
en zomer
pi_29579779
You're welcome.

Ze werd aan het einde van de 18e eeuw geboren, leefde dus het grootste deel van haar leven in de 19e eeuw. De juiste 'loog' of heb ik nog niet gehoord. Het is een nogal onwaarschijnlijke 'loog' voor een vrouw, maar dat geldt eigenlijk voor alle sooren 'loog' in die tijd, dus daar schieten jullie niet zoveel mee op.

Laten we het hondje er maar weer bij halen, want in zekere zin, maar dat is wel wat ver gezocht, heeft het hondje wel weer wat met de attributen en de 'wijsrichting' van mevrouw te maken. Maar hoe dat precies zit, dat is aan jullie.
Aldus.
pi_29579998
grmmbl. Ik vind dat op het doelbewust geven van hints waar we niets aan hebben een vebanning naar FOT hoort te staan. Het is hier potdomme geen werkverschaffingsproject.

Enfin, het hondje is natuurlijk een afstammeling van de grote Britse wolf, de lupus brittanica, en mevroi groef naar botjes, hoe heet zo'n loog ook weer?

Juist, paleonto.

En haar achternaam eindigde op -one, want dat ruimt zowel op bone als op stone.

Eitje eigenlijk.
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:36:14 #10
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29580005
De kap om haar nek verraad dat ze aan hondsdolheid leed.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29580336
Nou nog de naam Paleobola! Zo veel 19e eeuwse, vrouwlijke, britse peleontologen zijn er niet geweest.
Aldus.
pi_29580577
Mary Anning
Slaapt winter
en zomer
pi_29580748
She Sells Sea Shells On The Sea Shore.
Aldus.
pi_29585659
Ik heropen meneer:

.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 19:25:02 #15
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29585893
Zegt de witte doktersjas iets over zijn beroep?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:06:36 #16
114152 Bolkonsky
Dronken, dol en dwaas
pi_29586566
Meneer ziet eruit als een enge eugeneticus uit het begin van de vorige eeuw, die met dubieus schedelonderzoek zijn rabiate racistische opvattingen trachtte te verantwoorden.
Beet ik in mijn bier
pi_29586709
Mijnheer is medicus, inderdaad, maar in plaats van enge dingen bracht hij pret en vreugd in het leven van de mensen met al hun plekjes en weetjes en dingen.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:46:31 #18
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29587414
Bij pret en vreugde in de geneeskunde denk ik vooral aan lachgas, maar dat lijkt een doodlopend spoor.

Verstoorde de Tweede Wereldoorlog de carriere van deze man?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29589605
Mischien wijzen het 'hun plekjes' wel op iemand die veel dacht te weten van de seksuele geneugten.
pi_29590865
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 22:16 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Mischien wijzen het 'hun plekjes' wel op iemand die veel dacht te weten van de seksuele geneugten.
pi_29592930
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:04 schreef Gellius het volgende:

[..]
Googlen was toch toegestaan he?

Zo niet:

Ernst Gräfenberg, de naamgever van de beroemde en beruchte g-spot

[ Bericht 7% gewijzigd door LeisureSuitLarry op 13-08-2005 14:11:26 (unspoilerd) ]
pi_29600393
Googlen is toegestaan en het antwoord is juist. Je kan het ontspoileren.
pi_29601902
Deze meneer, uit de tijd dat de G-spot eenvoudig nog niet bestond, was niet geraden:




Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29602612
Is dat niet meneer Aart?
pi_29602980
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:23 schreef beeer het volgende:
Is dat niet meneer Aart?
Meneer Aart?

Dit is niet voor "verstandelijk achtergebleven primaten" hoor!
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29603481
Verstandelijk achtergebleven wat? Wie neemt er nu weer zulke woorden in de mond? Ik eis van u dat u uw excuses maakt.
pi_29631173
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:45 schreef pyl het volgende:
Deze meneer, uit de tijd dat de G-spot eenvoudig nog niet bestond, was niet geraden:

[afbeelding]


Ehm... ik vind ém wel moeilijk, Isaac Beeckman?
pi_29639185
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:15 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ehm... ik vind ém wel moeilijk, Isaac Beeckman?
En je hebt 'm nota bene zelf nog gekend.

(Beeckman is dus per definitie fout.)
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29640335
Ehm.. mijn geheugen laat me wel eens in de steek

Daendels?
pi_29640495
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:54 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ehm.. mijn geheugen laat me wel eens in de steek

Daendels?
Nee, niet Daendels.

Meneer was een domineeszoon die zich tot het katholicisme bekeerde en dat niet onder stoelen of banken stak.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:14:00 #31
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29640884
Meneer lijkt weinig controle te hebben over zijn gelaatsuitdrukking, en dus is de kans groot dat het om een paus gaat.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29641058
neuh, het is wel een Nederlander in de Franse tijd, kunstenaar of politicus denk ik, maar de naam, kan er niet op komen.
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:21:06 #33
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29641102
Een afgetakelde Clemens Brentano misschien?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29641517
Meneer was, zoals Lodewijk Napoleon terecht veronderstelt, een Nederlander (dus geen paus en niet Brentano).

Hij richtte verschillende roomse tijdschriften op, schreef die eigenhandig vol en werd zelfs vanwege de verkondiging van de paapse waarheid in het gevang gezet......... So much voor die befaamde, traditionele vrijheden van meningsuiting en van religie waarvoor het brave Nederland zich op de borst klopt(e).
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29643153
Nou, deze staat al wel heel erg lang open: Joachim George Le Sage ten Broek
quote:
zoon van een rechtzinnig predikant-hoogleraar, kan men beschouwen als de leider van de katholieke emancipatie buiten het parlement gedurende de jaren dat jhr. Leopold van Sasse van Ysselt en mr. Luyben in het parlement de rechten der katholieken voorstonden.
In 1816 publiceerde Le Sage ten Broek, die tot het katholicisme overging, zijn boekje De voortreflijkheid van de leer der Roomsch-Katholijke Kerk, dat antwoord wilde geven op de vraag: hoe het mogelijk is dat een verstandig mens van protestant rooms wordt. De verschijning van het werkje veroorzaakte een complete brochurenoorlog, waaraan ook Bilderdijk op waardige en te waarderen wijze deelnam. Wel trachtte men deze vorm van deelneming der
katholieken aan het openbare leven te overstemmen, maar Le Sage liet zich niet tot zwijgen brengen. Zowel tegen hem misverstaande katholieken als tegen protestanten en regering blijft hij in het offensief, door middel van afzonderlijke publikaties en door het uitgeven van tijdschriften. Om deze laatste activiteit vooral staat hij te boek als de nestor van de katholieke pers. Wel had men reeds eerder van katholieke zijde maand- en weekbladen in het licht gegeven, maar hun levensduur was maar kort geweest. Le Sage slaagt erin met zijn tijdschriften een groter lezerspubliek te blijven boeien. Zijn levenswerk op dit terrein was De Godsdienstvriend, waarin de eerste en wellicht belangrijkste voorbereidende campagne tot emancipatie der Nederlandse katholieken gevoerd werd.

Het tijdschrift bestond van 1818 tot 1869; van de honderdentwee delen heeft Le Sage zelf er achtenvijftig geredigeerd en ten dele volgeschreven. Als zijn wezenlijke tegenstander zag Le Sage niet het orthodox protestantisme, maar de verlichting in haar verschillende vormen en schakeringen, een ‘algemeen humanitair christendom, een christendom zonder dogma's en vaste beginselen’. Hij was er zich overigens van bewust, dat deze ‘verwording’ het noodzakelijke gevolg was van het protestantse beginsel van vrij onderzoek
Lijkt me een nare man.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29643332
Shit! en ik zit maar te zoeken in de Franse tijd
pi_29643376
Enne wie is dit dan?
pi_29644442
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:21 schreef OllieA het volgende:
Nou, deze staat al wel heel erg lang open: Joachim George Le Sage ten Broek
En de complimenten, heer Ollie!
quote:
Lijkt me een nare man.
Ja hè?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29644492
Is dat een Prinsch van Oranje, Konijn?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29644724
Neen, deze is wel van de (hoogste) adellijke rang en ooit prins geweest, maar niet van Oranje (maar ongetwijfeld familie, want ze waren nu eenmaal allemaal familie van elkaar )
pi_29649684
Mensen, wat een langgerekt hoofd heeft m'neer Dat moet welhaast een Pruis zijn.
Slaapt winter
en zomer
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:10:42 #42
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_29649702
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:09 schreef Parabola het volgende:
Mensen, wat een langgerekt hoofd heeft m'neer Dat moet welhaast een Pruis zijn.
M'neer draagt het Gulden Vlies, dus ik denk eerder een Gallier..
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_29652217
Parabola zit geografisch dichterbij dan Lord_Vetinari.
pi_29652371
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

M'neer draagt het Gulden Vlies, dus ik denk eerder een Gallier..
Goed gezien, maar...
m.b.t. de orde van het Gulden Vlies zijn er verschillende takken...
pi_29652521
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:59 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Parabola zit geografisch dichterbij dan Lord_Vetinari.
Natuurlijk, frenologie is een exactere wetenschap dan medaillologie.

Maar ik begrijp dat m'neer Oostenrijker is...
Slaapt winter
en zomer
pi_29652794
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:09 schreef Parabola het volgende:

[..]

Natuurlijk, frenologie is een exactere wetenschap dan medaillologie.

Maar ik begrijp dat m'neer Oostenrijker is...
idd van teen tot (water)hoofd
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:45:48 #47
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_29653525
Is het de heer Metternich?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_29656515
Is het niet gewoon His Imperial Majesty Ferdinand I Karl Leopold Joseph Franz Marchlin Emperor of Austria King of Hungary and Bohemia?

ofwel Keizer Ferdinand I
Slaapt winter
en zomer
pi_29656547
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:35 schreef Parabola het volgende:
Is het niet gewoon His Imperial Majesty Ferdinand I Karl Leopold Joseph Franz Marchlin Emperor of Austria King of Hungary and Bohemia?

ofwel Keizer Ferdinand I


Als dit geen copie/paste is vind ik je heel knap
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:38:45 #50
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29656594
Gewoon de naam van het plaatje bekijken was ook al voldoende.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29656598
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:36 schreef pos het volgende:

[..]



Als dit geen copie/paste is vind ik je heel knap
pos

Als het wel copie/paste is (het is) vind ik het eigenlijk nog best knap al zeg ik het zelf
Slaapt winter
en zomer
pi_29656616
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:38 schreef Sidekick het volgende:
Gewoon de naam van het plaatje bekijken was ook al voldoende.
En tevens ab-so-luut not done in RJP
Slaapt winter
en zomer
pi_29656718
Next!

Aldus.
pi_29656803
hmmmmmz, een schrijverd, om en nabij WW II
Slaapt winter
en zomer
pi_29656901
Hij heeft geschreven, maar is daar op gegeven moment mee gestopt. En WOII heeft hij niet meegemaakt. Dat komt omdat meneer redelijk vroeg is overleden.
Aldus.
pi_29656944
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:35 schreef Parabola het volgende:
Is het niet gewoon His Imperial Majesty Ferdinand I Karl Leopold Joseph Franz Marchlin Emperor of Austria King of Hungary and Bohemia?

ofwel Keizer Ferdinand I
Helemaal goed! hier wat wiki-informatie over hem, toch nog knap dat hij het als keizer zo lang heeft uitgehouden.
Ferdinand Karel Leopold Jozef Frans Marcellinus (19 april 1793 - 29 juni 1875) was van 1835 tot 1848 als Ferdinand I keizer van Oostenrijk en als Ferdinand V koning van Hongarije.

Hij was de zoon van keizer Frans I en Maria Theresia, dochter van Ferdinand I der Beide Siciliën. Ferdinand had als kind al een zwakke gezondheid. Hij leed aan ernstige epileptische aanvallen en ook aan zijn geestelijke gezondheid bestond ernstige twijfel. Dat hij desalniettemin in 1835 zijn vader opvolgde, was te danken aan Metternich die zijn eigen machtspositie sterk zag verbeteren met deze zwakke keizer op de troon. Tussen 1836 en 1848 werd het land feitelijk niet door Ferdinand, maar door een geheime staatsconferentie, waarvan naast Metternich ook Ferdinands broer (de vader van de latere keizer Frans Jozef I), Frans Karel lid was.

Ferdinands zwakke mentale gesteldheid, leverde hem de bijnaam "Ferdinand de Goeiige" op. Toen de revolutie van 1848 zich ook richtte tegen de conservatieve kanselier Metternich (en deze zelfs Oostenrijk tijdelijk moest ontvluchten), werd de positie van zijn marionet Ferdinand onhoudbaar. Ferdinand vluchtte naar Olmütz en deed daar afstand van de troon, ten gunste van zijn neef, de 18-jarige Frans Jozef I.

pi_29656972
Sorry, moet mij even met collega's gaan bemoeien.
Slaapt winter
en zomer
pi_29657302
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:38 schreef Parabola het volgende:

[..]

pos

Als het wel copie/paste is (het is) vind ik het eigenlijk nog best knap al zeg ik het zelf
Ik ook hoor

Alleen, zeg nou zelf, als je Majesty Ferdinand I Karl Leopold Joseph Franz Marchlin Emperor of Austria King of Hungary and Bohemia zo uit je hoofd had geweten, was je nog veeeeel knapper.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29660714
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:39 schreef Parabola het volgende:

[..]

En tevens ab-so-luut not done in RJP
Overigens had ik deze mijnheer al in een niet eens zo heel veel vroegere editie van dit prachtspel geplaatst. Wel enigszins verdrietig dat jullie dat niet onthouden hebben.
pi_29661269
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:46 schreef Gellius het volgende:

[..]

Overigens had ik deze mijnheer al in een niet eens zo heel veel vroegere editie van dit prachtspel geplaatst. Wel enigszins verdrietig dat jullie dat niet onthouden hebben.
Vrind 'ius, je weet toch dat ik alles wat jij plaatst zo snel mogelijk probeer te vergeten?

Goede vakantie gehad btw?
Slaapt winter
en zomer
pi_29676281
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:39 schreef Parabola het volgende:

[.Gewoon de naam van het plaatje bekijken was ook al voldoende.]

En tevens ab-so-luut not done in RJP
Wat ook de reden is dat de meeste mensen die hier een plaatje posten dat eerst op een andere imageserver zetten, Photobucket.com bijvoorbeeld. Niet dat men hier elkaar niet vertrouwd maar meer om geen onnodige verleiding te bieden als men het bericht citeert.

Maar goed.. terug naar het plaatje: De persoon is kwestie is op een gegeven moment gestopt met schrijven. Sprong hij zich daarna met hart en ziel op een andere carrière en is hij daarmee bekend geworden of stapte hij toen juist uit de schijnwerpers?

[ Bericht 1% gewijzigd door Alecks op 16-08-2005 09:37:27 (irritante spelfout) ]
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29682163
Zowel het literaire werk als hetgene wat hij daarna deed heeft bijgedragen aan zijn bekendheid.
Aldus.
pi_29685753
Christiaan Emile Marie Küpper alias Theo van Doesburg
pi_29685845
Chapeau!

Theo.
Aldus.
pi_29685944

En wie is deze SA motormuis?
pi_29686034
Kronprinz Wilhelm von Preußen

Dude....wijzig de link van je plaatje....is niet leuk zo

http://www.dhm.de/lemo/objekte/pict/37069/
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29686257
correct..
maar ik zal dat photobucket idd eens effe onderzoeken
pi_29689555
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29689593
Lijkt me een artistiekeling, jaren 60. Frans?
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29689721
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:47 schreef Alecks het volgende:
Lijkt me een artistiekeling, jaren 60. Frans?
Meneer is een beroemd en gelauwerd schrijver, dichter en schilder, ja, maar als je hem een 'artistiekeling' wil noemen, ga je gang.

Hij leefde inderdaad in de jaren zestig. Ook daarvoor en daarna, trouwens.

Het 'toeval' wil dat meneer in de jaren zestig (!) Frans staatsburger werd.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29689921
Ik zie alleen een kruisje pyl
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29689996
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:59 schreef pos het volgende:
Ik zie alleen een kruisje pyl
Hmmmmmm............ik zie anders gewoon een meneer.

Niettemin: hoe kan ik je helpen? Ieder huisje heeft immers zijn kruisje.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29690073
Hij komt me bekend voor.....maar vind het wel erg moeilijk.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29690074
Het ligt aan photobucket...zie jouw avatar ook niet bv
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:05:34 #75
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29690104
Was meneer Algerijn van oorsprong?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29690140
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:04 schreef pino.in.disguise het volgende:
Hij komt me bekend voor.....maar vind het wel erg moeilijk.
Dat is een goede en compacte omschrijving van de essentie van het spel, pino.in.disguise.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29690163
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:05 schreef Sidekick het volgende:
Was meneer Algerijn van oorsprong?
Nee, maar je zoekt op het juiste continent.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29690196
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:04 schreef pos het volgende:
Het ligt aan photobucket...zie jouw avatar ook niet bv
Oei, da's wél erg vervelend, inderdaad.

Een tijdje terug zag ik mijn avatar ook niet. Biedt dat wellicht enige troost?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:10:48 #79
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_29690247


Breyten Breytenbach?

ik zie trouwens wel plaatje
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_29690346
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:10 schreef BwennieBren het volgende:


Breyten Breytenbach?

ik zie trouwens wel plaatje
Ja dus
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29690347
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:10 schreef BwennieBren het volgende:
Breyten Breytenbach?

ik zie trouwens wel plaatje
En jij ziet dat plaatje heel goed, Bwennie! Breyten Breytenbach it is.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29690387
Wie is dat godverdomme nou weer?
Aldus.
pi_29690477
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:16 schreef Z het volgende:
Wie is dat godverdomme nou weer?
quote:
BREYTENBACH, Breyten (1939-), South African poet, prose writer, and painter, was born in Bonnievale in the Western Cape and studied fine art at the University of Cape Town. He left South Africa for Paris in the early 1960s, and when he married a Vietnamese he was not allowed to return. He co-founded Okhela [Zulu: ignite the flame], a resistance group fighting apartheid in exile. On an illegal trip to South Africa in 1975, he was betrayed, arrested, and sentenced to nine years of imprisonment for high treason. Released in 1982 as a result of massive international intervention, he returned to Paris and lived alternately in Paris and Gorée, Senegal, where he founded and headed a fine art workshop for African artists. His work includes numerous volumes of poetry, novels, and essays, many of which are in Afrikaans, many translated from Afrikaans to English, and many published originally in English. He has won five CNA (Central News Agency) Awards. He recently returned to South Africa to take an appointment in creative writing at the University of Natal.

Breytenbach's writing is best described as an artist's constant search for his own identity. This search has much to do with his biography as an exile, political activist, cosmopolitical 'vagabond' between worlds, 'bastard' bred on different cultures. The search is first and foremost a personal one but provides the reader with a deeply felt and accurately drawn insight into the destructive efforts any inhuman régime exerts on any of its individuals, even if they happen to live in the relative safety of exile. His poetry as well as his prose has always been marked by a combination of Kafkaesque scepticism and a celebration of life; images connect surreal worlds to the harsh and brutal realities of apartheid, magical realism to critical realism. His is not the direct ideological onslaught nor the quick and easy answer, but the delicate scalpel of a neurosurgeon constantly engaged in a search for the mad spots on the brain of the human species.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:21:48 #84
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_29690552
En wie is dit?
makkie toch?

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_29690573
Damn.. Ik heb zelfs een boek van Breytenbach op mijn plank staan. Helaas stond er geen foto van hem op de achterflap...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29690595
A. Van Dis. Die is meer voor de overburen.
Aldus.
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:26:42 #87
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_29690695
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:23 schreef Z het volgende:
A. Van Dis. Die is meer voor de overburen.
Juuste! Was inderdaad wel makkelijk he? Maar ik nam hem omdat hij een aantal werken van Breytenbach heeft vertaald in het Nederlandsch
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_29690719
Ah, dat wist ik weer niet.
Aldus.
pi_29690978
nieuwe????
Vind dit wel leuk.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29691003
Ga je gang, pino. .
pi_29691009
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:34 schreef Gellius het volgende:
Ga je gang, pino. .
Nee.....ik wil zoeken
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29691296
OK, vooruit dan



Dichter met een mooie voornaam! (mijn neefje is er zelfs naar vernoemd)
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29691536
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:35 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Nee.....ik wil zoeken
! Een nieuwe generatie RJP-spelers klopt aan de poort!
pi_29691682
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:54 schreef Gellius het volgende:

[..]

! Een nieuwe generatie RJP-spelers klopt aan de poort!
Wanneer start de cursus 'pretentieuse volzinnen & beledigingen'?
Aldus.
pi_29691760
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:00 schreef Z het volgende:

[..]

Wanneer start de cursus 'pretentieuse volzinnen & beledigingen'?
Hoezo? Vat het op als een compliment.

Nog hints nodig?
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29691877
Doe maar wel, ik zit niet zo heel best in de achttiende eeuwse dichters.
pi_29691901
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:00 schreef Z het volgende:

[..]

Wanneer start de cursus 'pretentieuse volzinnen & beledigingen'?
pretentieus

bijvoeglijk naamwoord
pre·ten·ti·eus

verbogen bn.
pre·ten·ti·eu·ze

vergr. trap
pre·ten·ti·eu·zer

overtr. trap
pre·ten·ti·eust

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29692005
Grmbl.
Aldus.
pi_29692033
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:06 schreef Gellius het volgende:
Doe maar wel, ik zit niet zo heel best in de achttiende eeuwse dichters.
Okee.......hij is ooit gekozen tot Zwols magistraat.

Hmmmm....wordt wel erg makkelijk zo, maar ja.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:15:19 #100
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29692103
Rhijnvis Feith.

Niet te snel te makkelijke hints geven.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29692136
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:15 schreef Sidekick het volgende:
Rhijnvis Feith.

Niet te snel te makkelijke hints geven.
haha.....tsja...keek daarna op google....was het 1e resultaat.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29692196
Verhip. En ik herlees nog wel iedere twee jaar zijn 'Julia'.
pi_29693043
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:00 schreef Z het volgende:
Wanneer start de cursus 'pretentieuse volzinnen & beledigingen'?
Volgens mij zodra U het goed kunt spellen...

(Sorry.. open deur...)
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29693068
He....nieuwe
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29693113
Mag ik?

edit:

Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29693513
..Simonsdochter Hasselaar?
pi_29693980


Zo, nu een meer recente...
pi_29694567
Da's al net zo'n omhooggevallen vorst als Lodewijk Napoleon zelf: Bokassa.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29694711
Helemaal goed
Alleen werd LN meer omhoog geduwd
pi_29703276

En dan nu eens een (in mijn en wellicht Pyl's ogen ) uiterst symphatiek mens
pi_29705311
Paus Huppeldepup de Zoveelste.
pi_29705528
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:38 schreef beeer het volgende:
Paus Huppeldepup de Zoveelste.
beeer wat een onfatsoenlijke post weer!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29705989
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:38 schreef beeer het volgende:
Paus Huppeldepup de Zoveelste.
Ja hoor weer zo'n ome koos opmerking
pi_29706392
Paus Pius IX of X of XI of XII
mij om het even
Ik kan het uitleggen...
pi_29706749
Benedictus 15.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29708677
Voor morgenochtend.....een wat makkelijkere. 's-Morgens is nadenken altijd lastig

If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29711425
Ik stam nog uit het gulden tijdperk, dus laat het raden aan de euromensjes over.
Aldus.
pi_29711754
Daar sluit ik me bij aan.
pi_29712034
gulden... benedictus...
ehm...
:PBenedictus de Spinoza?:)
pi_29712125

Bij gebrek aan inspiratie weer ff een adeltuit
pi_29712642
Dit zou zelfs SportsIllustrated terug naar dit topic kunnen lokken, vermits het een Pruis is.
pi_29713152
Natuurlijk is dit geen Pruis 'ius. Dat trutterige berevelletje om z'n nek. Geen Pruis die dat in zijn hoofd zou halen. Een of ander modieus Zuid-Europeaantje, ik denk in de richting van een voormalig Italiaans stadsstaatshoofdengeslacht.

Wel geinig, al dat nieuwe volk , waar komt dat allemaal vandaan gekropen zo opeens?

edit: Of zo'n nichterig tsarenkontenlikkertje, dat wil ik ook niet helemaal uitsluiten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Parabola op 17-08-2005 10:56:30 ]
Slaapt winter
en zomer
pi_29713720
Het lijkt mij wel evident dat het een Belg is.
pi_29716616
Hm. Frenologisch is het inderdaad nogal een vreemd samenraapsel. Ik denk dat hij thuis een wufte kaftan droeg ofzoiets. Ik hou het op een Oostenrijker.
pi_29716729
Ik hou het op een Zwitser. Maar daarbij moet ik aantekenen dat ik de ballen verstand heb van mannen in uniform.
Aldus.
pi_29716912
Ik ook niet, daarom preludeerde ik al even op de Wederkomst van de Geïllustreerde.
pi_29716968
Z, kun je nog even een berichtje neerzetten? Het staat zo fraai symmetrisch in mn MyAT-list als de laatste post ook van de TS is, en zeker met jouw compacte user-name.

Dank dat doe ik even bij voorbaat, anders verstoor ik de symmetrie natuurlijk weer, maar dat begreep je vast al.
Slaapt winter
en zomer
pi_29717045
Allemaal fout!
tip: zoek het in het kleine
pi_29717330
Geen dank.

zo goed?
Aldus.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:22:20 #131
114152 Bolkonsky
Dronken, dol en dwaas
pi_29717451
Willem IV Alexander, Groothertog van Luxemburg.

Heeft Parabola toch een paar minuten van de symmetrie kunnen genieten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bolkonsky op 17-08-2005 13:46:38 ]
Beet ik in mijn bier
pi_29718011
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:16 schreef Z het volgende:
Geen dank.

zo goed?
Zeer zeker, en voor herhaling vatbaar.
Slaapt winter
en zomer
pi_29718371
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:02 schreef Parabola het volgende:
Z, kun je nog even een berichtje neerzetten? Het staat zo fraai symmetrisch in mn MyAT-list als de laatste post ook van de TS is, en zeker met jouw compacte user-name.
En dat uit de pen van iemand wiens ondertitel niet eens even lang is als zijn user-name . Driewerf bah.
pi_29722883
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:22 schreef Bolkonsky het volgende:
Willem IV Alexander, Groothertog van Luxemburg.
pi_29750718
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29751293
Is dit een artistieke impressie of een slechte foto van een muziekneger?
Aldus.
pi_29751614
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:22 schreef Z het volgende:
Is dit een artistieke impressie of een slechte foto van een muziekneger?
Een slechte foto van een muziekneger, Z.

Het begin mag er weer zijn..........
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29751742
En had deze muziekneger een lichamelijk tekortkoming? Muzieknegers hebben nogal eens een naam met 'blind' of 'one eyed' of 'limb', enz ...
Aldus.
pi_29751862
Nee, een lichamelijke tekortkoming van meneer is mij onbekend.

Maar troost je: hij heeft de laatste 24 jaar van zijn leven in een gekkenhuis doorgebracht. Wat hij precies mankeerde is onbekend (schizofrenie zei men wel); zijn naam is er hoe dan ook niet door getekend.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29758333
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:33 schreef pyl het volgende:

[..]

Een slechte foto van een muziekneger, Z.
Een Jazz muziekneger?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29758895
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:17 schreef pos het volgende:
Een Jazz muziekneger?


En wat voor een!
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29759300
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:41 schreef pyl het volgende:

[..]



En wat voor een!
Ik ga er even over denken.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29759895
Is het..... (drum roll please...)

Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29760638
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:41 schreef pyl het volgende:
En wat voor een!
Eentje die besloot tevens zich met mensenrechten bezig te houden?
pi_29762392
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:24 schreef Alecks het volgende:
Is het..... (drum roll please...)

[afbeelding]
quote:
Buddy Bolden, 1877 - 1931, is generally considered to be the first bandleader to play the improvised music which later became know as Jazz. He was the first "King" of cornet in New Orleans, and is remembered by the musicians of that time period as one of the finest horn players they had ever heard. He is remembered for his loud, clear tone. His band starting playing around 1895, in New Orleans parades and dances, and eventually rose to become one of the most popular bands in the city. In 1907 his health deteriorated and he was committed to a mental institution where he spent the remainder of his life. Trombonist Frankie Dusen took over the Bolden Band and renamed it the Eagle Band and they continued to be very popular in New Orleans until around 1917. Bolden made no recordings, but was immortalized in the Jazz standard "Buddy Bolden's Blues" (I Thought I Heard Buddy Bolden Say) which is based on Bolden's theme song "Funky Butt". Several early Jazz musicians, like Sidney Bechet (as a child musician) and Bunk Johnson, apparently played in Bolden's bands occasionally.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29763720
Even een makkelijke..



Nee... het is niet Frollo...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29764313
Is dat het ordeteken van het Gulden Vlies?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29764675
Bourgondier. .
pi_29765483
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:41 schreef pyl het volgende:
Is dat het ordeteken van het Gulden Vlies?
Klopt helemaal. Deze meneer is namelijk een verre nazaat van de argonauten. Vond hij zelf, althans. Hij had ook lid kunnen zijn van de de orde van de Kouseband, maar hij sloeg dat aanbod af.
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:53 schreef beeer het volgende:
Bourgondier. .
Heb je het nu over mij of over het gezochte personage...

Anyway, je hebt gelijk. De vuurslagketting is een dead giveaway.

[ Bericht 3% gewijzigd door Alecks op 18-08-2005 22:24:06 ]
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29768066
Weet ik veel. Ben je van Bourgondie dan?

Het is vast Jan Zonder Vrees.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:44:25 #151
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29768843
Duidelijk, dit is voor 50% Jan zonder Vrees en voor 50% Margaretha van Beieren
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29768977
Beeer: Vast niet...

Maar wat bourgondiër betreft: ik re-enact er een.

Sidekick:
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29769054
Hmmmmm.........toch nog een lastige hoor.........gokje op Filips de Goede.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:54:27 #154
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29769180
He, waar is die lap tekst gebleven?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29769186
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:54 schreef Sidekick het volgende:
He, waar is die lap tekst gebleven?
Welkom bij de wondige wegeld van cut 'n' paste...

Oops... ik gaf Sidekick al haast de eer, het is duidelijk dat hij het wist... Maar goed, in principe kwam Pyl als eerste met het goede antwoord. Vecht zelf maar uit wie als volgende mag.

http://www.answers.com/topic/philip-the-good
quote:
Philip the Good
Philip III, Duke of Burgundy (Philip the Good or Philippe le Bon) (July 31, 1396 - June 15, 1467) was Duke of Burgundy from 1419 until his death. He was a member of the Valois family (the Royal family of France).

Born in Dijon, he was son of John the Fearless and Margaret of Bavaria. He became duke when his father was assassinated in 1419. Philip accused Charles, the Dauphin of France of planning the murder of his father, which took place during a meeting between the two at Montereau, and in 1420 Philip allied himself with Henry V of England under the Treaty of Troyes. In 1423 the alliance was strengthened by the marriage of his sister Anne to John, Duke of Bedford, regent for Henry VI of England. In 1430 Philip's troops captured Joan of Arc at Compiegne and handed her over to the English, who orchestrated a heresy trial against her. The alliance with England was broken in 1435 when Philip attacked Calais and, under the terms of the Treaty of Arras, recognized Charles VII as king of France. This alliance was broken in 1439, and in 1440 he supported the revolt of the French nobles (an event known as "the Praguerie") and sheltered the Dauphin Louis.

Philip preferred to expand his own territory rather than become directly involved in the Hundred Years' War. He incorporated into Burgundian territory Namur in 1421 (by purchase from John III, Marquis of Namur), Hainault and Holland in 1432 (with the defeat of Countess Jacqueline in the last episode of the Hook and Cod wars), Brabant in 1430, and Luxembourg in 1443.

Philip was considered an extravagant ruler who embodied the qualities of chivalry. He declined membership in the English Order of the Garter in 1422, but created his own order in 1430, the Order of the Golden Fleece, supposedly based on the Knights of the Round Table. He had no fixed capital and set up court in various places, usually Brussels, Bruges, or Lille. He held grand feasts to show off his power to his subjects, and the knights of his Order frequently travelled through his territory participating in tournaments. In 1454 he also planned a crusade against the Ottoman Empire, but this plan never materialized.

He was also a patron of the arts, commissioning many tapestries and other works of art. In 1428 Jan van Eyck travelled to Portugal to paint King John I's daughter Isabella before Philip married her. With help from more experienced Portuguese shipbuilders Philip established a shipyard in Bruges. Roger van der Weyden painted his portrait (illustration, above left) wearing the collar of the Order of the Golden Fleece..

In 1463 Philip returned some of his territory to Louis XI. That year he also created an Estates-General on the French model. Philip died in Bruges in 1467 and was succeeded by his son Charles the Bold.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:55:33 #156
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29769220
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:50 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm.........toch nog een lastige hoor........
Zeker. Tijd voor een tussenplaat.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29769260
edit: dubbel...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29769284
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:55 schreef Sidekick het volgende:
Zeker. Tijd voor een tussenplaat.

hee.. die ken ik!
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29769659
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:54 schreef Alecks het volgende:
Oops... ik gaf Sidekick al haast de eer, het is duidelijk dat hij het wist... Maar goed, in principe kwam Pyl als eerste met het goede antwoord. Vecht zelf maar uit wie als volgende mag.
Hmmmmmmmm........dit is wel verwarring dubbelop. Ik meen toch stellig dat Alecks zijn op het antwoord van Sidekick nog afwezig was toen ik FdG postte........ Enfin, de eer gaat hoe dan ook naar Sidekick.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29769751
Pyl: het zou kunnen: Ik had eerst het antwoord voor Beer gepost. Toen ik zag dat Sidekick inmiddels ook een berichtje had geplaatst en heb ik onmiddelijk het voor hem erbij gezet. Het bericht heeft dus een seconde of 10 zonder gestaan. Daarna heb ik de lap met uitleg erbij ge-edit... Toen zag ik dat hij het antwoord zelf nog niet gegeven had, maar jij wel, waarna ik het in een nieuw berichtje onder het jouwe geplaatst heb...

[ Bericht 3% gewijzigd door Alecks op 19-08-2005 00:21:40 (Verschrikkelijke spelfout!!! :@) ]
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:14:16 #161
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29769769
Dan kom ik maar snel met een nieuwe plaat voordat de eer wordt afgepakt in een Florida-recount-achtige hectiek:

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29769837
Vast een sheriff die op een of andere lullige manier dood ging.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:17:51 #163
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29769874
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:13 schreef Alecks het volgende:

het antwoordt
Dit lijkt mij een zaak voor de RJP-tuchtcommissie.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29769899
Een eerste vraag: is deze meneer bekend geworden om zijn kunsten in de lucht of steeg hij daarboven uit? Verder plaats ik de foto begin jaren 70...
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:17 schreef Sidekick het volgende:
Dit lijkt mij een zaak voor de RJP-tuchtcommissie.
Ik smeek om clementie... het is al laat...

[ Bericht 33% gewijzigd door Alecks op 19-08-2005 00:24:52 ]
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29769996
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:16 schreef beeer het volgende:
Vast een sheriff die op een of andere lullige manier dood ging.
Een luchtmobiele brigadier, als het ware?
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29769998
Andy Green ?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:24:20 #167
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29770038
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:16 schreef beeer het volgende:
Vast een sheriff die op een of andere lullige manier dood ging.
Kijk voordat ge raadt, en neem een voorbeeld aan Alecks.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29770086
Hoe moet ik nou herkennen dat het een luchtbrigadier is? Aan zijn puntige oren soms? .
pi_29770103
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:26 schreef beeer het volgende:
Hoe moet ik nou herkennen dat het een luchtbrigadier is? Aan zijn puntige oren soms? .
De vleugeltjes op z'n LiBoZa ?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:27:22 #170
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29770108
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:22 schreef Treinhomo het volgende:
Andy Green ?
Hmm, ik had de hoop dat de plaat de nacht zou overleven, maar het einde lijkt nabij.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29770116
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:26 schreef beeer het volgende:
Hoe moet ik nou herkennen dat het een luchtbrigadier is? Aan zijn puntige oren soms? .
De 'luchtmobiele brigadier' is een grap... Ik denk niet dat ze bestaan.

De persoon heeft luitenant's bars op zijn kraag en USAF wings op zijn linkerborstzakje.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29770125
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:27 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, ik had de hoop dat de plaat de nacht zou overleven, maar het einde lijkt nabij.
Desalniettemin; niet goed dus ?
pi_29770219
Chuck Yeager.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2005 00:32:37 ]
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:32:43 #174
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29770226
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Desalniettemin; niet goed dus ?
Inderdaad niet goed, waarbij ik verder wijselijk mijn mond houd om de plaat eventueel toch nog de nacht door te slepen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29770242
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:24 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Kijk voordat ge raadt, en neem een voorbeeld aan Alecks.
Wat doen jullie toch allemaal booos tegen beeer, de laatste tijd.
Ik vind je nog wel lief, hoor beeer .
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:34:20 #176
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29770249
Zelfs 10 seconden voodat ik mijn reactie plaats via een tabblad F5'en om te zien of het goede antwoord al is gegeven helpt al niet.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29770252
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:32 schreef Sidekick het volgende:
Inderdaad niet goed, waarbij ik verder wijselijk mijn mond houd om de plaat eventueel toch nog de nacht door te slepen.
Kijk omhoog, Sammy...
pi_29770302
Dank voor uw liefde Ollie. Het helpt me de dag door.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:37:02 #179
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29770312
Maar inderdaad, Charles Elwood "Chuck" Yeager is de goede oplossing. De eerste mens die sneller dan het geluid ging, naast andere hoogtepunten.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29770326
Wel verdraaid, hij kwam me al bekend voor! Mijn eerste indruk was trouwens ene James T. Kirk...

Ik dacht ook dat met Andy Green het goede antwoord gegeven was en ging toen niet meer verder zoeken..
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:38:12 #181
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29770344
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:34 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Kijk omhoog, Sammy...
Inderdaad.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29770362
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:36 schreef beeer het volgende:
Dank voor uw liefde Ollie. Het helpt me de dag door.
beeer.

Groeten van je favoriete dummy...
pi_29770420
Tot het volgende plaatje-te-simpel-voor-woorden, Treinhomo.
pi_29770421
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:37 schreef Sidekick het volgende:
naast andere hoogtepunten.
Dit is RJP, niet R&P.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:43:50 #185
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29770453
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:42 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dit is RJP, niet R&P.
Open maar een topic in KLB.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29770498
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:43 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Open maar een topic in KLB.
Grmbl.
* OllieA prevelt iets over machtsmisbruik en dat ie wel een weblog gaat beginnen. Grmbl, driewerf grmbl.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29770499
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:41 schreef beeer het volgende:
Tot het volgende plaatje-te-simpel-voor-woorden, Treinhomo.
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:39 schreef beeer het volgende:
Kijk, Treinhomo is meer mans dan jullie alle bij elkaar. (...)
pi_29770510
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:42 schreef OllieA het volgende:
Dit is RJP, niet R&P.
Schopje [SEX] ?
pi_29770570
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:47 schreef Treinhomo het volgende:
Schopje [SEX] ?
Dan ben ik benieuwd naar je plaatje voor dit late uur...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29770621
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:51 schreef Alecks het volgende:
Dan ben ik benieuwd naar je plaatje voor dit late uur...
In het verfijnde mechaniek dat RJP(vD) heet, ben ik slechts een nietig, onbeduidend, radertje...


...niet een plaatsertje.
pi_29774035
Aldus.
pi_29774261
Ook goeiemorgen... die ziet er uitgeslapen uit. Een schrijver, begin jaren '80?
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29774388
Goedemorgen. Meneer is nog steeds actief. En ondanks dat meneer boeken schrijft zou ik hem geen schrijver noemen.
Aldus.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:58:33 #194
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29777532
Meneer is zowel een wis-, schei-, als natuurkundige, en heeft wetenschappelijke verhalen geschreven in boekvorm waar ik te dom voor ben om het te begrijpen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29777813
Meneer heeft natuurlijk gewoon gepubliceerd in boekvorm. Meneer is inderdaad wetenschapper, een controversiële nog wel, maar in geen van de vakgebieden die jij noemt.
Aldus.
pi_29778047
Is dit die malloot van een Rupert Sheldrake?
pi_29778283


Geen zanger
Slaapt winter
en zomer
pi_29778323
Het is die malloot inderdaad! Dat wist je natuurlijk omdat ik dat wist. We kunnen dus net zo goed stoppen met dit topic.


of we moeten random plaatjes gaan plaatsen van wie niemand weet wie het is
Aldus.
pi_29778376
Nou, die trui van de Bool weet ik bijvoorbeeld niet.
pi_29778400
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:25 schreef Gellius het volgende:
Nou, die trui van de Bool weet ik bijvoorbeeld niet.
Ik ben Z dan ook niet, maar ik wist Sheldrake dan weer wel. Maar dan weer niet op tijd. Laten we voor de zekerheid het topic nog maar even open houden.

toch?
Slaapt winter
en zomer
pi_29778503
Hij heeft iets angstigs over zich, de trui. In zijn linkeroog (rechts voor ons). Zien jullie het ook? Was meneer een bange poeperd? Hebben we al eens een bange poeperd gehad in deze topic?

En waar zijn de leuke nieuwe frisse jonge usertjes?
pi_29778541
Weet jij wel wie de trui is parabola? Ik krijg nog niks door namelijk.
Aldus.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:31:44 #203
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29778560
Een man met een trui. Pas op, pappabola, zometeen neemt Schatje dit topic mee naar LIF.

Denkend aan een trui, zie een groots sportman.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29778633
Die trui is overigens pas helemaal àf door het geruite kraagje dat er onderuit piept. Ik zou m'neer een snor willen aanraden.
pi_29778827
De geometrische patronen op de trui doen mij denken dat dit een wiskundige is.
Aldus.
pi_29778887
Het is een acteur zo zeker als mijn shirt roze is.
pi_29778947
Gellius: Frisse jonge usertjes in C&H?

Ik denk eerder dat het een natuurkundige is... Dat of een presentator van een autoprogramma.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29779081
Hou jij soms niet van frisse jonge usertjes, Alecks? Die eerst wat onzeker nog, weifelend, maar met een vurige blos op lelieblanke wangen en van jeugdige overmoed en opwinding hevig zwoegende welvingen... enfin. Ik dwaal af.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:02:36 #209
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29779439
Hij doet me een beetje denken aan Tim the toolman Taylor, maar zo diep zou Parabola niet durven zinken met zijn platen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29779480
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:31 schreef Z het volgende:
Weet jij wel wie de trui is parabola? Ik krijg nog niks door namelijk.
Hmm ja, ik wel een globaal idee Z. Laat ik daar een deel van met u delen:

M'neer heeft wel enig lef, is zelfs in zekere zin avontuurlijk te noemen. Beeer's shirt is overduidelijk niet roze en de trui is natuurlijk even valstrik, weshalve m'neer geen sportman is.

M'neer zal ongetwijfeld weleens een autoprogram bekijken om te zien hoe de nieuwste generatie 4WD's er voor staat, en hoewel wetenschappelijk, kunnen wij de '-kundes' gevoeglijk terzijde schuiven.

En hij is zeker geen zanger.
Slaapt winter
en zomer
pi_29779516
Daar moest ik ook onmiddellijk aan denken, maar dat komt door de trui. De trui is de spiegel van de ziel, heb ik wel eens iemand horen beweren. Een wijze uitspraak.
pi_29779543
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:03 schreef Parabola het volgende:

[..]

Hmm ja, ik wel een globaal idee Z. Laat ik daar een deel van met u delen:

M'neer heeft wel enig lef, is zelfs in zekere zin avontuurlijk te noemen. Beeer's shirt is overduidelijk niet roze en de trui is natuurlijk even valstrik, weshalve m'neer geen sportman is.

M'neer zal ongetwijfeld weleens een autoprogram bekijken om te zien hoe de nieuwste generatie 4WD's er voor staat, en hoewel wetenschappelijk, kunnen wij de '-kundes' gevoeglijk terzijde schuiven.

En hij is zeker geen zanger.
Al mijn suggesties worden vanzelfsprekend genegeerd.

.
pi_29779556
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:50 schreef Gellius het volgende:
Hou jij soms niet van frisse jonge usertjes, Alecks? Die eerst wat onzeker nog, weifelend, maar met een vurige blos op lelieblanke wangen en van jeugdige overmoed en opwinding hevig zwoegende welvingen... enfin. Ik dwaal af.
Met deze vorm van afdwalen is weinig mis 'ius. Sterker, het is de jus over de RJP-gaarkeuken-prut
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:02 schreef Sidekick het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan Tim the toolman Taylor, maar zo diep zou Parabola niet durven zinken met zijn platen.
Alleen dat laatste is correct, Friese vriend of was het nou Frisse vrind?
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:06:51 #214
114152 Bolkonsky
Dronken, dol en dwaas
pi_29779583
Meneer ziet eruit alsof hij veel waarde hecht aan de christelijke leer; derhalve gok ik op zo'n onverbeterlijke creationist of ID-er uit de VS.
Beet ik in mijn bier
pi_29779598
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:05 schreef Gellius het volgende:

[..]

Al mijn suggesties worden vanzelfsprekend genegeerd.

.
Eén woord, vijf letters, 'ius
Slaapt winter
en zomer
pi_29779644
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef Bolkonsky het volgende:
Meneer ziet eruit alsof hij veel waarde hecht aan de christelijke leer; derhalve gok ik op zo'n onverbeterlijke creationist of ID-er uit de VS.
u bent warm qua via onderwerp, maar overtuigingstechnisch staat u er vrijwel lijnrecht tegenover, heer dakterrassky
Slaapt winter
en zomer
pi_29779737
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:07 schreef Parabola het volgende:

[..]

Eén woord, vijf letters, 'ius
Klinkt als?
pi_29779765
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:10 schreef Gellius het volgende:

[..]

Klinkt als?
kind'ren zonder ouders.
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:13:50 #219
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29779860
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef Parabola het volgende:

[..]

Alleen dat laatste is correct, Friese vriend of was het nou Frisse vrind?
Alléén hèt láátste? Tsk, alsof ik niet zou weten waar een plaat mij aan doet denken.

Meneer was een loog? Theo, voor vrienden?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29779941
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:13 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Alléén hèt láátste? Tsk, alsof ik niet zou weten waar een plaat mij aan doet denken.
grrretverrr, weer zo iemand die denkt dat ie zelf kan bepalen wat ie vind. Dat doe je maar lekker in POL, hoor je?
quote:
Meneer was een loog? Theo, voor vrienden?
Ja. Neen.
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:24:20 #221
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29780227
Lijnrecht tegenover creationisten. Dan moet het een bioloog zijn. Alweer.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29780327
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:24 schreef Sidekick het volgende:
Lijnrecht tegenover creationisten. Dan moet het een bioloog zijn. Alweer.
De redering is correct, de uitkomst niet. Het 'Alweer' is correcter dan je zou denken.
Slaapt winter
en zomer
pi_29780452
Het is "alwéér", Sidekick.
pi_29780662
M'neer zou naar een hondje moeten wijzen
Slaapt winter
en zomer
pi_29780828
Houdt hij zich bezig met klassiek conditioneren of is hij soms ook bezig met Sheldrake's "morphogenetic fields"?

(Of is meneer blind. Wat zijn kledingkeuze meteen verklaart...)
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29780955
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:43 schreef Alecks het volgende:
Houdt hij zich bezig met klassiek conditioneren of is hij soms ook bezig met Sheldrake's "morphogenetic fields"?


Alleen op oneven dagen dacht ik



kunt u de vraag in een zodanige taal stellen dat een eenvoudig econononoompje bij benadering begrijpt welk antwoord er verlangd wordt? Ik dank u.

edit: m'neer is niet blind
Slaapt winter
en zomer
pi_29781247
Het hondje... Bij biologen en hondjes moet ik meteen aan Pavlov denken, (hmmm..) hoewel dat eerder met psychologie te maken heeft.

Verder dacht ik aan 'his master's voice', wat samen met het 'alweer' een linkje naar Sheldrake legde. Ik dacht aan een leermeester of zo. In de beschrijving van die man op wikipedia werden zijn "morphogenetic fields" aangehaald waarvan ik geen flauw benul heb wat het zijn, behalve dat Sheldrake daarover beweert dat het voorkomen van bepaalde verschijnselen waarschijnlijker wordt als het vaker voorkomt...
(Ik begin te begrijpen waarom andere wetenschappers moeite hebben met zijn redenaties...)

Verder houdt Sheldrake zich ook bezig met evolutie, wat hem dus samen met de gezochte persoon lijnrecht tegenover de creationisten plaatst.

Kortom: werkt hij met Sheldrake samen?

En wat betreft de economie... Ik heb dat ook een tijdje gestudeerd, dus wat dat betreft zouden we elkaar toch een beetje moeten kunnen begrijpen...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29781349
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef Alecks het volgende:
Het hondje... Bij biologen en hondjes moet ik meteen aan Pavlov denken, (hmmm..) hoewel dat eerder met psychologie te maken heeft.
M'neer is geen van beiden. Het hondje verwijst naar een eerder geplaatste plaat.
quote:
Verder dacht ik aan 'his master's voice', wat samen met het 'alweer' een linkje naar Sheldrake legde. Ik dacht aan een leermeester of zo. In de beschrijving van die man op wikipedia werden zijn "morphogenetic fields" aangehaald waarvan ik geen flauw benul heb wat het zijn, behalve dat Sheldrake daarover beweert dat het voorkomen van bepaalde verschijnselen waarschijnlijker wordt als het vaker voorkomt...
(Ik begin te begrijpen waarom andere wetenschappers moeite hebben met zijn redenaties...)

Verder houdt Sheldrake zich ook bezig met evolutie, wat hem dus samen met de gezochte persoon lijnrecht tegenover de creationisten plaatst.

Kortom: werkt hij met Sheldrake samen?
Voorzover ik weet heeft m'neer he-le-maal niets met Sheldrake van doen.

En hij is geen zanger.
Slaapt winter
en zomer
pi_29781487
Ah... meneer is geoloog!

Met een naam die erg lijkt op een zanger?
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:13:42 #230
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29781833
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:31 schreef Gellius het volgende:
Het is "alwéér", Sidekick.
Neen, ik was vrij bot en kortaf.

Maar meneer is dus een peleontoloog.

Geen zanger, het zou kunnen gaan om iemand die doofstom is.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29784550
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:13 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Neen, ik was vrij bot en kortaf.

Maar meneer is dus een pealeontoloog.
Welzeker.
quote:
Geen zanger, het zou kunnen gaan om iemand die doofstom is.
neuh, eerder:
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:04 schreef Alecks het volgende:

Met een naam die erg lijkt op een zanger?
en dan heel erg
Slaapt winter
en zomer
pi_29784717
Hij heet dus geen Michael Bolton.
pi_29784758
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:45 schreef beeer het volgende:
Hij heet dus geen Michael Bolton.
Lieve beeer, eindelijk zeg je eens wat verstandigs

kun je mij uitleggen waarom mijn dochter steeds je naam roept?

[ Bericht 2% gewijzigd door Parabola op 19-08-2005 15:54:53 ]
Slaapt winter
en zomer
pi_29784884
Mijnheer heeft eergisteren het Wilhelmus niet gezongen, althans niet en plein public.
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:57:10 #235
114152 Bolkonsky
Dronken, dol en dwaas
pi_29784968
Jan Smit. . .
Beet ik in mijn bier
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:57:23 #236
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29784978
Het is jammer dat William Smith niet op de beste man lijkt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29785044
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:57 schreef Bolkonsky het volgende:
Jan Smit. . .
welzeker

kort stukje in WIki

edit: ik had em bij de buren ook gevraagd. Die wisten m in 1 keer.
Slaapt winter
en zomer
pi_29786025
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:58 schreef Parabola het volgende:
edit: ik had em bij de buren ook gevraagd. Die wisten m in 1 keer.
Whehe.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29786548
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:58 schreef Parabola het volgende:edit: ik had em bij de buren ook gevraagd. Die wisten m in 1 keer.
Aha, daar is RJP light gebleven... Ik miste het al in C&H.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:25:50 #240
114152 Bolkonsky
Dronken, dol en dwaas
pi_29790271
Beet ik in mijn bier
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:32:06 #241
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29792354
Typisch zo'n dominee die op het slechte pad is geraakt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:35:36 #242
114152 Bolkonsky
Dronken, dol en dwaas
pi_29792448
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:32 schreef Sidekick het volgende:
Typisch zo'n dominee die op het slechte pad is geraakt.
Hoewel de vader van meneer theoloog was, heeft meneer zelf in die richting niks van betekenis gedaan.
Beet ik in mijn bier
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:54:19 #243
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29792982
Nou, dat brengt het aantal mogelijkheden terug tot zo'n .. miljoen mensen!
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:58:12 #244
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_29793097
En Bolonsky is weg?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:21:30 #245
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29795596
Strak in het pak, verzorgd, kort haar, dat moet meer een denker zijn dan een doener. Als zoon van een theoloog komen er op latere leeftijd veel vragen naar boven die door de dogmatiek van religie onbenatwoord zijn gebleven. Meneer is dus een filosoof, levend in het Europa van de late 19e eeuw.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29797167
Meneer heeft volgens mij een stropdas, daarom plaatst ik hem eerder in de 20e eeuw. Ergens tussen 1920 en 1960...

En met een dominee als vader is de kans dat hij in een protestants land woont groter dan ergens anders... Nederland of Duitsland? Omdat Bolkonsky niet inhaakte op het eventueel op het slechte pad raken van de man ben ik dan in die periode eerder geneigd om Nederland te zeggen...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29798513
Ik denk dat dhr.zich eerder in andersoortig verheven kringen bewoog...
...Anton Plesman wellicht?
pi_29798881
Wie?

Als je Albert Plesman bedoelt: hij heeft er wel wat van weg... maar helaas: Wikipedia zegt:
quote:
Albert Plesman (7 september 1889 – 31 december 1953) was een Nederlands luchtvaartpionier en medeoprichter van de KLM.

Hij werd geboren als zoon van een eierhandelaar
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29799987
Even een gokje: ik denk dat het een gereformeerde seriemoordenaar was.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29801135
Niks niet fris en zwoegende welvingen dus.

Ik huil. Nou ja. Ween.
pi_29801563
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:02 schreef Gellius het volgende:
Niks niet fris en zwoegende welvingen dus.

Ik huil. Nou ja. Ween.
Nou, sorry hoor. Ik maak binnenkort wel een fris en welvend kloontje aan. Waarmee ik dan niks raad en zo. En met zwoegende konen en rode borsten vraag om je hulp.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29801606
Nu zit ik hier wenend van aandoening en alles en nu ga jij nog even de verongelijkte juffrouw Laps uithangen Ollie? Ondankbaar zoogdier.
pi_29801902
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:24 schreef Gellius het volgende:
Nu zit ik hier wenend van aandoening en alles en nu ga jij nog even de verongelijkte juffrouw Laps uithangen Ollie? Ondankbaar zoogdier.
Nou, sorry dan maar weer.
En van wat voor aandoening zit je nu weer te wenen? Couperus wannabee...
Overigens is een zoogdier ook een schepsel, dus ondankbaar schepsel volstaat.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29802098
Wat ben je weer dwars. Je zou eens wat meer langs de lijner van geleidelijkheid moet denken, dan zou er een veel zonniger sfeer hangen in dit fijne topic.
pi_29802125
lijner van geleidelijkheid?

En pray, wat zijn dat nou weer?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29802157
Ik bedoel: lijnem, of lijneb, van mijn part lijnej of lijneh, zijn nog te begrijpen, maar lijner...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29802248
Zeikerd. Heeft iemand je wel eens een zeikerd genoemd, Ollie? Ik weet dat je een ban onder je palmares mag rekenen, maar ronduit een zeikerd? Heb ik die primeur?
pi_29802343
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:56 schreef Gellius het volgende:
Zeikerd. Heeft iemand je wel eens een zeikerd genoemd, Ollie? Ik weet dat je een ban onder je palmares mag rekenen, maar ronduit een zeikerd? Heb ik die primeur?
Je hebt em!
Maak ons deelgenoot van de gevoelens die nu ongetwijfeld als vissen in een tropisch aquaruim (ik denk bijvoorbeeld aan de neon-tetra) door je heen schieten. Hoe voelt dat nu, om als eerste mij een zeikerd genoemd te hebben?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29802397
Neutraal hoor. Het zat eraan te komen. Een vervelend klusje, maar minder erg dan het uitscheppen van het doucheputje.

Hè, wat maak je alles toch altijd plat en alledaags Ollie. Net zat ik nog met de blosjes en deiningen in mijn hoofd.
pi_29802415
En nu dit beeld.

.
pi_29802429
"Ja, dat doe je helemaal zelf, Gellius". Ik hoor het je zeggen. Dat is ook weer waar natuurlijk.
pi_29802435
*mopper*
pi_29802488
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 02:04 schreef Gellius het volgende:
Neutraal hoor. Het zat eraan te komen. Een vervelend klusje, maar minder erg dan het uitscheppen van het doucheputje.
Maar het moet gebeuren. Ik heb daar begrip voor.
quote:
Hè, wat maak je alles toch altijd plat en alledaags Ollie. Net zat ik nog met de blosjes en deiningen in mijn hoofd.
Tja, dat is toch ook je eigen verantwoordelijkheid, Gellius. Je had met die blosjes en deiningen ook naar bed kunnen gaan.
En doen wat dan de natuur vraagt.
Maar jij koos voor je pctje en inet. Tja... dan vraag je er ook om.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29802540
Dat zei ik al. Lieve Moeder Gods, er is geen enkele hoop voor degenen die al zeiden wat anderen na hen zeggen.

*gebed*.
pi_29802589
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 02:11 schreef Gellius het volgende:
Dat zei ik al. Lieve Moeder Gods, er is geen enkele hoop voor degenen die al zeiden wat anderen na hen zeggen.

*gebed*.
Ach, niet zo overdrijven hoor.
Denk eens aan de mooie dingen!

Stier van Potter, Straatje van Vermeer...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_29802752
Overigens stel ik voor om die topic stil te leggen totdat Balkonsky zich geroepen voelt om weer eens langs te dwarrelen.

Dat zal ze leren.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:11:02 #267
114152 Bolkonsky
Dronken, dol en dwaas
pi_29806318
Als ik jullie was, zou ik de aandacht eens naar een andere discipline verschuiven.
Maar ik ben jullie niet. .



[ Bericht 5% gewijzigd door Bolkonsky op 20-08-2005 11:16:21 ]
Beet ik in mijn bier
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:28:53 #268
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29806576
Meneer was natuurlijk die beroemde Italiaanse sneeuwschuiver!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sidekick op 20-08-2005 11:34:45 ]
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29807500
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 11:28 schreef Sidekick het volgende:
Meneer was natuurlijk die beroemde Italiaanse sneeuwschuiver!
Ik denk dat ik 'em weet, Alfred Wegener, volgens Wikipedia was zijn vader theoloog, dat 'schuiven'=tectoniek ofzo en die foto die erbij staat lijkt ook wel aardig.

(Trouwens meneer Sidekick, als 47% van de statistieken nutteloos is, is dan 53% wel nuttig? )
pi_29807735
nieuwe:

Het gaat me om de persoon die helemaal rechts staat (dat had een aanwijzing kunnen zijn, ware het niet dat het plaatje zelf dat ook wel duidelijk maakt )
pi_29815616
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:25 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
nieuwe:
[afbeelding]
Het gaat me om de persoon die helemaal rechts staat (dat had een aanwijzing kunnen zijn, ware het niet dat het plaatje zelf dat ook wel duidelijk maakt )
Deze' jongeman' was in zijn tijd (voor 'zijn mensen' )een ware held, wat dan ook flink werd uitgebuit, later veranderde dit compleet.
pi_29832382
Vooruit, een paar flinke tips, meneer kreeg het ridderkruis uitgereikt, een flinke onderscheiding voor 'heldenmoed' . Zou deze jongeman het mannenkoor karrenspoor geinspireerd hebben met hun grootste hit?
pi_29835963
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 09:30 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Vooruit, een paar flinke tips, meneer kreeg het ridderkruis uitgereikt, een flinke onderscheiding voor 'heldenmoed' . Zou deze jongeman het mannenkoor karrenspoor geinspireerd hebben met hun grootste hit?
Meneer SS-Sturmmann
Gerardus Leonardus Mooyman
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_29836146
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:50 schreef pino.in.disguise het volgende:
Meneer SS-Sturmmann
Gerardus Leonardus Mooyman
Ja helemaal goed!!

hier een stukje over m'neer:
quote:
Het was 30 januari 1943 toen de nog maar negentien jaar oude SS-Sturmmann Gerardus Mooyman tot schutter van een pantserafweer kanon (Frans model 7.5 cm Pak 97/38) in de 14.(PAK)/SS-Freiwilligen Legion Nederland (Vrijwilligerslegioen Nederland) werd gemaakt. De talloze Sovjet-Russische aanvallen nabij Mga (vlakbij het Ladoga meer bij Leningrad) hadden de bemanningen van de pantserafweer behoorlijk uitgedund. Mooyman greep de overplaatsing naar het geschut met beide handen aan en toonde zich een bekwaam schutter. Zijn kanon wist onder zwaar vijandelijk vuur enkele Sovjet-Russische tanks uit te schakelen. De volgende nacht ontdekten de Nederlanders dat het Rode Leger een pantserafweer kanon nabij de Nederlandse stellingen probeerde in te graven. Teneinde deze dreigende situatie te beëindigen sloop Mooyman naar het Sovjet geschut en blies het eigenhandig met een springlading op.
De volgende ochtend werden de Nederlanders en nabijgelegen Noren (Freiwilligen Legion 'Norwegen') weer geconfronteerd met talloze Sovjet-Russische aanvallen met tanks en infanterie. Aan het einde van de dag kon Mooymann trots toezien hoe de tweeëntwinstigste overwinningsring op de loop van zijn geschut werd geschilderd. De jonge SS-Sturmmann had op één dag dertien vijandelijke tanks vernietigd.


Toen de mannen werden afgelost werd Mooyman naar voren geroepen en op de hoogte gebracht van de beloning. Hij was voorgedragen voor het Ridderkruis (zeer hoge Duitse onderscheiding, die doorgaans werd uitgereikt voor een bijzonder dappere daad nadat men het IJzeren kruis der tweede en het IJzeren kruis der eerste klasse reeds had behaald). Op 20 februari 1943 zou de prestigieuze onderscheiding aan hem worden uitgereikt.
Op de onderscheiding was weinig af te dingen, Mooyman had een buitengewone prestatie geleverd onder zwaar vijandelijk vuur. Toch kwam het de propaganda diensten van de Duitsers wel erg goed uit. Himmler had al eens gezegd: de eerste Europese vrijwilliger die het Ridderkruis ontvangt moet een Nederlander zijn. Het aantal Nederlandse aanmeldingen was in vergelijking met de rest van Europa het hoogst. Himmler meende daarom de Nederlanders te moeten belonen door hen het eerste Ridderkruis te gunnen. In de Nederlandse collaborerende pers werd 'Der Panzerjäger', zoals Mooymans bijnaam inmiddels luidde, vergeleken met belangrijke historische figuren als Piet Heyn en Michiel de Ruyter. Dit alles om de Nederlandse Waffen-SS een hart onder de riem te steken en er voor te zorgen dat het aantal vrijwilligers verder toenam. De jonge Ridderkruisdrager werd verder gebruikt in een soort propagandatour om de Nederlanders te enthousiasmeren. Alles werd aangewend om de SS cultus in Nederland op te bouwen.
Na Mooyman zouden nog twee Nederlanders het Ridderkruis ontvangen: Derk Elsko Bruins, en Caspar Sporck.

Na de oorlog werd ook Gerardus Mooyman gearresteerd. Mooyman had gestreden voor de vijand en was lid geweest van de NSB en de SS. Hij werd in voorlopige hechtenis genomen en geïnterneerd in Scheveningen. Zijn verblijf duurde echter niet lang, in 1947 nam hij tijdens een transport naar Delft de benen. Hierna leidde Ritterkreuzträger Mooyman enige tijd een rondzwervend bestaan in diverse steden in Duitsland. Hij slaagde er echter niet om te ontkomen aan een proces. Toen hij zich in augustus 1947 om onduidelijke redenen (mogelijk honger) weer op Nederlandse bodem begaf, werd hij onmiddellijk gesignaleerd en opnieuw in hechtenis genomen. Op 16 oktober 1947 werd Mooyman veroordeeld tot een gevangenisstraf van zes jaren. Deze straf moest hij uitdienen in het beruchte kamp voor jeugdige delinquenten in Marum (Groningen).

In september 1949 kwam hij alweer vrij. De opinie was veranderd en de straffen werden verminderd (m.u.v. die van de politieke delinquenten). Net als vele anderen profiteerde ook Mooyman hiervan. Hij vestigde zich in Hoogkerk (Groningen) waar hij als zelfstandig huisschilder en behanger door het leven ging. In 1967 betuigde Mooyman in de Revu spijt en verklaarde 'ik heb een denkfout gemaakt'. Op 21 juni 1987 kwam Gerardus Mooyman ten gevolge van een auto ongeluk nabij Anloo om het leven.

Bronnen: (zie literatuur voor volledige titels) Pierik, Van Leningrad tot Berlijn; In 't Veld, de SS en Nederland; Hausser, Waffen-SS im Einsatz; Steiner, Die Freiwilligen; Armando, De SS'ers; Verrips, Mannen die niet deugden De Jong, Het Koninkrijk der Nederlanden in de Tweede Wereldoorlog; Krätschmer, Ritterkreuzträger
bron:http://www.waffen-ss.nl/mooyman.php

  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:24:14 #275
114152 Bolkonsky
Dronken, dol en dwaas
pi_29889132
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:13 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Ik denk dat ik 'em weet, Alfred Wegener, volgens Wikipedia was zijn vader theoloog, dat 'schuiven'=tectoniek ofzo en die foto die erbij staat lijkt ook wel aardig.

(Trouwens meneer Sidekick, als 47% van de statistieken nutteloos is, is dan 53% wel nuttig? )
Excuses voor de late reactie, maar er waren grote problemen met m'n computer. . .
Het was inderdaad Alfred Wegener; hij kwam als eerste met de theorie van continentverschuiving.
Beet ik in mijn bier
pi_29889821
ok welkom terug!
pi_29913547
Aldus.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 10:59:07 #278
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_29913684
Edward John Smith, kapitein vd Titanic?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_29913806
Een baard maakt nog geen kapitein. Meneer hield zich met heel andere dingen bezig dan varen.
Aldus.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 11:18:28 #280
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_29914212
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:03 schreef Z het volgende:
Een baard maakt nog geen kapitein. Meneer hield zich met heel andere dingen bezig dan varen.
Twas ook maar een eerste gok

Enfin, Amerikaan, uitvinder?
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_29921147
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:03 schreef Z het volgende:
Een baard maakt nog geen kapitein. Meneer hield zich met heel andere dingen bezig dan varen.
nee, dan vroeger:
Al die willen te kaap'ren vaaren
Moeten mannen met baarden zijn


Dat waren tijden. Heden ten dage zijn baarden toch hoofdzakelijk religieuze fundi's. Zo niet m'neer. M'neer's baard is verzorgd, om niet te zeggen gecoiffeerd. En dat ziet men niet vaak. Nuniet, maar toen ook al niet. Derhalve rees m'neer ontdekking en was hij een van de eerste leden van de National Geographic Society.
Slaapt winter
en zomer
pi_29923978
Hmmm........meneer ziet er zo benepen uit......... vast een dominee; of wacht: stichter van een godsdienstige sekte!

In Amerika natuurlijk.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29924046
Jan Piet Joris en Corneel, zij hebben baarden, zij hebben baarden,
Jan Piet Joris en Corneel, zij hebben baarden in kun keel...
(Met dank aan Niet Schieten.)

Pyl: Parabola had geloof ik al een tipje gegeven...

Ik neem aan dat je bedoelde dat de meneer aanwezig was bij de eerste bijeenkomst in de Cosmos Club?
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:29:03 #284
18772 pos
@@sweet@@
pi_29924093
middag
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29924189
Het is een Amerikaan! Een bescheiden Amerikaan, wellicht te bescheiden.
Aldus.
pi_29924199
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:27 schreef Alecks het volgende:Pyl: Parabola had geloof ik al een tipje gegeven...
Ik heb grote achting voor Parabola, maar bij een plaatje van Z zie ik geen reden om aan Parabola's 'tipjes' ook maar de minste waarde te hechten.......

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_29924253
Was het wellicht William Morris Davis?

Overigens hadden de meeste society leden wel redelijk gecoifferde baalden, lijkt het. Alleen die eerste president, G.G. Hubbard, had nogal een ragebol aan zijn kin hangen...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29924272
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:29 schreef pos het volgende:
middag
Dag bovenstebeste buurvrouw!

Was het de macht der gewoonte die u hier bracht?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:34:18 #289
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29924304
Een bescheiden Amerikaan...

Is het een fictief persoon?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:35:52 #290
18772 pos
@@sweet@@
pi_29924358
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:33 schreef pyl het volgende:

[..]

Dag bovenstebeste buurvrouw!

Was het de macht der gewoonte die u hier bracht?
Nee meer een kleine vergissing
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29924371
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:31 schreef pyl het volgende:Ik heb grote achting voor Parabola, maar bij een plaatje van Z zie ik geen reden om aan Parabola's 'tipjes' ook maar de minste waarde te hechten.......

Aha... ik werd dus even met een rode haring het bos in gestuurd... En ik ben nu toch al een tijdje bezig om de eerste 33 'founding members' van de NGS uit te zoeken... Wat trouwens een hele klus is, verzeker ik u.

Maar goed, ik dacht even dat meneer parabola 'inside information' had en even als plaatsvervangend quizmaster optrad.
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:34 schreef Sidekick het volgende:
Een bescheiden Amerikaan...

Is het een fictief persoon?
Ik laat mijn cynicisme meestal in pol of nieuws achter... er is hier voornamelijk beschaafd gezelschap.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29924443
Nee, meneer is wetenschapper. Als menigeen wetenschapper iets ontdekt dacht te hebben, bleek deze meneer het al bedacht te hebben. Maar hij was enorm bescheiden en hing z'n ontdekkingen nooit aan de grote klok.
Aldus.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:44:09 #293
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_29926797
Elisha Gray, Amerikaan die tegelijkertijd de telefoon uitvond als Bell, maar te laat een patent aanvroeg? Ondanks een werkend prototype in tegenstelling tot Bell, waarvan het concept in zijn patent niet eens bleek te werken
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_29927693
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:35 schreef pos het volgende:
Nee meer een kleine vergissing
Wat een dummy...
pi_29931431
Josiah Willard Gibbs

met hulp van Google
Ik kan het uitleggen...
pi_29938996
Tis zo stil hier, dus ik doe maar even een nieuwe:

Deze mijnheer was hoogleraar klassieke taal- en letterkunde, maar wordt soms als de geestelijke culminatie van de Duitse 'sonderweg' voorgesteld. In ieder geval is hij nog steeds actueel als zijnde het grote voorbeeld voor postmodernisten en cultuurrelativisten.

en oh ja, m'neer bewaarde zijn uitwerpselen en pakte ze netjes in en deed er nog veel meer creatieve dingen mee.

[ Bericht 2% gewijzigd door LodewijkNapoleon op 24-08-2005 23:12:57 (tikvoudjes) ]
pi_29941212
Too much info!

Volgens mij is het een heel jonge Nietzsche.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29941506
ja goed!

Ja, het was een beetje overcompensatie omdat die foto niet zo goed fduidelijk was, wat deed het hem, zeker niet het poep stukje he?
pi_29941955
Nee, daar heb ik inderdaad als eerste naar gezocht omdat het me het meest unieke kenmerk leek. Ik kon er echter echter niets duidelijks mee vinden, alleen maar latere kunstenaars.

Uiteindelijk heb hetzelfde plaatje via het oersimpele "grote voorbeeld" "postmodernen (1e hit) gevolgd door een imagesearch op Nietsche gevonden. Maar het is zeker niet het meest bekende plaatje van hem.


Maar goed.. even zoeken naar een mooi plaatje..
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29942220
Voor de verandering maar eens een duo:

Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_29943935
Echtpaar Rosenberg beschuldigd van atoomspionage tijdens McArthy periode... en ge-executeerd...
Ik kan het uitleggen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')