bedoelde het heel serieus en het kan ook zeker dat je op beide geslachten valt niks mis mee!! maar mijn ervaring was dat ik toch mee voor de mannen wil gaan dat is geen verwijt maar een feit! je vroeg er toch om krijg je ook eerlijk antwoord!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt serieus genomen als bi hier.Ookal ben ik nog maar 14, ik weet zeker dat beide geslachten me evenveel bevallen. Maarja.
i like it!!!! die mogen me wel komen bezoeken in mijn droom en voor aichtig misbruik van me maken!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
Voor het slapen gaan..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
bedoelde het heel serieus en het kan ook zeker dat je op beide geslachten valt niks mis mee!! maar mijn ervaring was dat ik toch mee voor de mannen wil gaan dat is geen verwijt maar een feit! je vroeg er toch om krijg je ook eerlijk antwoord!![]()
Ja, en de laatste aflevering ook al afgelopen zondag, die QaFGoodbye werd daar direct aan voorafgaand uitgezonden (en dat was echt van de TV geript, want je zag nog een stukje van het overzicht wat er die avond op tv kwam en zo)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij onze germaanse buren staat aflevering 13 pas sinds eergisteren klaar
weet jij zo of QafGoodbye al wel door showtime uitgezonden is in USA?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:15 schreef petre86 het volgende:
nù
ik was eerdet ook wel eens stellig ergens van overtuigd
bijvoorbeeld dat het intutitie is en niet intuïtie
tot ik er achter kwam dat het dus wèl intuïtie was
en ik moest lief doen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:15 schreef petre86 het volgende:
nù
ik was eerdet ook wel eens stellig ergens van overtuigd
bijvoorbeeld dat het intutitie is en niet intuïtie
tot ik er achter kwam dat het dus wèl intuïtie was
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:21 schreef Stroekie het volgende:
Yep gevonden
doc QAF Goodbye duurt 30 minuten??
Ik heb geen leuke plaatjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:14 schreef TehRockstar het volgende:
Post jij eens plaatjes.
Vertel vertel!
Daar ben jij nog veelste jong voorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vergeet steeds weer dat je een vrouw bent.
Heb je hem gedaan?
Hey TehRockstar met Jessica Alba icoonquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:25 schreef TehRockstar het volgende:
Wiz!
Ik snap niet wat er zo leuk is aan die hersenloze kut op stokjes met een blonde pruik eroverheen gedrapeertquote:
Nou.. wat je net zegtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:27 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo leuk is aan die hersenloze kut op stokjes met een blonde pruik eroverheen gedrapeertEnlighten me
Het feit dat ze dit zelf ook weet en zich er niet voor schaamtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:27 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo leuk is aan die hersenloze kut op stokjes met een blonde pruik eroverheen gedrapeertEnlighten me
Daar zou je mij zo hetero voor krijgen (voor een avondje dan he?)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:34 schreef TehRockstar het volgende:
Lindsay Lohan + Paris Hilton lesbian mudwrestling party.
*zucht*
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:34 schreef TehRockstar het volgende:
Lindsay Lohan + Paris Hilton lesbian mudwrestling party.
*zucht*
Oude roodharige Lindsayquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
.. Alhoewel die Lindsay kan tegenwoordig wel een paar pondjes extra gebruiken.
Yup deze lindsay... Niet skinnybone lindsay hieronderquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oude roodharige Lindsay
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
HOT!
Ik heb een nieuwequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hey TehRockstar met Jessica Alba icoon![]()
Die's wel vet jahquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe![]()
Ben ik nu nog steeds![]()
?
Dies al uren weg!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:42 schreef creno het volgende:
ik ben weer thuis...
hebben jullie de groeten aan ryan_r gedaan ?
je manier van posten lijkt een beetje op iemand die hier vroeger wel eens kwam...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:54 schreef TehRockstar het volgende:
Ik niet
Maar ik ben dan ook geen volwaardige man
hahaha, suc6 ! de nachtbrakers zijn denk ik allemaal weg... maar ik ben er nu echt vandoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:03 schreef TehRockstar het volgende:
Weltrusten, dan wacht ik nog wel even tot er wat anderen zijn.
Ik ben inmiddels alweer even op mijn werk aangekomen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:11 schreef TehRockstar het volgende:
waar is tech gebleven?
Je weet toch helemaal niet welke afstand ik moet afleggen?quote:
In 40 minuten, met de auto ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:39 schreef TehRockstar het volgende:
In een uur
Maar in een auto lijkt me.
Meestal is er rond dit uur niet zoveel geslowchat, inderdaad...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:43 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is het vroeg.Ik kom er nu pas achter.
Ja, aldaeghs voor dagh ende daauw. Min ofte meder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:55 schreef TehRockstar het volgende:
Ga je zo vroeg al den deur uit?
Een enkele Google-ronde levert mij de definitie 'knobbelleer' op. Knobbels op de schedel, schijnt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:01 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is in de naam der god een frenoloog?
Ik heb het niet zo op meesters in leerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:07 schreef TehRockstar het volgende:
Een meester in de leer der knobbelkoppen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:11 schreef tech het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op meesters in leer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |