Jij ook al?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Déjè vu!
Geen baan , Geen eigen Ondernemening = gelijk aan wij doen extreem moeilijk etc.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:50 schreef rickyB het volgende:
Volgens mij krijg je met een goed plan van aanpak t.a.v. een legaal bedrijf, gewoon een lening bij een bank. Of zie ik dat verkeerd?
Precies , banken zijn zo vast geroest in bepaalde formats dat ik er toch niet tussen ben te krijgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:05 schreef Rio het volgende:
Vaag verhaal. Bank wil geen vaag verhaal en dus krijg je geen geld.
Ieder weldenkend mens leent je geen 12.000 euro voor een vaag verhaal of een garantie die bestaat uit 'digitale goederen'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:08 schreef placebotje het volgende:
[..]
Precies , banken zijn zo vast geroest in bepaalde formats dat ik er toch niet tussen ben te krijgen
vandaar dat ik beter een particulier of weet ik veel wat kan zoeken ^^ - ga ff boodschappen doen!
Mijn websites zijn ook wel meer waar dan 12.000 euro, maar ik inderdaad vermoed niet dat een bank hier mee akkoord zal gaan. Geen enkele, en dat hoef ik niet eens te gaan vragen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:09 schreef Libris het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens leent je geen 12.000 euro voor een vaag verhaal of een garantie die bestaat uit 'digitale goederen'.
Zou een bank wel een postzegel verzameling als onderpand durven te nemen (even als voorbeeld)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:27 schreef DaDemoMan het volgende:
Is een vaag verhaal werkt zelf bij een bekende banken firma en met zulke verhalen krijg je niets. Huizen en tastbare bezittingen zijn goede onderpanden. Niet digitale dingen of geldbronnen van weet ik veel hoeveel.
Wat zijn je digitale goederen dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:47 schreef placebotje het volgende:
[..]
Zou een bank wel een postzegel verzameling als onderpand durven te nemen (even als voorbeeld)
waarom geen digitale goederen die wel een vaste marktwaarde hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |