En jij gaat op je vakantie een filosofische discussie aan met een lokale geitenneuker op Kreta?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:48 schreef spooky1234 het volgende:
-gaap-
Nee, maar je hoeft nou ook weer niet met je uitgezakte bierbuik in een hempie om bier, bitterballen en Frans Bauer te roepen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En jij gaat op je vakantie een filosofische discussie aan met een lokale geitenneuker op Kreta?
Wat is er mis met bier, bitterballen en Frans Bauer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft nou ook weer niet met je uitgezakte bierbuik in een hempie om bier, bitterballen en Frans Bauer te roepen.![]()
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:19 schreef HarigeKerel het volgende:
De nep zwerver met dat winkelwagentje was wel een leuke vinding toch?![]()
![]()
![]()
Jij hebt duidelijk niet de netwerkaflevering gezien waar ik het over heb..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:12 schreef cultheld het volgende:
Wat is er mis met bier, bitterballen en Frans Bauer?
Ja prima dat die mensen zo'n vakantie leuk vinden. Maar ik heb er echt geen beeld bij. Het past gewoon niet bij mij en ik kan me niet voorstellen dat je dat leuk vind.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:22 schreef Xharlotte het volgende:
Ach, ieder z'n meug toch? En die link 'Frans Bauer, bier en bitterballen' met 'dik, dom en WAO', waar haal je die vandaan? (Zei iemand niet: Men heeft exact zoveel zelfingenomenheid als het hem aan verstand ontbreekt?)
Ik denk dat je een verbitterd mens bent, dat met de neus omhoog loopt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:24 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet de netwerkaflevering gezien waar ik het over heb..
kijk eens naar mijn openingspost en klik op de link.. zie the show en kom dan nog eens vertellen dat je niet snapt wat er kansloos is aan die mensen..
Dat is dus armoede. Wanneer je jezelf niet in andere mensen kunt verplaatsen, die anders leven dan jij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja prima dat die mensen zo'n vakantie leuk vinden. Maar ik heb er echt geen beeld bij. Het past gewoon niet bij mij en ik kan me niet voorstellen dat je dat leuk vind.
ik moet je helaas deels gelijk geven.. maar heb je het nou gezien of niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:26 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat je een verbitterd mens bent, dat met de neus omhoog loopt.
Ik ga nu kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:29 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
ik moet je helaas deels gelijk geven.. maar heb je het nou gezien of niet?
Je typt "niveau" niet eens op de juiste manier, dus jij hebt helemaal geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:21 schreef Bonobo11 het volgende:
Geloof me 80 % van nederland is tokkienivo hoor, ze zijn gelukkig nog te dom om op internetfora te komen , alhoewel ONZ de eerste binnen heeft
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je typt "niveau" niet eens op de juiste manier, dus jij hebt helemaal geen recht van spreken.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je typt "niveau" niet eens op de juiste manier, dus jij hebt helemaal geen recht van spreken.
't Weer? Zó raar vind ik dat niet hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:26 schreef boyv het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk
Overigens snap ik ook niet waarom mensen op vakantie gaan naar Turkije om daar weer in 'Nederland' te belanden... Dat vindt ik nou ronduit triest, dan kun je net zo goed naar de camping of het hotel gaan dat het dichtst bij of in Amsterdam ligt.
Heaumeauquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Nederland, ja zelfs in Nederland, is het ook weleens mooi weer. Ik vind zulk soort mensen echt walgelijk om op vakantie tegen te komen, alsof je rechtstreeks in de dumphoek van het Nederlandse tuig terecht bent gekomen, echte wannabe/ramp -toeristen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
't Weer? Zó raar vind ik dat niet hoor.
Dit vindt ik tevens ook opgaan voor die wannabe-feestbeesten die naar Oostenrijk, Frankrijk of Italië gaan om te 'skiën' en vervolgens bijna alleen maar in de Apres Ski-hut zitten en ondertussen de boel daar flink terroriseren met hun dronken hoofd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:36 schreef boyv het volgende:
[..]
In Nederland, ja zelfs in Nederland, is het ook weleens mooi weer. Ik vind zulk soort mensen echt walgelijk om op vakantie tegen te komen, alsof je rechtstreeks in de dumphoek van het Nederlandse tuig terecht bent gekomen, echte wannabe/ramp -toeristen.
Maar goed, ieder z'n ding
't Lijkt me wel lachen en gezellig volk eigenlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:36 schreef boyv het volgende:
[..]
In Nederland, ja zelfs in Nederland, is het ook weleens mooi weer. Ik vind zulk soort mensen echt walgelijk om op vakantie tegen te komen, alsof je rechtstreeks in de dumphoek van het Nederlandse tuig terecht bent gekomen, echte wannabe/ramp -toeristen.
Maar goed, ieder z'n ding
tja tis maar wat je een voordeel vindt ;-)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:46 schreef boyv het volgende:
Voordeel voor de Russen is dan ook weer dat ze in dat stukje 'Nederland' gelijk onze tokkie-cultuur leren kennen.
good pointquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:51 schreef teknomist het volgende:
Echt identiek aan thuis is het natuurlijk niet. Het gemiddelde tokkie-gezin woont namelijk niet in de grachtengordel. Kijk, als ze in Turkije de Schildersbuurt hadden nagemaakt was het een verhaal apart geweest.
Het zijn waarschijnlijk hele aardige mensen. Ik zie zulk soort mensen best vaak in de kroeg en ik kan altijd prima een biertje met ze drinken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:50 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
tja tis maar wat je een voordeel vindt ;-)
Aan de ene kant is het beter om de tokkies zo veel mogelijk buiten NL te laten verblijven zodat wij minder last van ondervinden, aan de andere kant ze zijn zo een fuckedup visitekaartje voor NL dat je ze liever ergens op een camping in nl wil houden. Dilemma...
ja ok dat is misschien ook wel zo.. ze doen waarschijnlijk geen vlieg kwaad..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:58 schreef cultheld het volgende:
Het zijn waarschijnlijk hele aardige mensen. Ik zie zulk soort mensen best vaak in de kroeg en ik kan altijd prima een biertje met ze drinken.
OK..eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 03:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft nou ook weer niet met je uitgezakte bierbuik in een hempie om bier, bitterballen en Frans Bauer te roepen.![]()
Filmpje al gezien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat zit je nou te zeiken. Je mag niet in een resort in Turkije gaan zitten, maar met mensen die helemaal niet op vakantie gaan en hun bitterballen en bier hier in Nederland tot zich nemen heb je geen probleem?
Ik denk dat de enige die hier een probleem heeft je zelf bent en dat je nogal moeite hebt om mensen in hun waarde te laten. Niet iedereen heeft dezelfde smaak en hetzelfde idee voor een vakantie. Jij gaat misschien wel in een appartement zitten met vrienden om je helemaal klem te zuipen elke avond; tot laat in de middag in je nest te liggen de volgende dag, vervolgens een paar uurtjes naar het strand te gaan, om het ritueel weer te herhalen. Iemand die het liefste rondtrekt met een rugzakje om kerkjes te bezoeken en de natuur in te gaan vindt dat weer dom en belachelijk misschien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |