Ik vind het al knap dat je als nieuweling zo snel een nieuw topic open hebt....quote:
You said itquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:07 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je als nieuweling zo snel een nieuw topic open hebt....
Zou mij niet lukken en dan heb ik nog wel les gehad van creno
Maar goed.. ik ben dan ook een meisje..![]()
Ik heb na een half uur hier uitgevogeld hoe ik moest posten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:07 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je als nieuweling zo snel een nieuw topic open hebt....
Zou mij niet lukken en dan heb ik nog wel les gehad van creno
Maar goed.. ik ben dan ook een meisje..![]()
nee!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:11 schreef tech het volgende:
Mag ik al gaan slapen?
Hoe dan ook: welterusten allemaal!
Dat zal dan wel het verschil zijn tussen de man en de vrouw....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb na een half uur hier uitgevogeld hoe ik moest posten.![]()
is "die ene" Bas op vakantie?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:15 schreef ajuu het volgende:
het enige dat er ontbreekt is nog een plaatje
[afbeelding]
jaha![]()
![]()
![]()
jajajajajajajajajajajajajajaja
![]()
en wat moet ik me hier nu weer bij voorstellenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:15 schreef ajuu het volgende:
het enige dat er ontbreekt is nog een plaatje
[afbeelding]
jaha![]()
![]()
![]()
jajajajajajajajajajajajajajaja
![]()
je wilt zeker weer naaktenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:16 schreef TehRockstar het volgende:
Heb je geen andere (leukere) plaatjes?
alleen die rechtse is nog wel ok, de rest is echt afzichtelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat moet ik me hier nu weer bij voorstellen
het franse rugbyteam op toernee door Polynesië ??![]()
Hopelijk is m'n pa's netvliesloslating van een halfjaar terug opgelost. Het was allemaal best wel serieus.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:52 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja dat was de richting wwaar jullie uit vandaan liepen inderddaad. bij mijn werk/baantje om de hoek. waar ik naar toe liep. hoop dat het niks ernstigs is....met je vader.
die linkse met dat haar!! soort geert wilders met een afgetraind lichaamquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:20 schreef TehRockstar het volgende:
Die rechtse is het ergste, de linkse
heeft je vader met zo'n ooglapje gelopen?? zo'n piratending? (collega heeft dat ook en die loopt dus met zo'n lapje, nou ja lapje is het niet rotwoord, maar zo'n ding zeg maar, ajuu jaloers is...op ding)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hopelijk is m'n pa's netvliesloslating van een halfjaar terug opgelost. Het was allemaal best wel serieus.
Hehe ik herkende je zo. Beetje apart gekleed
nee die linkse ziet er uit alsof die 40 is of zo, die rechtse is volgens mij nieto uder dan 18 of zo (16? mag niet)quote:
Gisteren had ie een ooglapje opquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
heeft je vader met zo'n ooglapje gelopen?? zo'n piratending? (collega heeft dat ook en die loopt dus met zo'n lapje, nou ja lapje is het niet rotwoord, maar zo'n ding zeg maar, ajuu jaloers is...op ding)
zou erg goed staan bij ajuu apart-outfit![]()
![]()
mee eens!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:28 schreef TehRockstar het volgende:
Dan die met die blauwe onderbroek, die is lekker.
wow je vader is piraat! nou ja part-time piraat, nachtpiraat! weliswaar met een zoon die homo is, maar toch.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gisteren had ie een ooglapje op. Zag er wel stoer uit. Nu moet ie een ooglapje tijdens het slapen dragen.
Had je je paars/groene sokken soms weer aan ajuu?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:20 schreef wizarddragon het volgende:
Hehe ik herkende je zo. Beetje apart gekleed
die met die stippen?? ja die heeft er nog wel echt lol in lijkt het. de rest wacht ondertussen op de paycheck. en ik blijf erbij dat die linkse echt een creep is. ik kan er alleen maar een soort geert wilders in zien, spijt me.quote:
Inderdaad, ze zijn allemaal lelijk behalve die blauwequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
die met die stippen?? ja die heeft er nog wel echt lol in lijkt het. de rest wacht ondertussen op de paycheck. en ik blijf erbij dat die linkse echt een creep is. ik kan er alleen maar een soort geert wilders in zien, spijt me.
nee gelukkig maar. dan had wiz vader gelijk weer terug gekunt naar het oogziekenhuis. "nee, dokter, ik zie nog steeds vreemde paarse vlekken"quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Had je je paars/groene sokken soms weer aan ajuu?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |