( Ik weet niet of ik moet posten in TV forum of vakantie forum dus ik zet het voorlopig hier in GeneralChat. )
Voor je verder leest zou je eigenlijk eerst dit moeten zien:
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=184930Het is een aflevering van netwerk over een 5-sterren resort in turkije dat helemaal gebouwd is in nederlandse stijl. Camera volgt 2 nederlandse gezinnen uit Breda die voor 2 weken naar the resort afreizen om daar naar andre hazes en frans bauer te luisteren, bitterballen en patat te vreten, in de zon te liggen en all inclusive bier te zuipen.
It really makes my sick and sad at the same time als ik door t zien van zo een reportage herinnerd wordt aan het feit dat er in Nederland toch nog zulke grote groepen van zulke mongeaulen leven... Ik vraag me af hoe zulke mensen in godsnaam iets kunnen bijdragen aan de maatschappij? Domme, dikke, simpele geesten. Ik snap dat we nou eenmal ook behoefte hebben aan vuilnismannen, stratenmakers en bouwvakkers maar ik durf te wedden dat er slimmere en veel harder werkende Polen te vinden zijn... Ik kan niet wachten totdat in de nabije toekomst simpele robots of getrainde apen de taken van dit soort mensen kunnen overnemen zodat ze compleet overbodig worden. Hoewel, dan hebben we alleen nog meer mensen in de WAO..
Eigenlijk zou je IQloze mensen verplicht moeten laten castreren, want dit soort mensen zijn juist de mensen die nog relatief veel kinderen krijgen en daarmee hun mongeaulheid alleen verder verspreiden.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!