ik denk dat feyenoord dit weekend het moeilijk gaat krijgen tegen nac. ik dat pierre namelijk wil laten zien dat hij terug is in nederland.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:55 schreef RayMania het volgende:
Gunstig voor Feyenoord die uitstelling van ADO. Staan ze nog gelijk met Ajax.
Je snapt mijn bericht niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:59 schreef toma het volgende:
[..]
ik denk dat feyenoord dit weekend het moeilijk gaat krijgen tegen nac. ik dat pierre namelijk wil laten zien dat hij terug is in nederland.
Ja, maar uit jou bericht maak ik niet op dat jij denkt dat ik dat ook denk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:03 schreef toma het volgende:
[..]
je bedoelt toch dat feyenoord gaat verliezen dit weekend?
Lijkt me wel dat hij zich volledig inzet hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:59 schreef Suijk het volgende:
Hebben we al veel spanjaarden gehad in Ajax1? Ik hoop dat hij zich gewoon 100% inzet voor Ajax, dan hebben we er zeker een goede aan.
Ik denk het niet. Hij mag wel in de groepsrondes meedoen in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:21 schreef Radegast het volgende:
Mag hij nou meedoen in de return tegen Brondby?
Vermaelen of Emanuelson zal worden verhuurd, aangezien de kans op speeltijd klein is geworden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:33 schreef Radegast het volgende:
Wat gaat er nu met Vermaelen gebeuren?
Inderdaad, hij joeg me daar de stuipen op 't lijf, maar zoals gezegd speelde hij daar als linkshalf en niet als linksback. Ik ken z'n verdedigende kwaliteiten derhalve ook niet echt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Toen Ajax tegen Celta speelde was hij bijvoorbeeld ook twee keer prima. Met name in Amsterdam.
Idd, volgens mij stond ie toen tegenover de Jong, die werd helemaal weggespeeld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, hij joeg me daar de stuipen op 't lijf, maar zoals gezegd speelde hij daar als linkshalf en niet als linksback. Ik ken z'n verdedigende kwaliteiten derhalve ook niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |