quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
*Reclame maakt*
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
ik ga voor de haan, want ik knap af op dat soort jongensbroeken.![]()
tumbs up for the cock![]()
Wie is dat dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[afbeelding]
*Reclame maakt*
Ach.. in actie doet hij het ook leukquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik blijf erbij dat hij fotomodel had moeten worden.
[afbeelding]
Ik doe met de trend mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:56 schreef ajuu het volgende:
zo dan doe ik er nog even iets romantisch artistiks tegenaan en dan ga ik stopppen
[afbeelding]
leuk allemaal eens met jullie kennis gemaakt te hebben. miisschin moeten we hetn og eens doen. maar dan op een ander tijdstip.![]()
Zie de tweede foto.quote:
broertje van rupert?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik blijf erbij dat hij fotomodel had moeten worden.
[afbeelding]
ik weet niet wat je bron is, maar ik vind ze fantstisch! beter dan die semi-arty erotiekbeurs shit die hier doorgaans gepost word!quote:
Al een tijdje. Gisteren werd een oliesubstantie uit z'n oog gehaald. Misschien moet ie weer terug om het weer te laten laseren.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
jij kent hem?
[afbeelding]
had je vader trouwens operatie met laser gehad?
Verschil moet er wezen toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik weet niet wat je bron is, maar ik vind ze fantstisch! beter dan die semi-arty erotiekbeurs shit die hier doorgaans gepost word!
Je moet weten wat het verschil is jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Verschil moet er weten toch?
aha, dat betekent dat gaatjes nog niet zo groot zijn en dus redelijke kans is dat hij goed herstelt? hmm, maar toch wel vocht weggehaald. blijft eng he?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Al een tijdje. Gisteren werd een oliesubstantie uit z'n oog gehaald. Misschien moet ie weer terug om het weer te laten laseren.
Welke erotiekbeurs shit dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik weet niet wat je bron is, maar ik vind ze fantstisch! beter dan die semi-arty erotiekbeurs shit die hier doorgaans gepost word!
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef TehRockstar het volgende:
Kut, er zijn er niet meer.
Die gladgeschoren gastjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Welke erotiekbeurs shit dan?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |