Nederlandse electro/acid legende Ferenc van der Sluijs heeft met Intergalactic Gary ooit een supervet soort van tribute album voor Cocahouse geproduceerd; genaamd Parallax Corporation - Cocadisco, met o.a. een prachtige remix van 'Easy Going - Fear'. Aanrader!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:50 schreef la-nina het volgende:
[..]
Cocahousezooooo jaren 80
enne KOTO is toch wel mijn favo viezigheid in dit genre![]()
Die live-clipquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:07 schreef RichardQuest het volgende:
Donna Summer - I Feel Love (toen bestond de term Italo niet eens)
Het origineel vind ik al erg vet!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:18 schreef cosmick het volgende:
Maar ook Fun Fun - happy station in die ietwat ordinaire 'scratchmix' van Liebrand;
of Starlight met "numero uno"![]()
Yup!!!! Erg cool nummer!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Tantra - The Hills Of Katmandu (The Patrick Cowley Megamix)![]()
Alden Tyrell - Knockers!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Tantra - The Hills Of Katmandu (The Patrick Cowley Megamix)![]()
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/739050/1/50#29734492]woensdag 17 augustus 2005
-Spagna-Boys
Is dat niet: Sabrina - Boys, Boys, Boys?quote:
"call me" van Spagna vind ik een betere track... maar getuige het "bikini" verhaal, zal het wel over Sabrina gaan iddquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Is dat niet: Sabrina - Boys, Boys, Boys?
Sorry,khad een paar borrels op...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
"call me" van Spagna vind ik een betere track... maar getuige het "bikini" verhaal, zal het wel over Sabrina gaan idd
Ken alleen "broken radio". Erg coolquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Het oeuvre van Den Harrow al genoemd ??![]()
'Future Brain'![]()
Niet te vergeten...to meet me...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Het oeuvre van Den Harrow al genoemd ??![]()
'Future Brain'![]()
Misschien die van Double Dee feat. Dany ??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:55 schreef sjak het volgende:
Found love, ik ga eens opzoeken van wie die was. Daar heb ik zo vreselijk op gedanst in de 90's in Rome.
Jaaa, dat is 'm. Ik heb m hier ook nog ergens liggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Misschien die van Double Dee feat. Dany ??
die heb ik iig hier nog op 7" liggen![]()
Die heb ik nog op 12 inch liggenquote:Fun Fun - happy station in die ietwat ordinaire 'scratchmix' van Liebrand
Yup, me too. Met op de B-kant een ander nummer. Van Valerie ... nog wat. Op High Fashion iig.quote:
quote:Out soon: Crème 12-23 - Avida - Vorrei Tanto - 5 Track EP
Avida were and obscure Italian Synth-wave band that existed from 1981 until 1982. Members were Maurizio Dami (later known as Alexander Robotnick on Vocals, Guitar, Sequensing), Stefano Fouchi (Synth effects) and Daniele Trambusti (Drums) with the added help of Lucio Battisti for songwriting. They only recorded one 8 Track demo, which was never released and vanished into obscurity. It is with pleasure that after almost 25 years we can finally release this piece of history.
Allemaal originele pressingsquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:22 schreef Kamphuys het volgende:
Digital Emotion - Go Go Yellowscreen
Trans X - Living on Video
Fockewulf 190 - Gitano
Gaznevada - Ticket To Los Angeles
'Lectric Workers - Robot is Systematic
Flirts - Passion
Mr. Flagio - Take a Chance
Van deze heb ik alleen 'Robot' nog niet op vinyl, maar dat kan niet lang meer duren.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:18 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Danny & the Serious Party Gods - Castry Boy .
Op Soulseek de files van ItaloHansje browsen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef blafwoef het volgende:
AAAAAAAAAAAAAH, revival. Heeerlijke muziek... Maar, effe een vraagje: Heeft iemand nog de video van Sabrina. Nergens te vinden..![]()
Ik zou Propaganda toch echt geen Italo willen noemen. Heb er even geen andere classificatie voor voorhanden...zeker niet als je de rest van het album beluisterd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:07 schreef RichardQuest het volgende:
Donna Summer - I Feel Love (toen bestond de term Italo niet eens :`) )
Trans-X - Living On Video
Propaganda - P.Machinery
Kano - I Need Love
Hoewel ik Italo niet altijd goed fout vindt, maar vaak echt slecht fout...
over fout gesproken..quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Op Soulseek de files van ItaloHansje browsen.
Potverdorie! die heb ik een paar weken geleden nog gekochtquote:Op maandag 6 februari 2006 09:22 schreef cult_freak het volgende:
Nog eentje dan: Trans X - Living on video
Die is echt te gek,heb nu zowel frans als engelse versie (heel normaal waar ze vandaan komen,nl CANADA by the way)),hoewel het frans een beetje suf klinkt (in het liedje dan he)quote:Op zondag 1 april 2007 14:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Potverdorie! die heb ik een paar weken geleden nog gekocht![]()
Nog steedsquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:47 schreef woediewokkie het volgende:
Wat toen ook "in" was maar geen italo maar uit canada kwam was Gino Socio....try it out heette dat nummer toen...geweldig.
Gino Soccio is the master of beatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |