abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29574535
( Ik weet niet of ik moet posten in TV forum of vakantie forum dus ik zet het voorlopig hier in GeneralChat. )

Voor je verder leest zou je eigenlijk eerst dit moeten zien:

http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=184930

Het is een aflevering van netwerk over een 5-sterren resort in turkije dat helemaal gebouwd is in nederlandse stijl. Camera volgt 2 nederlandse gezinnen uit Breda die voor 2 weken naar the resort afreizen om daar naar andre hazes en frans bauer te luisteren, bitterballen en patat te vreten, in de zon te liggen en all inclusive bier te zuipen.

It really makes my sick and sad at the same time als ik door t zien van zo een reportage herinnerd wordt aan het feit dat er in Nederland toch nog zulke grote groepen van zulke mongeaulen leven... Ik vraag me af hoe zulke mensen in godsnaam iets kunnen bijdragen aan de maatschappij? Domme, dikke, simpele geesten. Ik snap dat we nou eenmal ook behoefte hebben aan vuilnismannen, stratenmakers en bouwvakkers maar ik durf te wedden dat er slimmere en veel harder werkende Polen te vinden zijn... Ik kan niet wachten totdat in de nabije toekomst simpele robots of getrainde apen de taken van dit soort mensen kunnen overnemen zodat ze compleet overbodig worden. Hoewel, dan hebben we alleen nog meer mensen in de WAO..

Eigenlijk zou je IQloze mensen verplicht moeten laten castreren, want dit soort mensen zijn juist de mensen die nog relatief veel kinderen krijgen en daarmee hun mongeaulheid alleen verder verspreiden.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 03:03:01 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29574725
Goed gesproken, ik vind dat je helemaal gelijk hebt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 03:08:27 #3
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29574810
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 02:48 schreef spooky1234 het volgende:
-gaap-
En jij gaat op je vakantie een filosofische discussie aan met een lokale geitenneuker op Kreta?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_29574818
En als de mensen die intelligenter zijn dan jij dan ook zo over jou gaan denken?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29574830
Ja, omg, ik heb het gezien. Niet te geloven.
pi_29574842
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 03:08 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En jij gaat op je vakantie een filosofische discussie aan met een lokale geitenneuker op Kreta?
Nee, maar je hoeft nou ook weer niet met je uitgezakte bierbuik in een hempie om bier, bitterballen en Frans Bauer te roepen.
pi_29574875
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 03:11 schreef Steijn het volgende:

[..]

Nee, maar je hoeft nou ook weer niet met je uitgezakte bierbuik in een hempie om bier, bitterballen en Frans Bauer te roepen.
Wat is er mis met bier, bitterballen en Frans Bauer?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29574896
Ongelooflijk triest zulke mensen, kan me niet voorstellen dat je zo'n vakantie waardeert. Maargoed, dat kan ik ook al niet van die mensen die naar een ver land gaan om alleen maar op het strand te gaan liggen bakken en verder vrijwel niets van het land te zien

* Ali Salami houdt dan ook van rondtrekken door zo'n land
Hatsjoe!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 03:19:11 #9
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29574989
Als ze daar nou gelukkig van worden...
De nep zwerver met dat winkelwagentje was wel een leuke vinding toch?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29575028
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 03:19 schreef HarigeKerel het volgende:
De nep zwerver met dat winkelwagentje was wel een leuke vinding toch?
Ja , alleen miste ik wel de fietsen voor het Centraal Station, en de coffeeshop had geen wiet.
pi_29575038
Ach, ieder z'n meug toch? En die link 'Frans Bauer, bier en bitterballen' met 'dik, dom en WAO', waar haal je die vandaan? (Zei iemand niet: Men heeft exact zoveel zelfingenomenheid als het hem aan verstand ontbreekt? )
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 03:24:07 #12
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_29575050
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 03:12 schreef cultheld het volgende:

Wat is er mis met bier, bitterballen en Frans Bauer?
Jij hebt duidelijk niet de netwerkaflevering gezien waar ik het over heb..
kijk eens naar mijn openingspost en klik op de link.. zie the show en kom dan nog eens vertellen dat je niet snapt wat er kansloos is aan die mensen..
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_29575076
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 03:22 schreef Xharlotte het volgende:
Ach, ieder z'n meug toch? En die link 'Frans Bauer, bier en bitterballen' met 'dik, dom en WAO', waar haal je die vandaan? (Zei iemand niet: Men heeft exact zoveel zelfingenomenheid als het hem aan verstand ontbreekt? )
Ja prima dat die mensen zo'n vakantie leuk vinden. Maar ik heb er echt geen beeld bij. Het past gewoon niet bij mij en ik kan me niet voorstellen dat je dat leuk vind.
pi_29575084
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 03:24 schreef spooky1234 het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk niet de netwerkaflevering gezien waar ik het over heb..
kijk eens naar mijn openingspost en klik op de link.. zie the show en kom dan nog eens vertellen dat je niet snapt wat er kansloos is aan die mensen..
Ik denk dat je een verbitterd mens bent, dat met de neus omhoog loopt.
pi_29575103
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 03:26 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ja prima dat die mensen zo'n vakantie leuk vinden. Maar ik heb er echt geen beeld bij. Het past gewoon niet bij mij en ik kan me niet voorstellen dat je dat leuk vind.
Dat is dus armoede. Wanneer je jezelf niet in andere mensen kunt verplaatsen, die anders leven dan jij.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 03:29:28 #16
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_29575125
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 03:26 schreef cultheld het volgende:

Ik denk dat je een verbitterd mens bent, dat met de neus omhoog loopt.
ik moet je helaas deels gelijk geven.. maar heb je het nou gezien of niet?
pi_29575136
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 03:29 schreef spooky1234 het volgende:

[..]

ik moet je helaas deels gelijk geven.. maar heb je het nou gezien of niet?
Ik ga nu kijken.
pi_29575168
Ik heb ook ff gekeken, maar nog steeds: waar haal je al die associaties vandaan? Aan je ondertitel te zien zoiets als megalomania???
pi_29575319
Ik heb het gezien, maar ik vind 't wel vermakelijk. Die mensen hebben de tijd van hun leven: Wat is daar nou mis mee?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 04:13:24 #20
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_29575331
1 voordeel hebben ze wel daar.. en dat is het mooie weer
Laat ze lekker genieten zeg.. die mensen werken er ook hard voor..
Lekker simpel om al zo kortzichtig oordeel te geven over mensen die je niet kent..
Enne andere buitenlanders vinden dat hotel toch ook leuk...
Tis op zich wel een mooi nagebouwd stukje amsterdam.. dat hoef JIJ niet mooi te vinden en ik ook niet, maar anderen genieten ervan.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_29575352
Tja...ieder z'n eigen ding?!

mij zal je er nooit zien... en ik moet eerlijk toegeven dat als ik onderweg dit soort mensen/plekken tegen kom doe ik maar alsof ik niet nederlands ben
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 04:21:36 #22
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_29575355
Geloof me 80 % van nederland is tokkienivo hoor, ze zijn gelukkig nog te dom om op internetfora te komen , alhoewel ONZ de eerste binnen heeft
Feyenoord!!! * Barça
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 04:22:05 #23
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_29575360
Topic lijkt me het best op z'n plaats in KLB aangezien de discussiewaarde minimaal is.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_29575371
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 04:21 schreef Bonobo11 het volgende:
Geloof me 80 % van nederland is tokkienivo hoor, ze zijn gelukkig nog te dom om op internetfora te komen , alhoewel ONZ de eerste binnen heeft
Je typt "niveau" niet eens op de juiste manier, dus jij hebt helemaal geen recht van spreken.
pi_29575376
Het leek me d'r best leuk, maar dat kwam misschien door m'n nachtelijke vreetkick en het grote bord met bitterballen .

En de doorschijnende string van de BrEeZaHgUrL in spé ook misschien .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')