Hoi Brenniequote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:00 schreef Brennie het volgende:
Vosss toch!
Je hebt nu vast de aandacht.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb gehoord dat ze er zelf ook genoeg van hebben en overstappen op phpbb
Neem ondertussen even een valiumpjequote:
NEe ik ben ondertussen ff met een vriendin die op ibiza zit aan het chattenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:02 schreef Brennie het volgende:
[..]
Neem ondertussen even een valiumpje
Ok, ook goedquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
NEe ik ben ondertussen ff met een vriendin die op ibiza zit aan het chatten
Ja die is alweer offline, geld was opquote:
Hmm ja, maar ach.. bedoelde alleen maar te zeggen: probeer te relaxen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:07 schreef vosss het volgende:
Bovendien, zal je net zien, pak ik een valium, val ik in slaap en op dat moment word er wonder boven wonder feedback gegeven en dan mis ik dat
Hey je kent mij he; ik bén altijd relax; ik probeer alleen Breuls' aandacht te trekkenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:10 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hmm ja, maar ach.. bedoelde alleen maar te zeggen: probeer te relaxen.
Banaanvraag!!! Ban!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:12 schreef popolon het volgende:
Aandacht trekken met zo'n titel.
Geef die gozer eens even vlug een ban zeg.
Aha.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja die is alweer offline, geld was op![]()
Lekker gewerkt vandaag?
Helaas toch nog zonder succesquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey je kent mij he; ik bén altijd relax; ik probeer alleen Breuls' aandacht te trekken![]()
Beetje lopen kankeren dat fok zo traag is, en lekker niks doen verder (behalve HL2 nog eens geinstalleerd en ff gespeeld dan)quote:
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:14 schreef vosss het volgende:
Anyway; ik ga ff wat burgers flippen
brb
Het is Idd bijna weekend!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje lopen kankeren dat fok zo traag is, en lekker niks doen verder (behalve HL2 nog eens geinstalleerd en ff gespeeld dan)
Dus wel okay; straks nog ff naar de kroeg en dan is het alweer vrijdag![]()
Ik denk dat ik op ignore sta bij 9 van de 10 crewleden (minstens)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:24 schreef Toryu het volgende:
tot nu toe heeft die titel weinig succes gehad![]()
Ja omdat je een klein zielig kut kind bent en nu oprotten met je gejank.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:27 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ik op ignore sta bij 9 van de 10 crewleden (minstens)
anders tief jij ff op met je grote waffel en laat ons volwassenen ff een KLB topic runnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:31 schreef Heavana het volgende:
[..]
Ja omdat je een klein zielig kut kind bent en nu oprotten met je gejank.
Ahuh! ( ben weg, frituren.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:33 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
anders tief jij ff op met je grote waffel en laat ons volwassenen ff een KLB topic runnen.
kut newbie.
Oh, en wat ben jij dan, kontmaat van Vosss?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:33 schreef Het_Biertje het volgende:
anders tief jij ff op met je grote waffel en laat ons volwassenen ff een KLB topic runnen.
kut newbie.
Beste vosss,quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:07 schreef vosss het volgende:
Bovendien, zal je net zien, pak ik een valium, val ik in slaap en op dat moment word er wonder boven wonder feedback gegeven en dan mis ik dat
ah, je bent te schijterig om onder je echte nick te posten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:41 schreef Heavana het volgende:
[..]
Oh, en wat ben jij dan, kontmaat van Vosss?
En zoek het verschil tussen een kloon en een newbie eens op, mafkees.
Beste veldmuis,quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Beste vosss,
Je maakt een grapje. Feedback?
Groetjes,
veldmuis
Er heeft dus iemand vanuit de crew informatie gelektquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb gehoord dat ze er zelf ook genoeg van hebben en overstappen op phpbb
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |