Jij ook al?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Déjè vu!
Geen baan , Geen eigen Ondernemening = gelijk aan wij doen extreem moeilijk etc.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:50 schreef rickyB het volgende:
Volgens mij krijg je met een goed plan van aanpak t.a.v. een legaal bedrijf, gewoon een lening bij een bank. Of zie ik dat verkeerd?
Precies , banken zijn zo vast geroest in bepaalde formats dat ik er toch niet tussen ben te krijgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:05 schreef Rio het volgende:
Vaag verhaal. Bank wil geen vaag verhaal en dus krijg je geen geld.
Ieder weldenkend mens leent je geen 12.000 euro voor een vaag verhaal of een garantie die bestaat uit 'digitale goederen'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:08 schreef placebotje het volgende:
[..]
Precies , banken zijn zo vast geroest in bepaalde formats dat ik er toch niet tussen ben te krijgen
vandaar dat ik beter een particulier of weet ik veel wat kan zoeken ^^ - ga ff boodschappen doen!
Mijn websites zijn ook wel meer waar dan 12.000 euro, maar ik inderdaad vermoed niet dat een bank hier mee akkoord zal gaan. Geen enkele, en dat hoef ik niet eens te gaan vragen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:09 schreef Libris het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens leent je geen 12.000 euro voor een vaag verhaal of een garantie die bestaat uit 'digitale goederen'.
Zou een bank wel een postzegel verzameling als onderpand durven te nemen (even als voorbeeld)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:27 schreef DaDemoMan het volgende:
Is een vaag verhaal werkt zelf bij een bekende banken firma en met zulke verhalen krijg je niets. Huizen en tastbare bezittingen zijn goede onderpanden. Niet digitale dingen of geldbronnen van weet ik veel hoeveel.
Wat zijn je digitale goederen dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:47 schreef placebotje het volgende:
[..]
Zou een bank wel een postzegel verzameling als onderpand durven te nemen (even als voorbeeld)
waarom geen digitale goederen die wel een vaste marktwaarde hebben?
Ok, heel veel succes.. Ben al weg...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:53 schreef placebotje het volgende:
Wel eens van MMORPG gehoord ofzo? , tjonge jonge meneer de topic vervuiler
Verkoop dan een zooi van je charactersquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:53 schreef placebotje het volgende:
Wheheehquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:10 schreef BettyWeter het volgende:
Je gaat toch niet menen dat de 'concurrent' een andere gamer ondernemer in een MMORPG is die je virtueel in de weg zit en die je 'uit wil kopen' hè?![]()
Als dat wel zo is: er zijn vast een hoop hulpverlenende instanties waarbij je terecht kan, alleen helpen die je niet met geld
Damn.. het was volgens mij een gewone vraag hoor.. knuppel...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:53 schreef placebotje het volgende:
Hij zei iig meneer tegen mequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Damn.. het was volgens mij een gewone vraag hoor.. knuppel...
Lose de armband en zelfs ik krijg warme gevoelens bij die prentquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:34 schreef Drugshond het volgende:
Ach ja.. een digitale junkie.... reddeloos en kansloos verloren.![]()
Verliefd worden op een digitaal karakter![]()
[afbeelding]
Zijn er geen cheatcodes..... "god patch / nude patch of zoiets"
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Lose de armband en zelfs ik krijg warme gevoelens bij die prent
Zie je het al voor je:
-Hallo meneer de bankmeneer, ik wil graag 12.000 euro om een lvl 60 dwarf paladin uit te kopen.
-???
-Ja, die dwarf met zijn arcanite reaper staat boven me in de PVP honor rankings en dat kan natuurlijk niet. Dus als u mij even 12.000 euro geeft, dan own ik hem!!!
-???
-Ja, maar ik heb maar liefst een lvl 43 night elf rogue en een lvl 54 gnome warlock als onderpand, alsmede 6 mule accounts op diablo 2 met 6 windshriker bows en 12 staff of infernal lightning. dat mag u als onderpand hebben..
-???
-Kom op nu, ik moet zo nog een raid naar Molten Core opzetten, dus als u even over de brug komt met die doekoes, dan geef ik u mijn account inlog gegevens.
-Netuurlijk meneer, prettige dag verder...
Wehehe, ik snap er geen fluit van, maar ik kan me voorstellen dat je de bankemployee een erg leuke dag bezorgd als je daarmee aankomt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Lose de armband en zelfs ik krijg warme gevoelens bij die prent
Zie je het al voor je:
-Hallo meneer de bankmeneer, ik wil graag 12.000 euro om een lvl 60 dwarf paladin uit te kopen.
-???
-Ja, die dwarf met zijn arcanite reaper staat boven me in de PVP honor rankings en dat kan natuurlijk niet. Dus als u mij even 12.000 euro geeft, dan own ik hem!!!
-???
-Ja, maar ik heb maar liefst een lvl 43 night elf rogue en een lvl 54 gnome warlock als onderpand, alsmede 6 mule accounts op diablo 2 met 6 windshriker bows en 12 staff of infernal lightning. dat mag u als onderpand hebben..
-???
-Kom op nu, ik moet zo nog een raid naar Molten Core opzetten, dus als u even over de brug komt met die doekoes, dan geef ik u mijn account inlog gegevens.
-Netuurlijk meneer, prettige dag verder...
Weet je wat jij moet doen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:45 schreef placebotje het volgende:
Morgen _Rally_
hmmm hoe overleg je een onderpand aan een bank dan? (die willen toch alleen iets als een huis etc,?) het picare van mijn onderpand is dat het digitaal is (mega extreem lang verhaal)
ik heb ongeveer 100.000 E in digitale goederen minimaal en wil een concurent eruit kopen , ik mis daar nog ongeveer 12.000 E voor snappie ... Dus als ik naar de bank ga lacht dat mens me volgen mij uit , (en terecht)
het nadeel ook voor mij is dat ik pas geleden al 15.000 Euro op een geblokkeerde spaar rekening heb gestort voor een credit card ^^ (lastig een cc te bemachtigen zonder een vast inkomen) ohw en ik kan niet me crediet van me credit card gebruiken omdat ik daar maar een limiet van 5.000 E op heb en daar ook niet wil voor gebruiken
De Stadsbank van Lening misschien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:51 schreef placebotje het volgende:
accepteer een bank een postzegel verzameling als onderpand? (gewoon ff een vraagje)
Lijkt me dat een bank dat wel als onderpand accepteerd...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:08 schreef placebotje het volgende:
Ben zelf wel 24 Jaar , geen bkr , en heb een aantoonbaar gereserveerde geldbron van 40.000 $ , maar dat komt niet eerder vrij dan maart 2006.
Ja; maar postzegels zijn lang niet zoveel meer waard als vroeger.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:51 schreef placebotje het volgende:
accepteer een bank een postzegel verzameling als onderpand? (gewoon ff een vraagje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |