Ondanks dat ik niet overkomen wil als een nerd (want ik staar niet de hele dag binnen naar het scherm, alhoewel... Nu met dit kutweerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:46 schreef Maikuuul het volgende:
Idd zo gaar, ik ziet liever de hele dag binnen achter de pc dan bij die stumperds wat te staan
voor het groepsgevoelquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Ze willen hangen omdat ze dan geen opleiding hoeven te doen.
Je moet als hangjongere zijnde stoer doen tov van je vrienden.. --> de overlast.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:38 schreef Computerleek het volgende:
Ik vraag me met hangjongeren altijd 2 dingen af. Waarom wil je hangen en waarom moet dat altijd met overlast?
Of gewoon hun scooters af pakkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:33 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je moet als hangjongere zijnde stoer doen tov van je vrienden.. --> de overlast.
En dat hangen: Tja, wat moet je anders wanneer je verder geen interesses hebt..
Leash them!
In Noord Korea zouden ze wel wat leren ja, maar hier weer de dienstplicht invoeren lijkt me ook een goede optie, zo leren dergelijke proleten een beetje gezag enzo..![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:39 schreef S-Two het volgende:
Bij ons in het dorp staat nu zo'n JOP(jeugdontmoetingsplaats) en daar hangen die kutmongolen Triangeljosti's nu altijd rond. Van die jongetjes van 13 met een pakkie shag
Ik zie in gedachte Reinout al bezig met het format.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:45 schreef Renmaestro het volgende:
Noord-Korea? Transporteren kost geld. Gewoon publiekelijk executeren op het dorps/stadsplein. Met zulk entertainment hebben we Talpa niet meer nodig.
Da's een goed idee! Of stenigen! Kennen jullie dat programma Hart van Goud dat iemand die iets goed gedaan had voor een familie of zo een hart van goud kregen. Noemen we dit Hart van Steen, voor Talpa, en dan zeggen ze : "het hart van steen wordt u nu door het publiek toegeworpen!" en dat dan totdat ze stil blijven liggen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:45 schreef Renmaestro het volgende:
Noord-Korea? Transporteren kost geld. Gewoon publiekelijk executeren op het dorps/stadsplein. Met zulk entertainment hebben we Talpa niet meer nodig.
Voordeel: de Kruidenbuurt ligt direct naast Tilburgs grootste kerkhof + crematorium.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:45 schreef Renmaestro het volgende:
wtf is dat dan nou weerquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
voor het groepsgevoel
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:57 schreef Guns_n_Roses het volgende:
vuurwerk en eieren naar hondjes gooien, zo kansloos ook.
wel want dan gaan ze hun "vriendjes" op bellen met hun van de vrachtwagen gevallen mobieltjequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In een groep voelen ze zich o zo stoer, maar als ze alleen zijn durven ze niets![]()
Jij kent alle hangjongeren?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In een groep voelen ze zich o zo stoer, maar als ze alleen zijn durven ze niets![]()
Waarschijnlijk kent hij die niet, maar wat betreft de hangjongeren uit de Kruidenbuurt kan ik het beeld bevestigen.quote:
Waar zie jij dat staan dat ik dat beweer?quote:
Nergens, anders zou ik het ook niet vragenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar zie jij dat staan dat ik dat beweer?
In een andere reactie zei je nog dat ze "niets" durfden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is gewoon algemeen bekend dat mensen zich in een groep veiliger voelen en meer durven.
Ik zal het nog een keer uitleggen: In een groep durven mensen meer, alleen durven ze niets, omdat ze dan de veiligheid van een groep missen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:26 schreef -Numlock- het volgende:
In een andere reactie zei je nog dat ze "niets" durfden.
Ik ken anders genoeg mensen die zonder groep ook veel durfen hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keer uitleggen: In een groep durven mensen meer, alleen durven ze niets, omdat ze dan de veiligheid van een groep missen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |