abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29581614
hmm ben benieuwd morgen, denk een 0 - 2 of 0 - 3 maar denk dat het niet heeel overtuigend zal gaan, al is het tegen de promovendus / nieuwe degradant
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:58:15 #52
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29582648
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 15:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
hmm ben benieuwd morgen, denk een 0 - 2 of 0 - 3 maar denk dat het niet heeel overtuigend zal gaan, al is het tegen de promovendus / nieuwe degradant
Ah kijk daar is Pipo weer eens Ik moet jou al sinds de Amstel Cup-finale vragen of je een PSV-shirt hebt met achter de naam "Pipo", maar je was er nooit . Dus bij deze.
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:07 schreef lookinforyou het volgende:

Ik ben het een keer met Zapper eens. Ik zie het ook (met veel moeite) 1-2 worden.
wijze woorden
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Daar op dat kunstgras met topkeeper Pieckenhagen gaat Heracles misschien zelfs wel winnen. Maar dat is heel misschien.
Klinkt heel raar maar waarom ook niet? En Pieckenhagen is inderdaad een topper ja.
Goed genoeg om achter Gomes te staan bij PSV
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29583776
nou zapperdeflap... ik kan je meedelen dat ik geen shirt met pipo heb... en nu we toch offtopic bezig zijn.. die naam ben ik het nogsteeds niet mee eens maar die hebk gekregen omdat mijn broertje hier ook een keer heeft aangemeld en je toen met een "vast" email adres alleen jezelf aan kon melden.. na zeuren bij een mod (of bij help ofzo) hebk toen een account gekregen, en die gast heeft mn acount dus pipo_de_clown genoemt.. ben het er nogsteeds niet mee eens

maar goed genoeg gezeurd... het enige shirtje die ik met naam heb is het nieuwe thuis (vorig en komend seizoen) met NILIS er op.. als het witte CL shirt komt wil ik die wel kopen met farfan of robert er op
pi_29584727
Wie er scoort? 2x VoH, Cocu en Robert...
We sure are cute for two ugly people.
pi_29586006
damned, de competitie begint
Weet iemand nog de site waar de goals na elke PSV-wedstrijd te zien waren?
Of misschien zelfs een volledige samenvatting?

Ik kan volgende week woensdag mee naar Duitsland - Nederland, en niet eens betalen zelfs
Het is dat ik niet kan
Dubbel balen dus
pi_29586116
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:32 schreef ASSpirine het volgende:
damned, de competitie begint
Weet iemand nog de site waar de goals na elke PSV-wedstrijd te zien waren?
Of misschien zelfs een volledige samenvatting?

Ik kan volgende week woensdag mee naar Duitsland - Nederland, en niet eens betalen zelfs
Het is dat ik niet kan
Dubbel balen dus
Op PSV.nl bij PSV.TV staan veel doelpunten van vorig seizoen, alleen niet allemaal.

Die url van de andere site weet ik zo niet.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:04:59 #57
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_29586532
http://www.goalzzz.com

Morgen eindelijk de eerste echte wedstrijd. Ben er weer bij.
pi_29587250
Ik zit morgen in Belgie maar dan juichen voor PSV doe ik zeker
pi_29588484
Ik wil godverdomme versterkingen!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29588609
Ik kan zo geen namen uit mijn hoed toveren wie
pi_29588624
Ow Cassanno heeft nog een 1 jarig contract bij AS Roma
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:36:29 #62
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_29590120
Vanavond de training hier bezocht, erg leuk om de mannen eens van erg dichtbij te zien

Sibon was er niet

Foto's staan overigens op deze site
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_29597496
quote:
Guus Hiddink voor nieuwe krachttoer na succesjaar

’Geen concessies doen aan de standaard van PSV’

Vrijdag 12 augustus 2005 - Ook in zijn vierde jaar bij PSV is er weer die prikkelende uitdaging en sluimerende onzekerheid. Het succes van vorig seizoen zal volgens trainer Guus Hiddink ’onmogelijk’ geëvenaard kunnen worden. De zorgen over de eerste weken van het nieuwe seizoen nemen hem volop in beslag.

Afgelopen vrijdag voor de wedstrijd tegen Ajax zei u dat PSV op zestig procent van vorig seizoen zit. Er zijn drie spelers vertrokken, de impact daarvan is dus enorm groot?

„Het gaat om de kwaliteit die is weggegaan en de kwaliteit die daarvoor is teruggekomen. De nieuwelingen moeten eerst nog wennen aan PSV, aan de manier van spelen. Die jongens hadden het ook moeilijk gehad als Van Bommel, Vogel en Park waren gebleven. Zij zijn behoorlijk bepalend geweest voor het prestatieniveau. Je levert veel in qua diepgang en dynamiek. Vaak geef je een team impulsen door wisselingen die nodig zijn om verfrissing te brengen of om een nog hoger niveau te kunnen halen. Nu is de situatie omgekeerd. Dit is een soort onthoofding en die is veel moeilijker in te vullen.“

Maar zestig procent klinkt vrij pessimistisch.

„Ik ben niet pessimistisch, maar het is heel ongewis, vind ik. Vorig seizoen kregen we na de ombouw vrij snel vertrouwen. Nu moeten we nog zien hoe we de eerste maand ingaan. Ik maak me wel zorgen, ja, omdat nu blijkt dat we die kwaliteiten niet direct kunnen opvangen.“

Je kunt ook zeggen: de basis achterin is gebleven. Die was stabiel.

„Is ook zo. Maar je moet dat wel naar voren kunnen omzetten in dreiging en productie. Dat moeten we nog afwachten. Het functioneren van een middenveld heeft ook zijn invloed op een defensie die wordt ontlast en een aanval die kan worden ondersteund. Er is veel gebeurd met het totale profiel van het team. Defensief goed spelen zonder het af te kunnen maken, dat gaat op den duur breken. Dat moeten we voorkomen door één of twee nieuwe spelers aan te trekken voor de aanval en het aanvallende middenveld.“

„Het team moet weer durven naar voren te spelen. En niet angstig worden. Vorig seizoen konden we druk zetten en agressief naar voren spelen door de aanwezigheid van die spelers. Nu zij weg zijn, moeten we niet automatisch maar terugzakken. Dan ga je de problemen alleen maar vergroten.“

Simons en Väyrynen zijn gekomen, maar heeft U eigenlijk wel een vervanger voor Van Bommel gevonden?

„Niet in die mate als je kijkt naar zijn specifieke inbreng. Van Bommel bestreek natuurlijk het hele gebied tussen beide strafschopgebieden. Hij maakte veertien goals en had geloof ik twaalf assists. Het is mooi dat Afellay zich behoorlijk aan gaat dienen, maar van hem mag je niet verwachten dat hij een heel jaar top presteert. Van Bommel was wat dat betreft natuurlijk nooit weg.“

Van Bommels vertrek stond allang vast. Was een dergelijke type speler niet te vinden?

„We hebben wel gezocht, maar die kwaliteit is voor PSV niet te betalen. Ik heb er één, twee op het oog gehad. Die waren weer blessuregevoelig.“

Heeft dit team het wel in zich om de spelstijl van vorig seizoen te hanteren, los nog van de prestaties?

„Niet qua onderlinge communicatie en begrip, zoals die er waren. Dat zit er nog niet in. Toen waren we attractief door constant dominant te zijn. Wat leidde tot goede resultaten. Er was een dominantie in het team, ook bij tegenslagen, waardoor we iets hadden van: wacht even? En dan stond je binnen een kwartier ook weer op 1-1, bij wijze van spreken. Nu missen we dat, waardoor je de laatste fase van een wedstrijd gaat inzakken als team. Precies het tegenovergestelde eigenlijk van vorig jaar. Toen was het: het komt toch wel. En nu nog een beetje van: laten we maar voorzichtig zijn, want het komt toch niet.“

Is Simons aangetrokken om Bouma op te volgen als centrale verdediger?

„Nee, hij kan ook op het middenveld spelen. Ik speel graag met een driehoek Alex-Bouma-Simons. Omdat iedereen ons graag wil afstoppen door de minste opbouwer te laten opbouwen, moeten we daar een man extra creëren. Dat kan met Simons heel goed. Die drie kunnen prima rouleren.“

Als je scherp kijkt, heb je vorig seizoen op hele kleine details de Champions League-finale gemist. Ook door foutjes achterin.

„Het is eigenlijk maar één moment geweest, thuis tegen Milan. We hadden de zaak helemaal in handen en lieten even de organisatie vallen door hen vijf meter ruimte te geven. Dat mag niet. Los daarvan hadden we in Milaan gewoon moeten scoren. Als je helemaal top bent, ben je ook dodelijk in zo’n wedstrijd met zoveel kansen.“

Zit er nog pijn bij de coach?

„Lang gezeten, ja. En nog wel iets. Vanochtend tijdens de training schoot het nog een keer door mijn kop heen. Even een moment van: verdomme, finale? Een flits, heel gek. Omdat je weet dat die momenten niet zo gemakkelijk komen.“

PSV heeft vorig seizoen geen tegenslag gekend. Nauwelijks blessures en schorsingen en Europees een hele gunstige loting vaak. Hebben jullie boven je stand geleefd?

„In topwedstrijden is het altijd kiele-kiele. Lyon had beide kanten op kunnen gaan. Milan ook. Nationaal hebben we natuurlijk zeker niet boven onze stand geleefd, die prijzen zijn ons niet toegevallen door pech van anderen. We hebben het zelf afgedwongen. Internationaal zat alles mee. De loting was oké, het marcheerde en er kwamen geen tegenslagen op ons pad. Een seizoen eerder werden we geen kampioen, omdat we toen in maart, april een tijdlang teveel spelers misten en met A-junioren moesten spelen. Zo nauw kan het luisteren in de laatste fase van het seizoen.“

Niettemin: de verwachtingen zullen hoog zijn.

„Dat weet ik. Ik wil ook niks naar beneden spelen, maar feitelijk kunnen we amper beter. Dan moet je kampioen worden, de beker winnen en de finale halen. En volgend jaar moet je hem dan nog winnen ook. Dus beter dan afgelopen seizoen is niet reëel en de mensen zullen ook begrijpen dat we een uitzonderlijk jaar achter de rug hebben.“

Met Kalou erbij verandert het elftal ineens van profiel. Komt-ie?

„Er zijn natuurlijk grote gevechten gaande. Laten we maar even afwachten. Ik doe daar nu geen mededelingen over. Zo’n type speler geeft meteen wat meer lucht. Je kunt verder van je doel afspelen, maar je hebt ook meer mogelijkheden om vanuit de counter iets te doen. Je bent completer, variabeler. Meer uitgebalanceerd. Dan zou het ineens weer kunnen gaan lopen.“

U heeft steeds de wens uitgesproken een ’dikke’ selectie te krijgen. Nu zijn er 22 spelers, van wie Ferreyra nog niet klaar is, Lamey, Fehèr en Sibon mogen weg en er zijn drie keepers. Daarnaast zijn sommige spelers blessuregevoelig gebleken. De basis is vrij smal.

„Ferreyra moeten we zeer zeker nog zien. De investering is ’nul’ geweest en die jongen moet zich nog waarmaken wat moeilijk zal zijn. Hij heeft een inhaalslag te maken. Ik wil op dit moment zeker Lamey nog niet laten gaan. De wens van een dikke selectie is er nog steeds. Dat is noodzaak voor PSV. We proberen ook nog wel wat. Eigenlijk heb je nog drie, vier spelers nodig. Ik ben nog wel bezig om wat aanstormende jongens te krijgen.“

Is de Nederlandse markt nog interessant voor PSV?

„Is niet eenvoudig. Het aanbod is gering, vaak is het ’net niet’. Of de prijs is te hoog. Ik wil geen concessies doen aan de standaard die bij PSV hoort. Er zijn wel wat spelers van 18, 19 jaar die nu nog onder die ondergrens zitten en erbij kunnen komen, maar veel mogelijkheden zijn er niet als je je ambities intact wil houden. Het WK voor junioren heeft ook weinig opgeleverd. Nederland heeft daar niet echt excellent gepresteerd. Een halve wedstrijd tegen Japan heeft voor euforie gezorgd, maar voor de rest viel het toch niet echt mee.“

Diverse spelers zijn in verband gebracht met PSV. Trabelsi, Van der Vaart, Van Persie vorig jaar, Robinho, Kalou nu. Het is moeilijk om hen te contracteren. Is de aantrekkingskracht van PSV op jonge toppers dan toch niet zo groot als misschien was gedacht?

„Er is een economisch verhaal, zoals bij Robinho en Van Persie. En er zijn gevoeligheden, denk ik. Het is ook geen schande als een transfer dan niet lukt. Je kunt ook zeggen: PSV blijft eraf, we doen niks. De aantrekkingskracht is er wel, maar we moeten blijven beseffen dat PSV een goede Europese club is. Niet top-top. We blijven altijd een soort opleidingsclubs voor andere landen. Zo is de reële situatie.“

Is dat voor uzelf genoeg om bevrediging uit te blijven halen en energie voor te vinden?

„Heb ik geen problemen mee. Zeker als het goed loopt, kost dat relatief weinig energie. Nu zullen we, niet hopelijk maar wel waarschijnlijk, met wat meer tegenslagen te kampen krijgen. Dan zul je anders moeten reageren. Ik heb dat wel vaker meegemaakt.“

U bent een coach die overal in de wereld terechtkunt en die zich ook financieel enorm kan verbeteren. De internationale topsalarissen voor coaches liggen tussen de vier en acht miljoen euro. U kunt zichzelf beter verwennen.

„Acht verdien ik niet, hoor. En ook zeker niet vier. Ik kan het mezelf makkelijker maken, in dat opzicht. Maar ik heb me hierin vastgebeten en dat doe ik met plezier en energie. Als je het puur over het salaris hebt? daar zit ik niet zo achteraan te jagen.“

Maar de ambitie, de droom?

„Ik zeg niet nooit. Als je een compleet team met alleen toppers kunt krijgen? Dan is het misschien interessant. Maar dat is niet reëel.“

Ziet u zichzelf tot in lengte van jaren het technisch beleid van PSV bepalen?

„Nee, dat zou ook niet goed zijn. PSV moet niet van mij afhankelijk zijn. Ik ben nu al langzaam bezig om wat meer tussen en achter de schermen bezig te gaan. Ik heb twee goede mensen bij me en Fred (Rutten) kan uitstekend zelfstandig werken. Ik wil eigenlijk nóg meer verantwoordelijkheid nemen voor de mensen die je aantrekt. Daar nog meer in meedenken. Dat zal steeds meer gebeuren. Of dat eind van het jaar is, over een halfjaar of over drie maanden - dat weet ik niet.“

Is het denkbaar dat u een trainer aantrekt met dezelfde status als uzelf?

„Ja hoor. Ik heb genoeg meegemaakt om een stapje terug te doen en de verantwoordelijkheid voor het team aan een ander te geven. Ik zeg nu al tegen Fred: jij bent de baas! Ook als ik er wel ben, ben jij de baas. In het begin vroeg hij nog wel eens dingen, maar hij heeft zoveel kwaliteiten dat hij beslissingen zelf moet nemen. Ik beschouw hem ook als hoofdtrainer. Ik loop er een beetje omheen.“

Heeft dat ook met leeftijd te maken?

„Volgend kalenderjaar word ik zestig. Ik voel dat niet zo, eerlijk gezegd, maar ’de andere kant’ kan het wel zo gaan voelen. Je moet geen karikatuur worden voor de spelers. Dat ze gaan zeggen: die ouwe man hebben we nu wel gezien. Ik ben daar heel alert op. Daarom is het voor PSV goed dat ik gedekt ben door kwaliteit.“

Wanneer bent u tevreden over het aankomende seizoen?

„Als we beter kunnen presteren dan de doelstelling van PSV. Die luidt: eens in de drie jaar kampioen worden. Ondanks de ombouw moeten we de ambitie hebben om hoog te gaan. En als deze groep het kan bewerkstelligen om Europees te overwinteren dan hebben we het fantastisch gedaan.“
Bron: Eindhovens Dagblad

Zal het dan nog gaan stormen op de transfermarkt?
pi_29597728
Voor de PSV fans in het Oosten van het land: TV Oost zend het live uit.
Toch prachtig trouwens na 20 jaar weer eredivisie
Al denk ik toch dat we met 3/4-0 gaan verliezen....
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 09:43:58 #65
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_29598007
1-2

moeizaam, al hoop ik van harte dat ik het fout heb
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:34:47 #66
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29599419
quote:
„Ja hoor. Ik heb genoeg meegemaakt om een stapje terug te doen en de verantwoordelijkheid voor het team aan een ander te geven. Ik zeg nu al tegen Fred: jij bent de baas! Ook als ik er wel ben, ben jij de baas. In het begin vroeg hij nog wel eens dingen, maar hij heeft zoveel kwaliteiten dat hij beslissingen zelf moet nemen. Ik beschouw hem ook als hoofdtrainer. Ik loop er een beetje omheen.“
!!!
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:40:25 #67
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_29599540
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 11:34 schreef Spideyman het volgende:

[..]

!!!
Geweldige opmerkinge
Maar Guus heeft natuurlijk de status ... dat heeft fred niet ...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_29601529
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 08:56 schreef Remzz het volgende:
Voor de PSV fans in het Oosten van het land: TV Oost zend het live uit.
Toch prachtig trouwens na 20 jaar weer eredivisie
Al denk ik toch dat we met 3/4-0 gaan verliezen....
grijp ik er weer langs
regio twente heeft alleen tv Oost
pi_29601540
Heuj!
That's all folks!
pi_29601653
wie zouden die 2 spelers zijn geweest die Guus als opvolger voor Van Bommel zag? Buitenlands of hier in Nederland?
pi_29601741
Ben er niet eens vanavond
Voor de mensen die geen tv Oost kunnen ontvangen, kunnen wel kijken via internet
http://www.rtvoost.nl/mainset.asp?res=1280&item=livetv
pi_29602049
Forza PSV !
pi_29602204
vermoedelijke opstelling
Gomes
Ooijer Alex Bouma Lee
Lucius Simons Cocu Affelay
Farfan Vennegoor

Niet iedereen was te spreken over het groen geverfde plastic. Doelman Zoetebier was heel duidelijk in zijn oordeel: "kutgras !!!".
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_29602659
Hoe laat begint het en zal het echt live worden uitgezonden de wedstrijd tegen almelo?
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:29:57 #75
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_29602711
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 14:26 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe laat begint het en zal het echt live worden uitgezonden de wedstrijd tegen almelo?
19:30, ja, maar op een regionale zender.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')