daarom!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:46 schreef jiigg het volgende:
HALLOOO scooters zijn iets anders dan die puch's van vroeger hoor![]()
Luister gewoon naar je vader en fok je stiefpa?quote:Hij overdrijft bij alles over me scooter enz, terwijl me pa waar ik woon die zegt alleen dat ik moet uitkijken. En verder niks
daardoor kreeg ik dus ook een ongeluk..omdat er opeens een auto afsloeg terwijl ik 80 reedquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:54 schreef jiigg het volgende:
jah maar ik ben toch niet van plan om ff lekker met 70 door de bochten te gaan, maar alleen op lekkere lange weggetjes gewoon ff het gas helemaal open te trekken.
Als eenmaal alle kappen zijn gespoten dan verplaats ik me scooter naar me pa toe kan ik daar lekker me gang gaan
en het ging nog zo lang goedquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:08 schreef Little_Meanie het volgende:
lekker opfokken die scooter, en dan lekker tegen een boom aanrijden, dan kunnen we met zen allen lachen
Je spreekt uit ervaring? Dan zou je moeten weten dat die 80 kilometer per uur nooit kan met alleen een uitlaat die onbegrenst is, je mag blij zijn als je de 60 of 65 kilometer per uur haalt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:51 schreef crossover het volgende:
het is ook lijp hoor!
met een week ervaring ga je met 80 km/ph al snel de fout in..
Ja, maar je vergeet dat je mensen hebt die het gewoon leuk vinden om op een scooter te rijden en er aan te sleutelen en dat je de standaard scooter-sjonnie hebt. Jouw vriend was blijkbaar het laatste. Ik weet niet wat voor persoon de TS is, maar dat doet er voor mij niet zoveel toe. Die stiefvader mag dan zoveel om hem geven en hem veilig willen zien rijden, maar hij moet weten dat hij geen gezag kan en mag uitoefenen op de TS, althans zo denk ik erover.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:05 schreef Kill_em_all het volgende:
Heb je er ooit al eens aan gedacht dat je stiefpa niet wil dat jij jezelf op een hoop rijd? ik snap dat jij als 16 jarige in je scooter droomwereldje leeft waarbij je denk dat je M. schumacher himself bent maar helaas werkt dat niet zo. En denk nou niet dat jij dat toch wel kan hebben ofzo in 1 jaar tijd heeft een klasgenoot van mij 2x in het ziekenhuis gelegen (1x met een gebroken rug) en een vriend van me is overleden nadat ie was gevallen (en dan was maar met 30 a 40kmph).
waar is dat junksletje?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:15 schreef boyv het volgende:
Dit gaat trouwens een scooter-afkraak-topic worden
AaAh daar hebben we iemand die vroeger/nu niks heeft gehad.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:23 schreef Developersrus het volgende:
Rot op, irritant verwend rotnest!
het gaat erom dat mijn scooter die snelheid haalde, op welke manier dan ook opgevoerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:12 schreef boyv het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring? Dan zou je moeten weten dat die 80 kilometer per uur nooit kan met alleen een uitlaat die onbegrenst is, je mag blij zijn als je de 60 of 65 kilometer per uur haalt.
Zozoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:29 schreef crossover het volgende:
[..]
het gaat erom dat mijn scooter die snelheid haalde, op welke manier dan ook opgevoerd.
Jajaquote:
Misschien probeert die LULLO wel te voorkomen dat je moeder straks met veel verdriet aan je ziekbed zit als jij een boom hebt omarmt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:46 schreef jiigg het volgende:
ooi,
Heb ik eindelijk 1 week ofzo een scooter gekregen, ben dat ding dus aan het opknappen enz enz vandaag een nieuwe uitlaat gekocht.
Mag ik nog geen eens van me stiefpa de prop eruit halen, omdat hij gewoon op me ma zit in te werken dat ik anders te snel ga etc.
WTF DENKT DIE LULLO,ik mocht me carterkap ook nog geen eens eraf halen omdat hij dacht dat er OLIE in zat. Maargoed heb hem toen uiteindelijk eraf gehad blabla.
Hij overdrijft bij alles over me scooter enz, terwijl me pa waar ik woon die zegt alleen dat ik moet uitkijken. En verder niks![]()
Kortom hij is dus damn irritant en elke keer maar dingen zeggen dat ik dit moet doen en dat moet doen, HALLOOO scooters zijn iets anders dan die puch's van vroeger hoor![]()
Eerste wat ik dacht!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:03 schreef Jordy-B het volgende:
Is het vreemd als ik zeg dat het positief is dat je stiefpa zich ietwat bekommert om je veiligheid?
Wanneer je je prop eruit haalt gaat ie zo'n 65/70.. Ligt er aan wat voor model het is. Dat is ongeveer tussen de 1.1 en 1.5 kW. Dat is tussen de 70 en 95 euro. Je stiefpa weet vast dat hij dat geld mag ophoesten en wil het daarom niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:22 schreef jiigg het volgende:
Ik woon niet bij me stiefpa en me moeder, ik ben daar alleen omdat ik daar wat meer ruimte heb om te sleutelen.
Maar die gast is zoo damn irritant zeg dat ik dit en dat moet doen, hij loopt tegen me moeder allemaal verhaaltjes te vertellen dat het gevaarlijk is enz.
Tevens denkt hij ook dat als ik de prop eruit haal en ik op de rollerbank kom me scooter gelijk in beslag genomen wor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |