ik zou gaan voor zandstralenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:06 schreef yup het volgende:
Waarom valt poedercoaten dan weg
Ik ben geen expert met poedercoaten e.d. bij de weg dus dat was een serieuze vraag
Edit:
Volgens mij wat jij bedoelt:
Je kan ze laten zandstralen, en daarna pas laten poedercoaten... Dat bedoel je gewoon toch ?
Hoe gaat dat polijsten eigenlijk precies?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 06:34 schreef woediewokkie het volgende:
polijsten....dan komen ze weer terug in oude glorie.......
dat is een gelei,ik noem het dan maar zo,en dan op je boormachine een polijstborstel......het is op zich best monnikkenwerk,maar het resultaat is prachtig,blanke lak erover.......quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 06:52 schreef yup het volgende:
[..]
Hoe gaat dat polijsten eigenlijk precies?
Van motor-forum.nlquote:Brasto poedercoaten
Wattstraat 1 t/m 4
Dordrecht
Tel.: 078 6313394
vragen naar Andre (rijd zelf ook motor)
Ik ga effe bellen, als het 25 euro echt is ga ik er gewoon heen dude, ook al is het 100 km heen, en daarna 100 km terug...quote:De prijs: 25 euro per velg.. dus stralen, coaten en een extra laag blanke lak er op !!!!!!!!!!!
(voor dat geld laat rassie ze ieder jaar opnieuw coaten )
Dit bedrijfje doet het voor 40 per velg, MAAR dat zijn motorvelgen, maja volgens mij moet het gewoon hetzelfde kosten voor autovelgen hoor...quote:Zal deze wel zijn.
Badhoevedorp Metaalreiniging
Nieuwemeerdk 242
1171NN Badhoevedorp
Tel: 020 6015388
Fax: 020 6570711
Email: metaalreiniging.bad@wanadoo.nl
denk het ook, het staat tenminste vrij groot achterop.
Voor dat geld is het nog wel leuk om ze 1 keer per jaar te laten poedercoaten.
Uhhh daar hoort ook balanceren bij, dus ik weet niet of ik zo hard word genaaidquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:08 schreef t0n het volgende:
kerel... monteren 40 euro?!
wowowowow. je wordt genaaid waar je bij staat.
maar thx for the info.
Je gaat nu de extra kosten van balanceren/banden/uitlijnen op het conto van de velgen gooien,zo wordt elke velg wel erg duur,je moet wel het 1 en ander uit elkaar weten te houden....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:55 schreef yup het volgende:
http://www.snouck.nl/
weesp
50 euro per stuk: stralen 25 euro, 25 euro coaten, en 25 als je wilt blanke lak. Duur.
maar wel een wachttijd van een dag (super plus punt)
Van Ommen Special Coating BV
www.vanommencoating.nl (site werkt nu effe niet)
45 euro per stuk, wachttijd was een week dacht ik
Brasto poedercoaten
Wattstraat 1 t/m 4
Dordrecht
Tel.: 078 6313394
45 per stuk, stralen + coaten + blanke lak, wachttijd wel 2 of 3 weken...
50 per velg vind ik NIET te doen. Ik heb ook nog banden nodig.
banden word 200 euro, velgen word 200 euro, monteren word 40 euro, uitlijnen heb ik ook nodig word 60 euro. 500 euro voor een paar knaak velgen![]()
Kon ik gelijk voor een paar betere velgen gaan, ik ga ze zelf spuiten zoals ik al zei...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |