Jah klopt, via marktplaats zag ik dit borsteltje staan en ik moest haar gewoon hebben. Zelfs als ze helemaal in Groningen "woonde."quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:23 schreef inkie1010 het volgende:
4ever: lieve caafjes zeg!! Zo te zien komt Kookai uit dezelfde stal als Obelix(Karina's) ?
Ik ben eerlijk gezegd niet echt kapot meer van deze stal... heb er 4 cavia's vandaan waarvan er 3 al na een paar weken overleden waren... en Obelix is ook niet de sterkste, al 2x met problemen bij de DA geweest.. vind ook dat ze eigenlijk ontzettend veel nestjes heeft...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jah klopt, via marktplaats zag ik dit borsteltje staan en ik moest haar gewoon hebben. Zelfs als ze helemaal in Groningen "woonde."
Ze heeft zelfs een stamboom (muhaha)
Ze komen allemaal bij dezelfde stal vandaan ?!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:43 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd niet echt kapot meer van deze stal... heb er 4 cavia's vandaan waarvan er 3 al na een paar weken overleden waren... en Obelix is ook niet de sterkste, al 2x met problemen bij de DA geweest.. vind ook dat ze eigenlijk ontzettend veel nestjes heeft...![]()
Piet komt er niet vandaan hoor! Die komt van het asiel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ze komen allemaal bij dezelfde stal vandaan ?!Ik zou er geen cavia's meer halen dan, hoe lief ze ook zijn, als die beestjes met een paar weken het loodje leggen
kzou daar echt niet tegen kunnen hoor, zo verdrietig zou ik daar van worden
Zou je er zelf ooit nog een cavia halen denk je ?
Te netjes![]()
6 geloof ik. Valt wel mee opzich, maar hij kraakt zo en ziet er gewoon bejaard uit. Hij heet Cavia overigens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:23 schreef inkie1010 het volgende:
En wat een schatjes allemaal zegDie bejaarde cavia
Hoe oud istie?!
En die kleine pluisje
Hihi mooie naamquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:33 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
6 geloof ik. Valt wel mee opzich, maar hij kraakt zo en ziet er gewoon bejaard uit. Hij heet Cavia overigens.
Ben stiekem zelf op zoek naar een nieuwe cavia..ik eindig nog wel met een huis vol
Nou dan komt met Pietje vast alles goedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Piet komt er niet vandaan hoor! Die komt van het asiel.
Het punt is dat de keren dat ik er was ik er totaal geen slecht idee van had... dat is nu juist zo stom... maar goed ik ga er nu echt niet meer heen...
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:20 schreef Nonneke het volgende:
Hopen maar dat Obelix en Pietje samen minstens 100 worden, zou het echt heel naar voor jou en Obelix vinden als er weer een kaafje vertrekt naar het eeuwige jachtveld hooiberg![]()
![]()
Nee, ik wilde een cavia en mijn vader nam hem meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:24 schreef ParanoidEv het volgende:
Je vader wilde een cavia? Gaaf, dat hoor je nou niet vaak![]()
Hokje ligt vol met stront overigens, tis aan favoriet schijtplekje geworden
Haha lijkt de mijne wel. Die moest er eerst uiteraard, zoals een echte vader dat zegt, niets van weten. Ondertussen loopt hij stiekem mijn kamer binnen on de cavia's te bekijken en hij heeft zelfs de hele kooi onder het hooi gegooid omdat hij dacht dat ze dat leuk zouden vinden (klopt ookwel , maar ik heb fleece en buiten het hooibakje gaat het MEUREN!). Hij werkt soms op een boerderij en gaat nu hooi voor me meenemen wat beter is, omdat hij hooi van de winkel prut vind.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:26 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nee, ik wilde een cavia en mijn vader nam hem meeMaar inmiddels zou hij er zelf ook wel 1 willen, hij zit altijd met ze te knuffelen op tafel
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:55 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Haha lijkt de mijne wel. Die moest er eerst uiteraard, zoals een echte vader dat zegt, niets van weten. Ondertussen loopt hij stiekem mijn kamer binnen on de cavia's te bekijken en hij heeft zelfs de hele kooi onder het hooi gegooid omdat hij dacht dat ze dat leuk zouden vinden (klopt ookwel , maar ik heb fleece en buiten het hooibakje gaat het MEUREN!). Hij werkt soms op een boerderij en gaat nu hooi voor me meenemen wat beter is, omdat hij hooi van de winkel prut vind.
Hihi! Ik heb ook al eens gedroomd dat Obelix jonkies had (terwijl hij toch echt een mannetje is!)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:42 schreef ivetje het volgende:
[..]LOL
Mijn vader komt vanavond langs en die zal wel weer als eerste naar de cavia lopen om die te bekijken ipv mij gedag zeggen
Ik had trouwens afgelopen nacht gedroomd dat google kleintjes had gekregen. Ik helemaal in pankie, want het is een mannetje d8 ik, en nu bleek het een vrouwtje te zijn. Tinus moest dus de deur uit want die kon dan niet meer bij google blijven zitten
Ik ben eigenlijk niet in de stal zelf geweest, was eigenlijk wel het plan. Maar dat is niet zo mooi dat je al 3 cavia's hebt verloren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:43 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd niet echt kapot meer van deze stal... heb er 4 cavia's vandaan waarvan er 3 al na een paar weken overleden waren... en Obelix is ook niet de sterkste, al 2x met problemen bij de DA geweest.. vind ook dat ze eigenlijk ontzettend veel nestjes heeft...![]()
Bij Ollie waren de darmen door de buik naar buiten gekomen (kon volgens de DA al een aangeboren afwijking zijn, maar kon hij niet 100% zeker zeggen), Mick kreeg een epileptische aanval en Merijntje een hartstilstand.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet in de stal zelf geweest, was eigenlijk wel het plan. Maar dat is niet zo mooi dat je al 3 cavia's hebt verloren.
Wat was de oorzaak eigenlijk?
Wat een gezellig stelletje zoquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:31 schreef Oxymoron het volgende:
naam: Nova
geslacht: zeug
geboortedatum: oktober 2004
soort: coronet
kleur: rood bont
karaktertrekje: lekker log, heel lief, likt je gezicht af en geeft pootjes![]()
naam: Lune
geslacht: zeug
geboortedatum: november 2004
soort: sheltie
kleur: wit
karaktertrekje: heel snel, ligt graag in de hangmat, houdt van witlof
[afbeelding]
Wat bedoel je nou?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, ik moet er nog 1 ;'(
CAvia hebben nog meer MEER! AAAH! Hoewel, vandaag ben ik naar de dierearts geweest omdat ze alle 3 luizen hebben, weer 40 euro lichter..quote:
En als je nu eens per ongeluk een mannetje en een vrouwtje neemtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:34 schreef Oxymoron het volgende:
De mevrouw waar ik mijn cavia Nova gekocht heb, heeft er rond de 120!![]()
De hele tuin, de gang, een deel van de woonkamer en een kamer boven zitten vol met cavia's.
Zelf zou ik er ook wel meer willen, bijvoorbeeld ook nog een Rus, en een leuke kruincavia. Maar van de instelling waar ik woon mag ik er maar 2.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |